הקרב על שני הכרטיסים האחרונים לגמר משחקי השף: מי יצטרפו לתום?

הנבחרת האפורה נותרה עם גיא רוזמרין, הנבחרת האדומה נשארה רק עם ברברה צליל אבי, ואילו מהשחורים תום לוי כבר עלה לגמר - וכעת גם זהר ששון וליאור שבא ינסו לעשות את אותו הדבר • רגע לפני שתגלו מי יהיה השף הבא של ישראל, הצביעו בסקר מי לדעתכם יהיו השניים שיגיעו עד לישורת האחרונה | משחקי השף, אירועי הגמר

זמן צפייה: 00:51

אמאל'ה, איזו התרגשות: העונה השישית של משחקי השף תגיע השבוע לסופה. בכל מקרה, ביום שני נדע מי יהיו השניים שיצטרפו לתום לוי ובשלישי נגלה מי יהיה השף הבא של ישראל! אז מי הם המתמודדים שנותרו במרוץ ויילחמו על מקום בגמר?

לכתבות נוספות במשחקי השף:

נתחיל עם הנבחרת האפורה: אחרי שנפרדנו מעדן פרויימוביץ' בחצי הגמר הראשון, הקבוצה של יוסי שטרית ותומר אגאי נותרה עם מתמודד אחד - הלא הוא גיא רוזמרין, מי שהודח בשלבים מוקדמים יותר אך ניצל מהדחה בזכות סכין הזהב; מולו, במדים אדומים, ברברה צליל אבי שנשארה המתמודדת היחידה מהקבוצה של מושיק רוט ותמר כהן צדק לאחר הדחתו של אביב איכהולץ. האם מישהו מהם יודח בחצי הגמר השני ויותיר את המנטורים שלו ללא נציגות בגמר?

אם נבחן זאת לפי המתמודדות שיילחמו מולם כנציגות של הנבחרת השחורה, יכול מאוד להיות שברברה וגיא צריכים לחשוש: הראשונה היא ליאור שבא, אחת המתמודדות החזקות העונה שהגיעה היישר ממסעדות מישלן בלונדון וגרפה לא אחת אי-אלו מחמאות מהשופטים; יחד איתה בנבחרת - אבל לגמרי בנפרד - זהר ששון, המתמודדת שלא האמינה שתעבור את האודישן אבל ראו זה פלא - הגיעה עד לחצי הגמר השני, אחרי שאפילו הודחה וניצלה בזכות סכין הזהב. האם שתיהן יעפילו לגמר - שייצבע כולו בשחור - ויהפכו את אסף גרניט ורז רהב להורים גאים?