לירז צ'רכי: "מאיר אדוני גרם לנו להפסיד באוטו אוכל"

ראיון בלעדי עם הנשים שהצטרפו אל השפים בפרק של משחקי השף אוטו אוכל ברמלה. מה כל כך עיצבן את לירז צ'רכי? ומה היה הכי קשה לעדן בן זקן? התשובות בפנים

זמן צפייה: 02:12

בפרק של משחקי השף אוטו אוכל ברמלה מאיר אדוני קיבל לצוות שלו את לירז צ'רכי, האישה הראשונה לצידו בתכנית. אז אמנם הוא חסך ממנה את העבודה על הגריל, אבל היא עדיין חושבת שבגללו הם הפסידו. ועדן בן זקן? מבסוטה.

איך היה לכן עם השפים?

לירז: "יותר מדי טוב. היה חיבור טוב. הייתה כימיה גם במטבח הרגשתי שאני יכולה לצאת לעבוד איתו."

עדן: "היה כיף. מושיק בן אדם מדהים, מצחיק. יש לו לב ענק. הוא קטלני. התאהבתי באישיות שלו, בן אדם עם לב ענק. למדתי ממנו המון. הוא מבשל באהבה ולא בפקודות, הכי באווירה סבבה."

בוידאו - עדן בן זקן שרה עם מושיק רוט במטבח

[brightcove_iframe video_id='yummies-games-of-chef-foodtruck-season-01-articles-ep06-hazaza1' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_s2xd4jf9' duration='1929']

אמרתן שאת מבשלות הרבה, למדתן משהו חדש בתכנית?

לירז: "אולי להעז יותר בתבלינים ובטעמים ולא לפחד מזה, יותר לעוף במטבח על האינסטינקטים הראשוניים שלי".

עדן: "למדתי ממושיק איך להכין פריקסה למרות שלא הכנתי מאז. פעם הייתי מבשלת מלא, לא דברים קשים – פסטה, שניצלים, פירה. אבל עכשיו אני עובדת ממש ממש קשה אז לא יוצא לי לבשל ביום יום. אבל אני לא מוותרת על הדגים של יום שישי."

המתכון לפריקסה המשודרג של מושיק רוט ועדן בן זקן

לפרק המלא של משחקי השף אוטו אוכל ברמלה לחצו כאן

טהוניה רובל: "היה לי סיפוק אדיר מלראות את אסף גרניט מפסיד" ראיון בלעדי עם הסלבס של אשדוד

 לירז, מה זה עשה לך לחזור לעיר הולדתך?

"האמת שאני כל כך התרגשתי מכל המאכלים ומהטעמים בשוק שהייתי צריכה לעצור ולטעום ולאכול הכל. אכלתי הכל, לא רואים את זה בתכנית. אכלתי בורקס, אכלתי פריקסה, אכלתי מהמנגו, אכלתי מהתאנים, אכלתי מהכל. פשוט עצרתי את ההפקה כדי לטעום מהכל. אז כל ההתרגשות הזו פחות הראו אותה כי מן הסתם לא מתמקדים במשהו אחד כי יש כל כך הרבה דברים להכניס וצילמנו יום שלם. הייתי בטוחה שמעשכיו אני חוזרת לעשות שם קניות כל יום שלישי אבל מאז זה לא קרה כי אין זמן. מאוד הרחתי את הילדות שלי, זה היה מאוד מאוד מרגש. אבל בלי קשר לשוק אני ברמלה כל הזמן, כי סבתא שלי גרה שם. פעם בשלושה שבועות."

משחקי השף אוטו אוכל מאיר אדוני לירז צ'רכי רמלה

עדן, מה קרה שנעלמת למושיק בקניות בשוק?

"הלכתי לחמם את הגרון. אני תמיד שותה קפה ובתכנית בגלל שקמנו ב-6 בבוקר אז לא יצא לי לשתות קפה".

מה היה לכן הכי קשה בתכנית?

לירז:  "פשוט להספיק, ההספק של להכין ל-60-70 אנשים. וגם להתרכז, היו שם כל כך הרבה דברים שהסיחו את הדעת. בעיקר להספיק, בעיקר להיות מהירים, לא להתבלבל בגלל שאין זמן."

עדן: "לקום ב-6 בבוקר. כל השאר זרם לי, בכיף באהבה. זה משהו שלא קורה כל יום, לבשל עם שפים. זה כיף."

אז איפה יותר קשה - על הבמה או במטבח?

לירז: "להיות זמרת הרבה יותר קשה, זה ברור".

עדן: "נראה לי שבמטבח".

משחקי השף אוטו אוכל רמלה עדן בן זקן

הרגשתן מאויימות מהזוגות האחרים?

עדן: "את סאבלימינל אני מכירה והוא מדהים ומפרגן וחוץ מזה הייתי עם מושיק בעיקר."

לירז: "האמת, כאילו לא ראיתי ממטר. הייתי בטוחה שאנחנו מנצחים, רציתי מאוד לנצח ורציתי שהמנה תהיה מעולה. המנה הייתה מעולה אבל מה שהפיל אותה זה שהיא הייתה חריפה ואני אמרתי למאיר כל הזמן, תקשיב זה חריף. זה נורא טעים. זה חריף ברמה שבגלל שזה כל כך חריף את רוצה עוד ועוד אבל זה חריף בסופו של דבר ולא כולם יודעים לאכול חריף."

בוידאו - המנה של לירז צ'רכי ומאיר אדוני ברמלה

[brightcove_iframe video_id='yummies-games-of-chef-foodtruck-season-01-recipes-ep06-part01' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_uk1gp2uu' duration='48']

למתכון המלא לחצו כאן

לירז, הופתעת כשהפסדתם?

"מאוד. התאכזבתי. התבאסתי כן. כל הזמן רבתי עם מאיר על זה שהוא מספר את הסודות למושיק ונותן לו טיפים. אמרתי לו 'הם יזכו בגללך' וזה מה שקרה. הוא כל הזמן נתן לו טיפים. הוא כל הזמן ריחם עליו. הוא אמר לו לעשות דאבל דיפ ללחמניות של הפריקסה כשהקהל הגיע ואז הוא יאכל את הפריקסה לוהט מהשמן, אין דבר יותר טעים מזה. ואז הם קיבלו את זה כאילו מטוגן הרגע ואת לא יכולה להגיד שזה לא הדבר הכי טעים בעולם - לחמניה מטוגנת בשמן חם. הם ניצחו בגלל מאיר, לא איכפת לי שתכתבי את זה."

הייתן עושות את זה שוב?

עדן: "בטח, רק עם מושיק אבל."

לירז: "ככה, את אותה תכנית בדיוק – לא. זה לא המקצוע שלי תכלס, אז עניין אותי לעשות את זה פעם אחת בשביל החוויה אבל לא נראה לי שהייתי עושה את זה שוב."

אבל אמרת שהיית מוכנה לבשל אצל אדוני במסעדה...

"נכון. רק להיות הסו שף שלו, שייקח אותי לעזרה. בניו יורק, לא פה."

משחקי השף אוטו אוכל רמלה לירז צ'רכי מאיר אדוני