כדורי פיצה כבר טעמתם? 5 מתכונים טבעוניים מעולים למשימת האח הגדול

חמאה סודית שמכינים בשנייה, עוגיות שוקולדיות מ-3 מרכיבים וקרמל מלוח עם טריק מגניב שישדרג כל קינוח. 5 מתכונים קלים ומעולים למשימת האשראם

זמן צפייה: 01:00

עוגיות שוקולד צ'יפס מ-3 מרכיבים


עזבו את קלות ההכנה ואת העובדה שבכל עוגיה יש 56 קלוריות בלבד, העוגיות האלה כל כך שוקולדיות ומפנקות, שהן עלולות להפוך לחטיף האולטימטיבי בכל פעם שתרגישו צורך לנשנש. הבונוס: מכינים אותן מ-3 מרכיבים ויש בהן מעט מאוד שומן. המלצתנו: הכינו מראש כמות כפולה כי הן הולכות להתחסל ב-5 דקות. למתכון המלא - לחצו כאן.

עוגיות בננה, שוקולד צ'יפס ושיבולת שועל טבעוניות. מור גל פלוטקין
פריכות מבחוץ, נמסות מבפנים. עוגיות שוקולד צ'יפס טבעוניות | צילום: מור גל פלוטקין

קרמל במרקם טופי מושלם


לא תאמינו כמה זה טעים ועשיר, ועוד יותר לא תאמינו מה זה עושה למרקם הסמיך-דביק של הקרמל המסורתי. לא משנה אם בחרתם בקרמל מתוק או מלוח, 1/4 כוס טחינה איכותית על כל כוס סוכר או מייפל, תהפוך אותו להרבה יותר קרמי ועשיר, ואפילו קצת פחות דביק. על הדרך תרוויחו טעם עמוק יותר שיגרום לכל מי שיטעם לעצור שנייה, לתהות ולנסות לנחש את מקורו. למתכון המלא - לחצו כאן

Caramel Sauce In A Glass Jar
לא תאמינו כמה זה טעים. קרמל טחינה | צילום: פוטולה

3 חמאות טבעוניות 


חמאת קקאו, מי חומוס ואפילו חלב סויה. קבלו 3 טכניקות יצירתיות במיוחד להכנת כמה סוגי חמאה למגוון שימושים: מריחה, אפייה ובישול. למתכון המלא - לחצו כאן.

חמאה
מרקם עשיר וחלק. חמאה טבעונית | צילום: תמי שיבק

עוגת לימון וקרמל


מרקם חמאתי שיטעה את החך המתנשא ביותר, מרקם עשיר ומלא עסיס, וקרמל מתוך שמקפיץ כל בהיס. עוגת הלימון הקרמלית של TivonEat היא הקינוח המושלם לכל חשק וארוחה, ואם תעקבו במדויק אחר הוראות ההכנה, תרוויחו תמונה מעולה לאינסטגרם. למתכון המלא - לחצו כאן.

חובה לקשט בפלחי לימון. עוגת לימון וקרמל | צילום: TivonEat

כדורי פיצה ממולאים


דמיינו לעצמכם פיצה מושחתת עם מוצרלה נמסה מבפנים, כזאת שבזמן הנגיסה גורמת לאפקט המתיחה שמשגע את הפה. ואם זה לא מספיק: את הבצק המסורתי מחליף מרכיב בריא, והוא גם זה שאחראי למרקם הפריך. למתכון המלא - לחצו כאן.

Shutterstock 552840022
קראנצ'יים מבחוץ ומתמסרים מבפנים. כדורי פיצה | צילום: שאטרסטוק