טעם הבלוגרים

מה נשים רוצות? מסתבר שכאשר מציעים להן לצאת ולאכול במסעדות גורמה ים תיכוניות הן לא נוטות לסרב. קבלו ארבע נשים שאוהבות לאכול ולרוץ לספר לחבר'ה

מדי שבוע, במקביל לפרקים המשודרים בימי חמישי, יישלח זוג בלוגרים לכל אחת מהמסעדות המתחרות. הבלוגרים יטעמו מהתפריטים המגוונים של שמונה המסעדות המובילות שמתחרות בתוכנית ויתנו את רשמיהם המנומקים. התוצאות יתפרסמו בבלוגים, ויאפשרו לכם להחליט איזו מסעדה תקטוף את התואר.

השבוע שלחנו את הבלוגריות לבקר במסעדה הים תיכונית "טורקיז", במרכז סי אנד סאן היוקרתי, בניצוחו של השף עודד אורן ובמסעדת "אידה", הצפונית תחת שרביטו של השף שי שמואלי. האם מדובר באהבה ממנה ראשונה?

אוהבות או קוטלות? הבלוגריות במסעדת טורקיז

"כשסיימנו לאכול את המנות העיקריות הגיעה החלק המהנה ביותר; הקינוח! המלצרית הראתה לנו את תפריט הקינוחים. את עיניי תפס ה"בומב שוקולד" ואמרתי למלצרית שתסביר לי מה זה. כשהיא אמרה הרבה פעמיים את המילה 'שוקולד' במשפט הבנתי שזה הדבר בשבילי והזמנתי את זה"

לבלוג שבאמת עוזר >>

אחרי שראתה את מרינה מהישרדות 1 הכל קיבל טעם אחר

"הסלט הקצוץ היה עם פטרוזיליה, נענע ובצל ירוק שזו התוספת המושלמת לדעתי לסלט, כמו הסלט ב"אורנה ואלה", רק שהסלט ב"טורקיז" הרבה יותר טוב. אכלתי את הסלט יחד עם הטחינה וטעמתי קצת מהמנה של נופר וכבר הרגשתי שמכסת הקיבה שלי התמלאה. הסלט החי היה טעים ומנות הדגים הנעים היו סבירות, וזאת כי אני לא אוהבת בשר ודגים נעים, אבל לפחות ניסיתי. מסתבר שמנות הדגים, במיוחד הפלמידה, הן מנות הדגל של המסעדה ודי אכזבנו את השף שלא כל כך אכלנו מהן והחזרנו אותן שלמות כמעט כמו שקיבלנו.

לבלוג של פילי >>

התחלות מבטיחות במסעדת "אידה" הצפונית:

"ראשונה הפציעה מנה של טרטר סלמון שהוגש לצד גבינת מסקרפונה וקוויאר. למרות שאינני מחובבות הטרטר, השילוב הקטלני בין טעם הסלמון לטעם המסקרפונה והקוויאר היה עילאי ומענג מאין כמוהו. כבר כאן הבנתי שיש לנו פה התחלה של ארוחה מבטיחה".

לבלוג של mor >>

"מוח עגל מושחר על בריוש "אבוד" עם ריבת חציל פיקנטית וכוסברה - שוב מרקם, טעם נרכש. למוח יש מין טעם לוואי אופייני, שמרגיש כמו מחשבות אבודות. מסוג המנות שחולמים עליהן אחר כך, לילות שלמים".

לבלוג של Kuksta >>