חדשות האוכל: מתקדמים, בירה במבה כבר לגמתם?

הפנינג בירות מטורפות מכל העולם, ציר עצמות בטייק אווי כמו באמריקה, וגם - הספוט הלוהט החדש של רשת KFC. כל מה שטעים השבוע

מלצר בית בירה
מבמבה ועד ליצ'י. בירות ייחודיות בהפנינג שנה במלצר | צילום: אמיר מנחם

מושלם לאחרי הים | KFC חוזרים לתל אביב

אחרי סיבוב קודם בישראל שלא החזיק מעמד יותר מדי זמן, רשת KFC עושה קאמבק מבורך לעיר הבילויים ונועצת סניף חדש מול חוף ימה של תל אביב, ממש צמוד לטיילת - על רחבת כיכר האופרה המחודשת שעברה לאחרונה שיפוץ. הפתיחה המחודשת מתוכננת לחודשי הקיץ, קצת לפני החגים, וכמו שאר הסניפים, גם כאן יוכנו המנות לפי המתכון המקורי של קולונל סנדרס, ללא קיצורי דרך או התאמות לטובת כשרות. סניף הטיילת יעבוד כל יום עד חצות, ויציע לצד אכילה במקום גם Click& Collect, שירות חדש שמאפשר להזמין מנות מבעוד מועד ולאסוף אותן. בין המנות: באקטים עם נתחי עוף שונים בציפוי KFC מסורתי, ארוחת דאבל טאוור זינגר בורגר עם לחמניות ובתוכן פילה עוף פריך, האש בראון, צ'יפס ושתייה, וגם מנות צד: טבעות בצל ואצבעות מוצרלה.

KFC סניף הטיילת - מתחם בית האופרה, תל אביב, הפתיחה במהלך אוגוסט

Kfc
תל אביב מתעוררת לבוקר חדש. KFC | צילום: יח''צ חו''ל

כתבות נוספות ביאמיז:

בירה במבה ובירת לקטוז | הפנינג יום הולדת למלצר

אחרי אלפי ליטרים של בירה מכל העולם והמון טעמים שפועמים בדם, מלצר בית בירה חוגגים יום הולדת שנה חגיגי בהפנינג אלכוהולי משמח שירים את ראשל"צ. במסגרת החגיגות שיתקיימו בין ה-28-30.6 (רביעי עד שישי), יפעלו במלצר דוכני בירות שיימזגו בפעם הראשונה בארץ. ברשימה: בירה במבה, בירה פטל שחור, בירה עם מנגו ליצ'י ושיבולת שועל, בירה תפוזי דם, בירה לקטוז, שוקולד וקקאו. ברחבת הביר גרדן יוצבו עגלות מזיגה עם בירות מסקוטלנד, דנמרק, יפן הונגריה, נורבגיה, אנגליה בלגיה וגרמניה, ויוצגו 4 סוגים של בירה מלצר. לצידן ימכרו מרצ'נדייז מעולמות הבירה: כוסות, תחתיות, חולצות, גרביים כובעים, ומארזי בירות מיוחדים.

מלצר בית בירה
אוכל טוב וחברה טובה. הפנינג שנה במלצר | צילום: אמיר מנחם

בגזרת האוכל אפשר יהיה להזמין מנות מתפריט הבר בטייק אווי, ביניהן קלמארי פריטו, פיש אנד צ'יפס, נקניקיית עגל גאודה, המבורגר, כרובית פריטו וגם נקניקיות רידיפיין ועוד. להשלמת החוויה תימכר כרטיסיית טעימות במחיר מיוחד ויערכו הדרכות וטעימות של יבואני בירה, ממש כמו בתערוכות הבירה הגדולות. השתתפות בהדרכה ללא עלות בהרשמה מראש דרך עמוד האינסטגרם של המקום.

מלצר בית בירה - 28-30.6 בין השעות 17.00-01.00, שישי 30.6 12.00-02.00 | שדרות בן גוריון 4, ראשון לציון

ציר עצמות ולחם קיטו | המעדניה האינטרנטית של ענת פרנק

האמריקאים מתים עליו, ובהדרגה הוא הופך למוצר מוכר גם בארץ, ולא רק בקרב קטוגנים ופליאוליתים. ציר עצמות נחשב לפלא בריאותי בזכות כושר ריפוי ושיקום מערכות עיכול ומעי, ניקוי הרעלים הטבעיים של הגוף, וערכים תזונתיים גבוהים, חומצות אמינו, שומן טוב, חלבונים, ג'לטין שמחזקים מערכת החיסון. כעת, במסגרת הקמת Real Food, מעדנייה אינטרנטית לאוכל קטוגני ודל פחמימות, מכינה השפית והיועצת המטאבולית ענת פרנק , ציר עצמות על פי מתכון ייחודי. הציר שמתבשל 30 שעות, מכיל עצמות מח, עצמות ברך וגידים, ומתבשל במשך שעות רבות למיצוי כל הערכים התזונתיים שהגוף צריך מעצמות בקר, עוף או דגים (54 שקלים ל-340 מל').

לזניית כרוב קטוגנית
בוסט של שובע ואנרגיה. לזניית כרוב קטוגנית | צילום: גליה אבירם

לצד הציר נמכרים במעדניה בשרים מעושנים, מגוון שמנים וחמאות (נסו את חמאת האנשובי ותתאהבו (62 שקלים); מבחר בשרים טריים ועופות של משק מלמד, קינוחים קטוגניים ופליאוליתים, תבלינים, מוצרי מזווה, וגם מנות מוכנות לתזונת קיטו ופליאו, בהן לזניית כרוב, רוסטביף פיקנייה מעושן, מוסקה חצילים וקציצות ברוטב עגבניות וציר בשר. את כל המוצרים אפשר לאסוף מהמטבח בראש העין או לקבל במשלוח עד הבית לכל רחבי הארץ.

מעדניית Real Food של ענת פרנק - פרטים ומחירים באתר Real Food