האודישן המלא של שחר יוגב ל"משחקי השף"

לאחר שעבד במטבחים של אסף גרניט ויוסי שטרית, החליט שחר יוגב להגיע לאודישן ב"משחקי השף" ולבדוק האם השפים יעבירו אותו לשלב הבא בטעימה עיוורת, אבל גם בחלומות הכי פרועים שלו הוא לא האמין שזו תהיה התגובה של השפים למנה שיגיש

זמן צפייה: 09:38

שחר בחר להכין לשפים מנה של כרישה ממולאת ברייט של לברק עם סלט קינואה פרשי ורענן לצד שמן של פלפל שאטה, קרם פרש וקרמבל תבלינים מתפוצץ בפה. שחר בחר דווקא במנה הזו מאחר ורצה לקרוץ לאסף ויוסי, אותם הוא מכיר מקרוב ולהרשים את מושיק רוט, איתו לא עבד עדיין.

[brightcove_iframe video_id='yummies-games-of-chef-season-03-recipes-ep04-part09' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_72unyzic' duration='262'']

מושיק טען כי מדובר באחת המנות האסתטיות ביותר שהוגשו עד כה בשלב האודישנים. יוסי ציין כי ישנן מספר תקלות במנה, כמו חיתוך לא נכון של הכרישה, שלא חלוטה מספיק. אסף הסכים עם יוסי אך הופתע מאוד מהעובדה שהוא לא מתלהב מהמנה מאחר וסגנון הבישול מזוהה עמו מאוד. יוסי הסביר לו כי המנה היא חיקוי לא מוצלח של מנה שהוא מגיש בארוחת הטעימות במסעדה שלו ולכן הוא לא יכול להתעלם מרמת הביצוע ולומר שהיא יצירתית מספיק כדי לעבור לשלב הבא. השפים היו סקרנים לדעת מי עומד מאחורי הדלת.

כששחר יצא אל השפים אסף ויוסי הופתעו לגלות כי מדובר בטבח שעבד במטבחים שלהם. יוסי, שהיה הראשון לחשוף את בחירתו, סיפר לשחר כי בחר שלא לתת לו את הסכין בעקבות רמת טכניקה והקפדה במנה שלוקה בחסר בעיניו. מושיק ציין בפני שחר שרמת האסתטיקה במנה היא טובה מאוד, אך התיבול אינו מספיק והרבה דברים התפקששו בדרך. עם זאת, בחר מושיק להעניק לשחר את סכין השף, מהסיבה שהוא יכול לקחת את הדברים הלא טובים ולשפר אותם. אסף טען בפני שחר כי המנה שהכין לא משקפת את רמת הבישול שלו, אך לצערו הרב, הוא יקבל ממנו את הסכין ויעמוד למבחן במחנה האימונים.