הדור הבא: בתו בת ה-4 של רוני מאנה בקמפיין חדש

אחרי מייקל גרינר שסיים את תפקידו כפרזנטור, מי היא בת הסלבריטאים הבאה שזכתה לקטוף את הקמפיין הנחשק?

זמן צפייה: 06:16

| אחרי עונה אחת כפרזנטור של מותג האופנה Kiwi , מייקל גרינר בנה של ליהיא גרינר מסיים את תפקידו בחברה. מי שתכנס לנעליו הענקיות היא בתם של ג'ני צ'ראווני ורוני מאנה אמילי בת ה-4. צילומי הקמפיין יערכו בימים הקרובים.

אמילי מאנה. צילום: ג'ני

| אמש (ראשון) הושק בבית החולים בתל אביב "בית הבריאים", מערך לרפואה מונעת בבית החולים בנוכחות פרופסור נדיר ארבר, אחד מחוקרי הסרטן החשובים בישראל. ארבר העביר הרצאה על חשיבות בדיקות מניעה. הגיעו פרופסור דן שכטמן, מנכ"ל איכילוב רוני גמזו, פרופסור יוסף ירדן, פנינה רוזנבלום, אורנה דץ, מנכ"ל ארומה מיוזיק מיכל וייסברג ונוספים. מי שהפיקה את האירוע היא אירית רחמים.

אירית רחמים, אורנה דץ ופנינה רוזנבלום

| כחלק מהתנדבותו בעמותת "אפי אספרגר", עמותה הפועלת למען רווחתם של ילדים ובוגרים עם אספרגר, יזם חבר שלישיית "מה קשור" אסי ישראלוף מופע סטנד אפ עם חבריו הטובים – שלום מיכאלשווילי, ציון ברוך, אבי גרייניק, עידן אלתרמן, אורי חזקיה ובן בן ברוך שהופיעו בהתנדבות. את האירוע ארגן ישראלוף עם יו"ר העמותה, יבואן הפלדה דורון הלפרין.

שלום מיכאלשווילי, אסי ישראלוף, דורון הלפרין וציון ברוך

עוד במשחקי הכסף 

מי הגיע לועידה של גלובס בתל אביב? 

שני כהן ומר עולם הישראלי בקמפיין ראשון

כוכבת הרשת בת ה-16 בקמפיין ראשון

בכירי המשק בהופעה של גאנז אנד רוזס

| מינוי חדש בקבוצת שטיר: מנכ"ל הקבוצה גיל שטיר הודיע על מינוי של אלכס רמז לתפקיד סמנכ"ל השיווק והמכירות של הקבוצה.

אלכס רמז

|  צמד היזמים העומדים מאחורי אתר הסחר mine, גיא אקרמן ושרון שסטוביץ', החליט לתרום לארגון "פתחון לב" 35 אלף שקלים. במהלך הפגישה עם ציוני התחייבו בפני מנכ"ל העמותה ניסים ציוני להעביר לארגון את הסכום וכי כל לקוח אשר ימכור לאתר פריטי לבוש יוכל לתרום לעמותה. שסטוביץ' ואקרמן אמרו כי " אנו נרגשים להעניק היום תרומה ראשונית לארגון 'פתחון לב' בשווי משוער של 35,000 ₪ של הפריטים שלא עברו את הסינון הראשוני למכירה באתר, והועברו ברשות המוכרים לתרומה."

גיא אקרמן, שרון שסטוביץ' וניסים עציוני . צילום: פליקס דהן

| מיזם ההלוואות החדש – "ביזלנד" של קבוצת "אלוני האפט" של שחר אלוני ויניב האפט הושק באירוע חגיגי. אל האירוע הגיע שר הכלכלה אלי כהן, סמנכ"ל תחום אשראי ישראכרט אלי זהב, בעלי שלמה סיקסט שלמה מלצר, רו"ח יורם האפט ונוספים. שר הכלכלה בירך את המיזם ואמר " אני מברך אתכם על הפעילות החשובה למען העסקים הקטנים והבינוניים בישראל. ביזלנד יכולה  לשנות את העולם עבור העסקים הקטנים, זו יוזמה חשובה המשתלבת עם מדיניות הממשלה לקידום עסקים קטנים ובינוניים".

שחר אלוני, אלי כהן, שולי מזרחי, ויניב האפט

| לכבוד סיום אירועי המכביה ה-20, ערך מנהל מועדון הגולף בקיסריה ליאור פריטי טקס חגיגי בנוכחותם של 250 גולפאים מ-18 מדינות אשר לקחו חלק במכביה. הגיעו סגן יו"ר קרן אדמונד דה רוטשילד גיא סברסקי, ראש המועצה האזורית חוף הכרמל כרמל סלע וראומה ויצמן, יורם ארבל ונוספים.

פריטי, סברסקי וסלע. צילום: נמרוד גליקמן

| מנכ"ל חברת קפה ג'ו עמי שם טוב ומנהל המפעל ארי שיין אירחו במטה החברה משלחת של אנשי עסקים שהגיעו מרואנדה. הסיבה להגעתם: ביקור במפעל הקפה של הרשת. שם טוב אמר על הביקור כי "זוהי תעודת הוקרה עבורנו שמשלחת אנשי עסקים מרואנדה שמעה על החברה וביקשה לבוא לסייר במפעל הקפה שלנו וללמוד מאתנו על תהליך הקלייה ייחודי, במסגרתו אנויוצרים סוגים שונים של תערובות קפה".

עמי שם טוב והמשלחת מרואנדה. צילום: עופר חן

| כחלק מפעילות הקד"מ של מותג הגלידות החדש של פלדמן, יצא מנכ"ל החברה דרור אשל ביחד עם אוטובוס הגלידות וחילק גלידות לחיילי צה"ל במהלך פעילות במכון וינגייט.

דרור אשל ואורן גיל. צילום: שחר צרפתי

| דוגמנית העל אסתי גינזבורג, פרזנטורית מותג "גולברי" הצטלמה השבוע לקמפיין סתיו - חורף, כדי שלא ישעמם לה צירפו אליה נבחרת של דוגמניות כמו תהילה ריץ', מאי תגר, יושיבה ג'ונס וקארינה חיימוב. מיד לאחר  הצילומים המריאה גינזבורג עם בעלה עדי קייזמן וכמה חברים לחופשה במיקונוס.

דודו גולברי, אסתי גינזבורג ורונית רונן

רוצים עוד? עקבו אחרי גיל משעלי בטוויטר