רגע לפני הנחיתה באי: 3 מתכוני הדגל של ג'קי אזולאי

מטבוחה שכולה קיצורי דרך, המנה המושלמת לילדים סרבניים והמתכון ששבר את הרשת לקציצות בדיוק כמו בצהרון. רגע לפני העונה החדשה של הישרדות VIP, המתכונים הכי טובים של ג'קי אזולאי

ג'קי אזולאי
ג'קי אזולאי | צילום: מיכה לובטון

קצת קשה להאמין שעברו 8 שנים מאז העונה השלישית של מאסטר שף, התוכנית שהכניסה לחיינו את האישה, הדמות והבשלנית ג'קי אזולאי. מאז היא הספיקה לככב בכמה תוכניות ריאליטי ובישול, להתגרש ולהפוך לשם מוכר בכל בית בישראל בזכות מזג סוער, פה שלא יודע מעצורים, חינניות ממגנטת וכישרון בישול מעורר תיאבון וקנאה.

במוצאי שבת עולה לאוויר העונה החדשה של הישרדות VIP בה תככב בין היתר הבשלנית האהובה. רגע לפני שנתאהב מחדש בדמות הצבעונית ונגלה כמה יצירתיים אפשר להיות עם אורז ומי ים, בואו להכיר את מתכוני הדגל של ג'קי אזולאי, כולל המתכון ששבר את הרשת לקציצות בשר ואפונה ברוטב אדום, בדיוק כמו בצהרון.

בזכות קיצורי הדרך: מטבוחה מושלמת אבל לא חופרת


מטבוחה מסורתית היא תהליך ארוך שמצריך הרבה מאוד סבלנות עד שמגיעים לתוצאה מושלמת, שתהיה גם מרוכזת טעם וגם רכה ונמסה. זאת של ג'קי אזולאי מקצרת את התהליך מבלי לוותר על המרקם האהוב והטעם האופייני. מכינים אותה מעגבניות טריות בחיזוק פלפלים חריפים והרבה שום. אם רוצים לעדן את הטעמים, מפחיתים את כמות הפלפלים החריפים לתוצאה פיקנטית שלא תבעיר את הפה. למתכון המלא לחצו כאן.

123wio
הכי מהירה במטבח | צילום: צלמת- נופר בגנים | סטיילינג: קרן ברק

קלאסיקה שילדים טורפים | כנפיים פריכות ברוטב צ'ילי מתוק


עם הצלחה אי אפשר להתווכח, והכנפיים של ג'קי אזולאי הם ההוכחה לכך שלא צריך לעבוד קשה כדי לגרום לילדים ללקק את הצלחת. רוטב מתוק, דביק ועסיסי שעוטף את הכנפיים, אחראי לאפקט ההתמכרות, והשילוב בין סויה, שום וצ'ילי נותן טעמי אוממי שמטריפים את הפה. את המנה הזאת מומלץ להגיש לאמצע השולחן ולטרוף ביחד עם כל המשפחה. למתכון המלא לחצו כאן.

Capture
עסיסיות וממכרות. כנפיים בצ'ילי מתוק | צילום: צלמת- נופר בגנים | סטיילינג – קרן ברק

המתכון ששבר את הרשת: קציצות אפונה ברוטב אדום בדיוק כמו בצהרון


כשג'קי אזולאי, טבחית ואמא ללא פשרות, לוקחת תבשיל מוכר ואהוב ומתאימה אותו לחך של הילדים עם כמה קיצורי דרך משמחים, רק טוב יכול לצאת מזה. דמיינו לעצמכם סיר מגרה עם קציצות בשר רכות-רכות, ריח משכר של עשבי תיבול ורוטב עגבניות בדיוק כמו זה שילדים הכי אוהבים. במהלך הבישול מוסיפים אפונה שתורמת עוד קצת בריאות לביס הנהדר. למתכון המלא לחצו כאן.

Uumruj
הילדים יטרפו בשמחה. קציצות ברוטב עגבניות ואפונה של ג'קי אזולאי | צילום: צלמת-נופר בוגנים, סטיילינג- קרן ברק