שופטי "המסעדה הבאה" מציגים: כמה כוכבי מישלן נדרשים כדי להאכיל את כוכבי רשת 13?

אסף גרניט, יוסי שטרית, מושיק רוט ורותי רוסו אירחו את הטאלנטים של רשת 13 באירוע השקה מיוחד לקראת עליית "המסעדה הבאה של ישראל". בין האורחים: רותם ישראל, גיא זוארץ, לירון ויצמן, מירי מסיקה וכוכבים נוספים

השופטים של המסעדה הבאה בערב ההשקה
השופטים של המסעדה הבאה בערב ההשקה | צילום: רפי דלויה

רגע לפני ש"המסעדה הבאה של ישראל" עולה לאוויר (הערב ברשת 13), שופטי התוכנית, השפים אסף גרניט, יוסי שטרית ומושיק רוט ואשת הקולינריה רותי רוסו השיקו אמש (שבת) את הריאליטי החדש בארוחה חגיגית שבישלו לכל הטאלנטים שיחלקו איתם את המסך בחורף הקרוב.

אל מלון לייטהאוס של מלונות בראון הגיעו מנחת התוכנית רותם ישראל, מנחה הישרדות VIP גיא זוארץ, מנחת "אקס פקטור לאירוויזיון" לירון ויצמן ושופטת התוכנית מירי מסיקה, מנחי הבוקר החדש צביקה הדר ומירי מיכאלי, שחקני שנות ה-90 שלום ודניאל אסייג ומנחת תוכנית הלילה, דורין אטיאס. בלטו בהיעדרם: נטע ברזילי שחגגה יום הולדת בצד השני של העיר ורן דנקר שנמצא חיובי לקורונה.

שופטי המסעדה הבאה עם המנחה רותם ישראל
שופטי המסעדה הבאה עם המנחה רותם ישראל | צילום: רפי דלויה

רגע לפני שהיא עולה לאוויר: כל מה שאתם צריכים לדעת על "המסעדה הבאה"

מ-15 דקות תהילה לקריירה מצליחה: 5 שפים שהתחילו בתוכנית ריאליטי והגשימו חלום

התוכנית החדשה, הבית של סבתא והקוסקוס הראשון: אסף גרניט כפי שלא הכרתם

"המסעדה הבאה של ישראל" היא תוכנית ריאליטי מקורית וחדשה, שכמותה עוד לא שודרה בטלוויזיה. בפעם הראשונה תוכנית טלוויזיה הופכת חלום למציאות, כשהמנצח בכל פרק יפתח מסעדה אמיתית במתחם הרברט סמואל בתל אביב – והצופים יוכלו להיכנס לאתר רשת 13 ולהזמין מקום למסעדה.

אז איך זה עובד? בכל שבוע בפרק האודישנים, יציגו ארבעה מתמודדים קונספט שלם למסעדה, הכולל עיצוב ותפריט - ואף יבשלו את מנות הדגל שלה. השופטים בתוכנית יעברו בין ארבע המסעדות, יתרשמו מהעיצוב, מהקונספט, מהמתמודד וכמובן מהתפריט והמנות. כל אחד מהשופטים יחליט אם למתמודד שמולו מגיעה הזדמנות לפתוח מסעדה. מתמודד ששלושה שופטים לפחות רוצים לראות אותו פותח מסעדה יעבור לשלב הבא.

יוסי שטרית בערב ההשקה
יוסי שטרית בערב ההשקה | צילום: רפי דלויה

בתום התוכנית כל המתמודדים שעברו לשלב הבא יגיעו למרכז הבמה ויעמדו מול ארבעת השופטים, שם הם יקבלו את ההחלטה הגורלית שתקבע מי יפתח מסעדה. המתמודד שניצח את התוכנית יפתח כבר באותו ערב את מסעדת החלומות שלו – במרכז תל אביב – למשך שבוע. המסעדה תהיה פתוחה לציבור הרחב ומי שיצליח להזמין מקום באתר רשת 13 יוכל להגיע למסעדה, לטעום ולהשפיע על הציון שהמסעדה תקבל.

מנחי תוכנית הבוקר החדשה באירוע ההשקה
מנחי תוכנית הבוקר החדשה באירוע ההשקה | צילום: רפי דלויה