מי הגיע לועידת MAD של גלובס?

כל האורחים של ועידת MAD של גלבוס, יובל סמו חוגג את מסיבת סיום העונה של "השוטר הטוב" ושרון כידון באירוע חגיגי של עמותת "פסגות". כל חדשות העסקים החמות ביותר

| אמש (רביעי) נערכה ועידת MAD 2017 של גלובס במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. במהלך הועידה הציגו דוברי החברות המובילות במשק את המהלכים השונים שלהם בתחום השיווק, מיתוג והפרסום הדיגיטלי. בין המציגים בועידה היו שר התקשורת איוב קרא, מנכ"ל שופרסל איציק  אברכהן, סמנכ"לית השיווק של פייסבוק ישראל ענת אלחנני, יו"ר מועצת הכבלים יפעת חי שגב, סמנכ"ל הטלוויזיה בסלקום יניב גרינגולד, יועץ התקשורת זאב ינאי, מנהלת השיווק של סמסונג ישראל אנה ליפניק ואביב הוד, אשת יחסי הציבור אירינה שלמור, סמנכ"לית התקשורת של שטראוס אוסנת גולן, מנכ"ל וואינט אבי בן טל ונוספים.

איציק אברכהן. צילום: איל יצהר
איוב קרא. צילום: איל יצהר
גיורא בר דעה. צילום: תמר מצפי
יפעת בן חי. צילום: תמר מצפי
זאב ינאי, אביב הוד ואנה ליפניק

| אורח מפתיע הגיע אמש (רביעי) למסיבת הסיום של העונה השנייה של "השוטר הטוב" של יס במסעדת מסה בתל אביב, אדם ברקוביץ' סוכן השחקנים מסוכנות CAA המייצגת את השחקנים הגדולים בעולם. ברקוביץ' הגיע כדי לצפות בפרק הסיום עם קאסט הסדרה, אורטל בן שושן שהגיעה בלי החבר תומר קפון, גיא לואל, ורד פלדמן שהציגה בטן הריונית, אורי גבריאל, יובל סמו וכמובן מפיק הסדרה יואב גרוס.

ורד פלדמן. צילום: רפי דלויה
אורטל בן שושן. צילום: רפי דלויה
יובל סמו, יואב גרוס ואדם ברקוביץ'. צילום: רפי דלויה

| השף היווני ניקוס רוסוס והשף הטורקי איסמט סאז, הוטסו במיוחד השבוע לגמר האזורי של מדינות הים התיכון בתחרות השף הצעיר הטוב בעולם של סן פלגרינו שנערך בישראל. השניים שימשו כשופטים לצד השף חיים כהן. מי שזכתה במקום הראשון ותייצג את אזור הים התיכון בגמר העולמי שיערך במילאנו היא היווניה קונסטדינה וולגרי. נכח באירוע יו"ר ומנכ"ל טמפו ז'אק בר ונוספים.

ז'ק בר, ניקוס רוסוס ואיסמט סאז . צילום: שוקה כהן

עוד במשחקי הכסף 

שני כהן ומר עולם הישראלי בקמפיין ראשון

כוכבת הרשת בת ה-16 בקמפיין ראשון

זאב רווח ונירו לוי בקמפיין חדש

עדן בן זקן בקמפיין חדש

| כמו בכל שנה גם השנה ערכה עמותת "חינוך לפסגות" את האירוע השנתי שלה "קונגלו", אירוע סיום קורס אדריכלות טנכולוגית סביבתית על שם שלמה טירן ז"ל. אל האירוע שנערך בבית הספר עירוני ז' בתל אביב הגיעו נציג קרן שלמה טירן יואש טרוקמן, מנכ"ל הראל פיננסים טל קדם, יו"ר איגוד השיווק תלמה בירו, האדריכל אילן פיבקו, מנכ"ל רדיו תל אביב אבי משולם, טליה ברנדס ודליה טל, מגישת הטלוויזיה שרון כידון ונוספים.

ג'ני צ'רוואני, חנה דורסמן ואבי משולם

| כחלק מהרצון למשוך לקוחות פוטנציאלים לקניון עזריאלי בתל אביב השיקו על גג אותו הקניון מתחם עם אטרקציות חדשות כמו טרמפולינה, רכבת הרים המשלבת שימוש במשקפי מציאות מדומה ואטרקציות נוספות. הגיעו לנסות את הרכבת לפני כולם יו"ר קבוצת עזריאלי דנה עזריאלי, מנכ"ל קבוצת עזריאלי יובל ברונשטיין, מנכ"ל קניוני עזריאלי ארנון תורן, סמנכ"ל השיווק של סמסונג ישראל רונן סלם, סמנכ"ל השיווק של גלובוס מקס ירון כהן, מנכ"ל סופר פוש דפנה בסטר ובעלי ארקפה ירון ירקוני.

ארנון תורן, ירון ירקוני ואופיר אורן

| 55 בוגרי תכנית הדירקטורים של "להב פיתוח מנהלים" הגיעו לאירוע החגיגי של היחידה באוניברסיטת תל אביב. אל האירוע הגיעו גם בכירי עולם המשפט וביניהם שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב מיכל עגמון גונן, עו"ד יוסף גרוס, פרופסור עמיר ליכט ונוספים.

מיכל עגמון גונן, יוסף גרוס ועמיר ליכט

רוצים עוד? עקבו אחרי גיל משעלי בטוויטר