הצעד המפתיע של ניב גלבוע: השקת מדריך המסעדות הטובות בארץ

מבקר האוכל הקשוח משיק ספר המוקדש ל-50 המקומות הטעימים בארץ - מדוכני בורקס ועד מסעדות יוקרה. הסיבה לא פחות מפתיעה

זמן צפייה: 05:30

עיתנואי האוכל ומבקר המסעדות הקשוח ניב גלבוע מכריז על צעד חדש ומסקרן בקריירה שלו: ספר המוקדש ל-50 המסעדות הטובות בארץ. הספר שמושק בימים אלה הוא מדריך קולינרי שממפה את המסעדות, בתי האוכל ודוכני המזון הטובים בארץ מהצפון הרחוק ועד אילת, עם מסעדות יוקרה, מטבחים מהעולם ומקומות עממיים דוגמת "כפרוצ'קה" בערד ו"שיפודי אולגה". חלק מהמקומות כשרים וחלקם לא.

כתבות נוספות ביאמיז:

ואם אתם מופתעים מהעובדה שמבקר מסעדות קשוח כותב ספר שכולו פרגון - הסיבה לא באמת מפתיעה. לדברי גלבוע, נמאס לו לענות על אלפי שאלות בחודש שנשלחות אליו בכל הפלטפורמות האפשריות. "בספר שלי נמצאות כל התשובות", הוא מבטיח. בין המסעדות שזכו להיכנס לספר: יפו תל אביב של חיים כהן, משייה של גיא אירש, והיבה של יוסי שטרית.

נותר מחוץ לרשימה. השף רז רהב | צילום: רשת 13

OCD של השף ושופט "משחקי השף" רז רהב, אחת המסעדות היקרות והמוערכות בישראל, לא נכנסה לרשימה. הסיבה לדברי גלבוע: מסעדה שצריך לחכות יותר מחצי שנה למקומות בה, לא יכולה להיכנס לספר שנכתב מתוך רצון ליצור מדריך שבאמת יעזור לאנשים. הספר "50 המסעדות הטובות ביותר וכל הסודות מאחורי הקלעים" (99 שקלים), מצטרף לביקורות האוכל המצולמות ולחשבונות האינסטגרם והטיק טוק הפופולריים של המבקר.

50 המסעדות הטובות ביותר וכל הסודות מאחורי הקלעים - פרטים והזמנות באתר "ניב גלבוע"