כל מה שאתם צריכים לדעת לקראת משחקי השף אוטו אוכל

אהבתם אותם במשחקי השף? בחמישי הבא, 9 למרץ בשעה 21:00, מירי מזניקה את השפים למירוץ שיוציא אותם מהאולפן, יעלה אותם על גלגלים ויגרום להם ללכלך את הידיים. צפו בוידאו

זמן צפייה: 02:12

משחקי השף אוטו אוכל הוא פורמט דוקו-ריאליטי חדש מבית רשת, שלוקח את שלושת השפים הרחק מהאולפן הממוזג וממנות הגורמה מתחת לקלוש ושולח אותם לשמונה ערים ברחבי הארץ, מצפון לדרום.

משחקי השף אוטו אוכל

אם חשבתם שמדובר בטיול קולינרי נינוח, תחשבו שוב. מרגע שמירי מזניקה את השפים הם יוצאים לתחרות חסרת פשרות על הטעם של הקהל הישראלי.

"אוטו אוכל" הוא גם האוטו שייקח אותם ממקום למקום וגם מטבח נייד בו יבשלו את המנות המתחרות שלהם, והם לא יהיו לבד.

משחקי השף אוטו אוכל

בכל פרק יצטרף לכל אחד מהשפים סלב כשותף לתחרות: עדן בן זקן, צביקה הדר, אילנית לוי, דידי הררי, קובי אוז, לוסי אהריש, אלישע בנאי, אביעד קיסוס, הילה אלפרט, עידן עמדי, מוש בן ארי, אברהם טל, גיא זוארץ,  שי גולדשטיין, קובי  מימון, שלומי סרנגה, טהוניה, מושיק גלאמין, גיא פינס וקרן מור.

לעדכונים בעמוד הפייסבוק של התכנית לחצו כאן 

האתגר של הצמדים יתחיל קודם כל בבחירת המנה שתקלע לטעם של תושבי המקום. אחרי שבחרו, יצטרכו בזמן ובתקציב מוגבלים למצוא ולרכוש את כל המצרכים הדרושים.

ואז, עם הגעתם של הצמדים אל רחבת יריד האוכל (כל פרק בעיר אחרת כאמור), יתחיל האתגר האמיתי - הכנת 60 מנות בשעה, עד לרגע פתיחת היריד.

משחקי השף אוטו אוכל

עם פתיחת היריד , 60 מתושבי המקום יגיעו, יטעמו ויכריעו מי הוא הצמד שכבש את טעמם וליבם ומהי המנה המנצחת של המקום.

לאן הם יגיעו אתם שואלים? בין השאר לעכו, דימונה, אבטליון (כן, יש מקום כזה), בית אלפא ועוד.

הקרב יהיה צמוד, זה בטוח.