תחת שם אחר: אבנר נתניהו ליווה אמריקאים בישראל

בנו של רה"מ הצטרף לליווי של צעירים מקבוצת "תגלית" וסייר איתם ברחבי ירושלים מבלי שיידעו על ייחוסו המשפחתי

אבנר נתניהו

| אבנר נתניהו, בנו של ראש הממשלה ליווה קבוצה של אמריקאים צעירים שהגיעו לישראל. למשחקי הכסף נודע כי נתניהו המשרת בצה"ל ליווה את אותם מבקרים שהגיעו לישראל כחלק מפרויקט תגלית ובמסגרת שיתוף הפעולה של צה"ל עם הפרויקט המוכר. הליווי עצמו נמשך חמישה ימים ובמהלכו נתניהו, לצד המדריכים, הראה להם מקומות היסטוריים בירושלים כמו "יד ושם", "הכותל המערבי" ומקומות נוספים.

אבנר נתניהו תגלית
מראה להם את ירושלים. אבנר נתניהו

עוד נודע כי נתניהו הציג את עצמו כאבנר בן ארצי, שם המשפחה של אימו. זאת, מהסיבה שרצה שיתייחסו אליו כמו כולם מטעמי צניעות. בנוסף לא ניתן להתעלם מההוראות הביטחוניות לפיהן אסור שידעו היכן נמצא בנו של ראש הממשלה בכל רגע נתון.

אבנר נתניהו תגלית
נתניהו עם חברי תגלית
אבנר נתניהו תגלית
ותמונה למזכרת

| רשת איב רושה ממשיכה להתרחב בישראל והפעם עם סניף חדש בצפון הארץ בקניון הקריון. אירוע הפתיחה החגיגי של הסניף הצפוני נערך בנוכחותם של מנכ"ל קסטרו בעל הזיכיון בארץ גבי רוטר, סמנכ"ל הכספים של החברה רון רוטר, מנהלת המותג אורית מלובנצ'ק וכמובן מנכ"לית הקריון יפה גל. את האירוע שכלל גם סדנת טיפוח הפיק אלירן ברדוגו.

גבי רוטר
אורית מלובנצ'יק וגבי רוטר. צילום: שי שבירו

עוד במשחקי הכסף 

בחודש השביעי: בר רפאלי משיקה 

קוונטין טרנטינו ודניאלה פיק יקימו בית ישראל

מירי בוהדנה מאושרת: עודד ואתי קובו ילדו בן

הקמפיין החדש של סטטיק ובן אל תבורי 

|אורח מפתיע הגיע אמש (אמש) אל אותו הקריון מקבוצת קניוני עופר, השף הטלוויזיוני ושופט "משחקי השף" מושיק רוט. אותו רוט הגיע לביקור בסניף החדש של רשת השף סנדוויץ הנמצאת בבעלותו, רשת שמונה. רוט הגיע כדי לטעום את המנות החדשות  ונתן כמה טיפים משלו. בסיום נפגש עם מנכ"לית הקניון יפה גל.

מושיק רוט ויפה גל
מושיק רוט ויפה גל

| לא מעט מעריצים הגיעו אל מסיבת הסיום של סדרת הילדים "צפוף" של ערוץ זום באחד ממתחמי הקריוקי בתל אביב. המסיבה נערכה בנוכחותם של כוכבי הסדרה אלי פיניש, דניאל ליטמן, יעל שרוני, אורי גוטליב, בר מיניאלי, איתן יהושוע ונועם פרנק וכמובן מנכ"ל הוט טל גרנות, סמנכ"ל התוכן יורם מוקדי, סמנכ"ל השיווק של הוט נדב חנין ונוספים.

אלי פיניש, דניאל ליטמן , יעל שרוני
טל גרנות, יורם מוקדי וכוכבי הסדרה

| יו"ר ומנכ"ל חברת טמפו ז'אק בר ערך סיור בחברת Homobo, בעלת מזזקות וויסקי ביפן והכל לקראת השקת הוויסקי המדובר בישראל. בר נפגש עם בעלי החברה שהציגו בפניו את הפיתוחים השונים וכמובן נתנו לו לטעום מהוויסקי המדובר.

ז'ק בר ומנכ''ל הומובו
ז'ק בר ומנכ''ל הומובו

רוצים עוד? עקבו אחרי גיל משעלי בטוויטר