הזוגות נחשפים: אלו השפים שיובילו את כל אחת מהנבחרות של משחקי השף

חיכינו לזה מתחילת העונה ועכשיו סוף סוף מותר לגלות למי צוות השף רז רהב, עם מי תעבוד הנציגה הנשית בפאנל תמר כהן צדק - ועם מי ינסה תומר אגאי להביא את הניצחון?; הצביעו: איזו נבחרת לדעתכם תשיג יותר ניצחונות העונה? | משחקי השף, שלב הנבחרות, שבת ב-21:30 ברשת 13

זמן צפייה: 00:45

האודישנים מאחורינו, מחנה האימונים תם ונשלם - ועכשיו הגיע רגע האמת עם תחילת שלב הנבחרות: 21 פרקים חיכינו לזה ועכשיו נחשף כיצד חולקו השופטים ומי יהיו השניים שיובילו את כל אחת מהנבחרות של העונה השישית.

לכתבות נוספות:

נפתח עם אסף גרניט, שיאן הזכיות שניצח כבר בשתי עונות (וגם בזו של הקונדיטורים): אל השף שמוביל את הקבוצה השחורה צוות שף רז רהב. נמשיך עם השף שניצח את העונה הקודמת, הלא הוא מושיק רוט שאליו לנבחרת האדומה הצטרפה הנציגה הנשית בפאנל השופטים - תמר כהן צדק. נסיים עם יוסי שטרית, שאומנם עדיין לא ניצח באף אחת מהעונות - אבל הפעם ינסה לעשות זאת בעזרת הרכש החדש לקבוצה האפורה - שף תומר אגאי.

כידוע, זו הפעם הראשונה שבה שני שפים יעמדו בראש כל אחת מהנבחרות בניסיון להביא משם את המתמודד שינצח את העונה. בשבת, ניחשף גם לחלוקת הנבחרות עצמה ונגלה לאיזו קבוצה ישתייכו כל אחד מ-18 המתמודדים שעברו את כל השלבים עד כה.