3 דקות, 5 מצרכים וקערה אחת: נמצא הנשנוש המושלם

הקינוח הזה גאוני בזכות כמות הטריקים שיש בו: 5 מצרכים שיש לכולם בבית, טכניקה פשוטה להשגת מרקם חלומי, וצילחות שנראה היישר ממגזין אוכל יוקרתי. נוי ברעם עם קינוח מלא רושם שמכינים בקערה אחת בכלום עבודה

Kflqya
3 דקות וזה מוכן. קינוח שכבות עוגיות בכוסות | צילום: נוי ברעם

מכירים את הקינוחים האלה שנראים כאילו יצאו מז'ורנל אירופאי אבל בפועל מדובר בכלום עבודה שפגשה צילחות מרשים? זה בדיוק המקרה כאן: קינוח כוסות סופר מרשים ורב שכבות, שמכינים בקערה אחת בלי להפעיל בלנדר או להקציף, והכי כיף - ממצרכים שיש לכולם בבית: יוגורט, גבינה, עוגיות גנריות וקצת פירות. הטריק הוא להקפיד על חיתוך יפה ולהפוך את הכל להרבה יותר טעים ומפנק באמצעות ערבוב של גבינת שמנת עם יוגורט, שמפיקים יחד מרקם קרמי מושלם.

2rgyay
אפשר להשתמש בכל פרי אחר שאוהבים. קינוח שכבות עוגיות בכוסות | צילום: נוי ברעם

כדי ליהנות מאפקט הוואו, הקפידו להשתמש בכוסיות שקופות שיחשפו את שכבות המרקם והגוונים השונים במלוא תפארתם. ואם זה לא מספיק כדי להקים אתכם מהספה, נספר בסוד שמדובר בקינוח שילדים אוהבים במיוחד בזכות הקראנצ'יות שמתגנבת לכל ביס והמראה הצבעוני המגרה שרק מחכה לדחיפת כפית.

קינוח כוסות עם פירות וקראמבל עוגיות


מצרכים:

8-10 עוגיות גרנולה קנויות או ביתיות
1 גביע גבינת שמנת בטעם טבעי
3 כפות יוגורט
3 כפות אבקת סוכר
אוכמניות כחולות, תותים או כל פרי אחר שאוהבים (העיקר שתקפידו על חיתוך יפה)

אופן ההכנה:

  1. מכניסים את עוגיות הגרנולה לשקית אטומה, ובאמצעות מכות נמרצות עם מערוך מפוררי אותן לפירורים גסים וגדולים
  2. מכינים את הקרם: שמים בקערה את הגבינה עם היוגורט ואבקת הסוכר ומערבבים באמצעות כף עד קבלת מרקם חלק ואחיד.
  3. מצלחתים: מסדרים כף גדושה מהעוגיות המפוררות בתחתית כוס שקופה, מניחים 3 כפות גדושות מקרם הגבינה ומעליו שכבה נוספת של עוגיות בתוספת הפירות שבחרנו. מסיימים בשכבה נוספת של קרם גבינה ומעליה שכבת פירות גבוהה שבולטת מעל פני הכוס. מגישים מיד.

המתכונים באדיבות נוי ברעם, מתכונאית אתר שוקיט לפירות וירקות באונליין