כוכבי "המסעדה הבאה" חוברים לארוחה איטלקית מטורפת

וגם: שרשרת יהלומים שמסתתרת בתוך המבורגר, חגיגת קוקטיילים במחיר נגיש וארוחת טעימות יפנית מסורתית. חדשות האוכל במהדורת אלגנט

43390d33 971f 4988 8c3a 92fe4a
שיר הלל לארץ המגף. דנה לי ברמן ודוד שושן | צילום: יח"צ

בוגרי המסעדה הבאה משלבים כוחות | אפרצי'נה ב-VESPERR


גם אתם פנטזתם מול המסך על הפסטות של דנה לי ברמן ודוד שושן מהמסעדה הבאה של ישראל אבל לא הגעתם למעמד הטעימה? יש לנו בשורות טובות - השבוע, למשך שני ערבים בלבד, יחברו השניים לטובת "אפרצ'ינה", פופ אפ קולינרי שכל כולו שיר הלל לארץ המגף. ה"אפרצ'ינה" שתתקיים ב-18-19 במאי בבית הקפה VESPERR, היא אירוע שמחבר בין 2 מסורות איטלקיות אהובות: אפרטיבו (דרינק + נשנוש של לפנות ערב כהכנה לארוחת הערב) וצ'ינה (ארוחת ערב), כשבעמדת הבישול דנה לי ודוד עם מנות איטלקיות קלאסיות.

43390d33 971f 4988 8c3a 92fe4a
שיר הלל לארץ המגף. דנה לי ברמן ודוד שושן | צילום: יח''צ

כך עובד הקונספט: מגש מנות ראשונות + דרינק יעלה 130 שקלים לאדם ויכלול את המנות הבאות: ניוקי פריטו, בודינו קאצ׳יו א פפה, קציצות חציל סציליאניות, ארנצ׳יני, קלמארי ממולא, ברזאולה הום מייד ועוד. באגף העיקריות יוצעו מנות דוגמת ויטאלו טונאטו, פסטה אורקייטה או בוליטו מיסטו (52 שקלים), ובמעמד הקינוח תוכלו להתלבט בין טירמיסו או גרניטת שקדים (24 שקלים). הארוחה היא חלק ממסורת שתתחיל עם דנה לי ודוד שושן, ותמשיך בחודשים הקרובים עם שפים נוספים שיתפסו את עמדת הבישול.

ארוחת האפרצ'ינה בהשתתפות דנה לי ברמן ודוד שושן תתקיים בבית הקפה VESPERR בימים ד'-ה' השבוע (18-19.5) החל מהשעה 19:00. כתובת: קפלן 8, תל אביב

היהלום שבהמברוגר | פריז טקסס ברמת גן


מתי בפעם האחרונה מצאתם שרשרת יהלום בתוך המבורגר? לרגל יום ההמבורגר הבינלאומי שיחול ב-28.5, יוצא דוכן ההמבורגר "פריז טקסס" הרמת גני בפעילות שווה במיוחד שנושאת את השם המבטיח ״היהלום של ההמבורגר״, ובסופה פרס של השמחות. במסגרת חגיגות ההמבורגר שיפתחו ב-20.5, כל מי שיזמין ארוחת המבורגר, יקבל כרטיס עם מס סידורי שאיתו יוכל להיכנס להגרלת שרשרת יהלום בשווי 1150$ מבית ״אלכסיס דיאמונד״, הממוקמים במתחם בורסת היהלומים, סמוך לדוכן ההמבורגרים. בתום הארוחה מטמינים את השובר בתיבת האוצר שבמקום, ומחזיקים לעצמכם אצבעות.

. W
ד''ש לקרדיולוג. המבורגר בפריז טקסס | צילום: גיל אבירם

בתאריך זה יושק בחגיגיות תפריט הקיץ החדש, שמוקדש, איך לא, להמבורגרים יצירתיים עם חיבה לשילובים מופרעים וחומרי גלם מושחתים. בין מנות הקיץ: אולטימייט בורגר - ביפבורגר עם רוטב ג'ק דניאלס טנסי, חזה אווז מעושן, גבינת צ'דר כפולה, איולי, טבעת בצל, אייסברג, בצל, עגבנייה, מלפפון כבוש וחלפינו (69 שקלים); מונה ליזה - ביפבורגר בלחמניית שאור, ארוגולה, בצל, חלפניו, גבינת קממבר 18 חודשים, ריבת תפוחים, אגוזי מלך, חמוציות. (69 שקלים); ופנטסטיק משרום - ביפבורגר בלחמנית שאור ענן עם רגו פטריות ביין לבן ועשבי תיבול, איולי כמהין, איולי שום בזיליקום, ארוגולה בלימון (68 שקלים). לכל ההמבורגרים והמנות בתפריט אפשר להוסיף צ׳יפס ושתיה ב-21 שקלים. פרטים על התפריט החדש ופעילות ״היהלום של ההמבורגר״ אפשר למצוא ברשתות החברתיות של ״פריז טקסס״.

. V
ביס שכולו יוקרה. המבורגר בפריז טקסס | צילום: גיל אבירם

פריז טקסס - היצירה 3, מתחם המכולות, רמת גן

ארוחת טעימות יפנית | מסעדת A


מסעדת a של שף יובל בן נריה פוצחת במסורת קולינרית שכולה שיר הלל למינימלזם היפני. ה- OMAKASE היא ארוחת טעימות אינטימית הנאכלת סביב בר המסעדה ובנויה כמיטב המסורת כחוויה הדרגתית, כאשר בן נריה מארח אישית את האורחים ומשתף אותם בהסברים ובסיפורים שמאחורי חומרי הגלם והמנות המוגשות.

