יוסי נפרד מאורן: "הגיע השלב שצריך להגיד לך שלום. אני פשוט לא מאמין"

לאחר שקיבל את מספר הסכינים הנמוך ביותר מהשפים, הודח אמש המתמודד אורן בן אליהו מ"משחקי השף" והותיר את שף יוסי שטרית עם עיניים נוצצות מעצב: "תרים את הראש. אני אוהב אותך". צפו ברגע הדחתו

זמן צפייה: 01:47

בתום הקרב החמישי והמותח של "משחקי השף", במהלכו התמודדו חברי הנבחרות במשימה ההודית הקבוצתית ובמשימת הקינוח האישית, הודח המתמודד אורן בן אליהו לאחר שהשפים העניקו למנה שהגיש במשימת הקינוח את מספר הסכינים הנמוך ביותר. אורן הוא המודח החמישי של "משחקי השף" והמתמודד השלישי מנבחרתו של השף יוסי שטרית שמודח מהתחרות. הדחתו של אורן הופכת את נבחרתו של יוסי לנבחרת הקטנה ביותר העונה, לאחר שנותרו בה שלושה מתמודדים בלבד: קרלוס סלמון, רועי הלוי וסהר סבאג.

יוסי, שנקשר לאורן במהלך צילומי התכנית, נפרד ממנו בעצב רב: "הדרך שעשינו גרמה לי לאהוב אותך מאוד. אתה מלא בחן, בקסם ובשקט. אני נמצא בחלום. אני לא מאמין שזה אתה כאן". אורן נפרד מהשפים ומהתכנית בעצב, אך השלים עם הסיטואציה: "אני חושב שהמנה הטובה ביותר זכתה כאן, אז אני מבסוט להוריד את הסינר בשלב הזה. נהניתי מכל רגע, גם מהרגעים הקשים". חברי הנבחרות חלקו כבוד לאורן כשליוו אותו במחיאות כפיים עם יציאתו מהמטבח.