25-40 שקלים למנה: פסטיבל תל אביב eat יוצא לדרך

מתגעגעים לטעם העיר? הדור הבא של אירועי האוכל חוזר בפעם השמינית לפארק צ'ארלס קלור בת"א עם מנות רחוב, שפים, דוכני מזון מכל הארץ, בשלנים מהצפון והרבה אוכל טוב במחיר נגיש של 25-40 שקלים למנה

ישראל אהרוני
גם הוא יהיה שם. ישראל אהרוני | צילום: יח"צ תל אביב eat

אחרי ההצלחה של שנים עברו, פסטיבל האוכל תל אביב eat חוזר לפארק צ'ארלס קלור בתל אביב בפעם השמינית עם עשרות דוכני אוכל, מנות שף ובריזה תל אביבית מהים, והפעם, ברוח התקופה, יקחו בו חלק גם בשלנים אהובים מהצפון ומהדרום, מסעדות ופוד-טראקס מהאזורים הפגועים.

שאול בן אדרת
המנות האייקוניות מקימל ומנות הדגל של התרנגול הכחול. שאול בן אדרת | צילום: יח"צ תל אביב eat

הפסטיבל בשיתוף עיריית תל אביב יתקיים בין ה-16-19.9, ובין השפים שישתתפו באירוע: חיים כהן שינציח את שאולי גרינגליק שנפל בקרבות בעזה עם דוכני יפו תל אביב, דיקסי והשחיתויות המתוקות של קפה פיצי; ישראל אהרוני עם ההמבורגר האייקוני שלו; גיא גמזו שיעשה קאמבק לכריכי הנונונו המוגזמים שלו, מושבוצ המוערכת מרמת הגולן תגיע לאירוע עם נתחי הבשר הענקיים, שאול בן אדרת ואימפריית התרנגול הכחול וקימל ימלאו את הבטן במנות נוסטלגיות, ואבי ביטון יככב עם מנות רחוב בנגיעת שף.

שרימפס רול באריא
הכריכים האהובים עושים קאמבק. שרימפס רול של נונונו | צילום: גל זהבי

בין הדוכנים תמצאו את התוצרת המקומית של משק עפאים, המנות האסייתיות של השף שחף שבתאי ממסעדת פופ אנד פופ, אוכל ירושלמי אותנטי של אבי לוי ממסעדת המוציא, מנאל אסמעיל וסירי הממולאים המשכרים שלה, ואור שוקרון שתגיע כל הדרך משדרות עם הקינוחים האהובים שלה.

קהל הצמחונים והטבעונים ישמחו לגלות את תחליפי הבשר של ביונד מיט, צ'יפס הולנדי ופוקי קאריבי, דים סאם אסייתי ומנות תאילנדיות של נינג תאי, פסטה טרייה של פיורי ואמפנדס מדרום אמריקה.

2ysjyw
ליהנות מכל העולמות. פסטיבל האוכל תל אביב EAT | צילום: דודו בר סלע

במעמד הקינוחים תוכלו לדלג בין דוכן הדונאטס של שואורום בייקהאוס, כדורי הגלידה של מינימלטס, צ'ורוס ספרדי ואקליירים מצרפת של קרמרי דה לה אקלר, הגלידה השמנתית של אוטלו ואלדו, כנאפה ומלבי, קרמבו מופרעים של קאבום, קרם ברולה לוהט של הברוליה ולקינוח של הקינוחים - קרפ מטורף של אהרל'ה, וקפה מצוין של קפה עוטף.

פסטיבל האוכל תל אביב איט - 16-19.9, פארק צ'ארלס קלור, תל אביב