Wsmvfg
חגיגת אוממי אלגנטית. נגי טורו טונה | צילום: גל קולוג

הארוחה מורכבת מ-15 מנות (13 מנות מלוחות ו-2 קינוחים), חלקן מתפריט המסעדה, אך רובן מבוססות על ספיישלים משתנים. בין המנות דג האריאן (Leerfish), אויסטרים וקוויאר מקומי מקיבוץ דן. ערבי האומקסה מתקיימים בימי ראשון, מתאימים ל-36 סועדים ומחירם 580 שקלים לסועד, כולל מים מינרלים ומוגזים.

ערבי אומקסה במסעדת a של יובל בן נריה - להזמנת מקום: 074-758-8818

אוכל בלחיצת כפתור | אפליקציית home made


הכירו את האפליקציה החדשה שתעשה שמח לעסוקים שבינינו, עצלני מטבח וכל מי שבישול לא נמנה על תחביביו. הום-מייד החדשה היא אפליקציה שמחברת בין שפים ובשלנים ברחבי הארץ ללקוחות שחושקים באוכל ביתי עד הבית. השירות פועל כרגע ברעננה, כפר סבא, הוד השרון, חולון, מודיעין, מבשרת ציון, רמת השרון והרצליה, ומציע מאכלי עדות לכל המשפחה, כולל אופציות צמחוניות וטבעוניות.

. P
טעם של בית. מוסקה של אוהד ממן להום מייד | צילום: לירון סלמה

בין המנות: שווארמה פטריות, סטייק פרגית מתקתק, מוסקה, כרוב ממולא בשר ואורז, קציצות פרגית, מרק מינסטרונה, קציצות עוף, מג׳דרה, ואפילו חלת שבת עם מטבלים. לרגל ההשקה מבטיח מייסד האפליקציה רום יריב, שאחת לשבוע תימכר מנה ב-5 שקלים בלבד, ובהמשך יתרחב השירות לכל רחבי הארץ.

להורדת האפליקציה - חפשו "הום מייד" בחנות האפליקציות

חגיגת אלכוהול במחיר נגיש | שבוע הקוקטיילים של תל אביב 


80 ברים, 30 אירועים וסדנאות, פופ אפים ואורחים מרחבי העולם. זה מה שצפוי בשבוע הקוקטיילים של תל אביב שיצא לדרך השבוע ומתקיים בכל רחבי עיר. המשמעות היא שבתקופה בה יוקר המחייה נוסק ומפתיע אפילו את עצמו, תוכלו ליהנות מקוקטיילים במחיר נגיש של 30 שקלים, ואם זה לא מספיק - על הדרך תחוו מיקסולוגיה במיטבה עם חומרי גלם יצירתיים וטעמים חדשים ומעניינים.

Drinktlv1
חומרי גלם יחודיים ומחירים נגישים. שבוע הקוטיילים של תל אביב | צילום: נווה אביאני

הפסטיבל שיתקיים עד ה-21.5 יאפשר לחוות את חיי הלילה התל אביבים במורל גבוה וראש מסוחרר. בין הברים המשתתפים: אימפריאל, קונסיארג', 223, אולה, הולי, צ'נה, לולי, פופה, דלידה, רעמסס, קה פה הנוי, ג'ין קלאב, מידל בר, ג'וזפין בייקר, 416 ועוד עשרות ברים ברחבי העיר. מחוץ לתל אביב יקחו חלק בפסטיבל זאלמה בבאר שבע, גטסבי בירושלים, וספר בחיפה, מרי סקיי בנתניה ומוניסיפאל בהרצליה. בנוסף, בימי הפסטיבל יתקיימו ברחבי העיר סדנאות אלכוהול, כיתות אמן, וערבי ג'ין ורום בהובלת שגרירי המותגים המשתתפים שיגיעו לביקור בישראל.

שבוע הקוקטיילים של תל אביב - ההשתתפות באמצעות כרטיסים דיגיטליים שניתן לרכוש באתר במכירה מוקדמת. פרטים והזמנות באתר Tel Aviv Cocktail Week

בשר מסוג אחר | More Foods


רואים את הביס המגרה שבתמונה? קצת קשה להאמין, אבל אין בו טיפת בשר. הצ'אנקים הבשרניים ונוטפי העסיס הם חלבון מן הצומח של הסטארט-אפ הישראלי More Foods, המבוסס על תוצרי לוואי של תעשיית המזון. המשמעות היא רווח כפול: מצד אחד חלבון בריא ומוסרי, מצד שני - ניצול ומיחזור משביח (UPCYCLE) של תוצרי לוואי שאלמלא השימוש בהם, היו נזרקים ומייצרים עוד פסולת שמציפה את העולם.

Whatsapp Image 2022 05 16 At 1
צ'אנקים כיפיים במרקם לעיס. בשר מן הצומח של מור פודס | צילום: אמיר מנחם

תחליף הבשר מתאים למגוון טכניקות הכנה: החל מטיגון דרך אפייה ועד בישול ארוך, ומדמה במרקמו בשר מפורק. והטעם? עדיין לא לגמרי שם אם משווים לאנטריקוט, אבל בהחלט טעים ומזכיר במרקמו נתחי בשר עסיסיים ונגיסים. את החלבון האלטרנטיבי אפשר לטעום ברשת פיתה בסטה, מקסיקנה, בית הקפה BUTI, דוכן ההמבורגרים פריז טקסס, שולי לוצי, אלפקה, ברנרד, פורטר אנד סאנס, ובקרוב בג'מס ובדבוש.