רגע האמת הגיע: מי יעלה לגמר הגדול של משחקי השף? הצביעו עכשיו

אחרי עשרות מתמודדים, משימות ובעיקר מאות מנות שגרמו לנו להזיל ריר מול המסך, הגענו לישורת האחרונה לפני הגמר: תום, זהר, ליאור, עדן, גיא, ברברה ואביב יילחמו על מקום בשלב הבא שבו יוכרז המנצח הגדול; אז מי זה יהיה? הצביעו בסקר | משחקי השף, חצי הגמר, הערב ב-21:15 ברשת 13

זמן צפייה: 00:40

הקרב על הכרטיס לגמר העונה השישית של משחקי השף מתחמם: מאות מתמודדים הגיעו לאודישנים, כמה עשרות עברו, 18 נכנסו לנבחרת ורק שלושה יעפילו לגמר הגדול; רגע לפני חצי הגמר (הערב, 21:15 ברשת 13), התיישבנו לכתוב סיכום קצרצר על המתמודדים שהגיעו עד כה בניסיון לבחון למי מהם יש את הסיכויים הגבוהים ביותר לקבל את הכרטיס הראשון לגמר, שבסופו יוכתר המנצח של העונה. אל תשכחו להצביע בסוף בסקר ולספר לנו מי אתם חושבים שיגיע לשם!

לכתבות נוספות במשחקי השף:

נתחיל עם הנבחרת השחורה של אסף גרניט ורז רהב, זו שהגיעה לחצי הגמר עם מספר המתמודדים הגבוה ביותר: זהר ששון, ליאור שבא ותום לוי. זהר ששון, המתמודדת שהשופטים מאמינים בה יותר מאשר שהיא מאמינה בעצמה, אומנם כבר הודחה מהמשחק אבל ניצלה בזכות סכין הזהב וכמה ימים לאחר מכן אף זכתה במנה המצטיינת במשימת הגאות והשפל.

ליאור שבא, המתמודדת שעבדה בעברה במסעדות מישלן ואצלנו בתוכנית ניצחה במשימת הפיקניק, זכתה לא אחת למחמאות מגרניט - שאף הצהיר שהיא אחת מהשפיות החזקות של הנבחרת השחורה; מי שעוד זכה למחמאות מגרניט אבל לא רק הוא תום לוי, שאם נתחיל לציין כאן את כל המילים הטובות שנאמרו עליו לא נצא היום הביתה. לוי, רק נזכיר, ניצח במשימת האירוח, במשימת CSI וכן במשימת החבילה מהבית.

משחקי השף, תמר כהן צדק, מושיק רוט, תומר אגאי, רז רהב, אסף גרניט, יוסי שטרית
משחקי השף | צילום: רשת 13

הלאה לנבחרת האפורה של יוסי שטרית ותומר אגאי, אשר הגיעה לחצי הגמר עם שני מתמודדים: גיא רוזמרין ועדן פרויימוביץ'. גיא, אחד המתמודדים החזקים העונה הפתיע את כולם כשהודח במשימת הצבעים - אבל תודה לאל ניצל בזכות סכין הזהב. הוא, ובכן, שיאן הזכיות העונה בתואר המצטיין - עם לא פחות מארבעה ניצחונות: במשימת שמן הזית, האורז, השיר שלי וגם במשימת השניצלים שאף הוגשו לקהל הרחב. לעומתו, פרויימוביץ' ניצחה רק במשימת המשאלות אבל וואי, איזו דרך מדהימה היא עשתה עד כה בתוכנית.

ונסיים בנבחרת האדומה, שגם היא הגיעה לשלב זה עם שני מתמודדים: ברברה צליל אבי ואביב איכהולץ. הראשונה פתחה את העונה חזק כשכבר במשימה הראשונה הוכתרה למצטיינת לצד איה ג'ומעה ובהמשך חלקה את תואר המצטיינת עם שלושה מתמודדים נוספים במשימת האורז. ומה עם אביב איכהולץ? הוא לא זכה באף משימה אבל אם תשאלו אותנו - מה יותר טוב מאשר לנצח לראשונה במשימה שגם תוביל אותך ישירות לגמר?