הפיצה הגדולה ביותר בתל אביב? מקום חדש טוען לכתר

אם אתם אוהבים לאכול בענק, הפיצרייה החדשה שטוענת לכתר היא במיוחד בשבילכם. בתאבון

זמן צפייה: 01:14

המלחמות על הגודל ידועות בעיקר בעולם ההמבורגרים והנקניקיות, אלא שעכשיו הפיצות מצטרפות לקרב. פיצרייה חדשה העונה לשם "פיצה פיל" טוענת לכתר - הפיצה הגדולה ביותר בתל אביב. מאחורי המקום עומד איתי רונן בן ה-24, שאת השראתו לפיצה קיבל במהלך מסעו אחר הפיצה המושלמת בארץ המגף. אחרי אינספור טעימות נולדה פיצה פיל.

הפיצרייה החדשה טוענת כי קוטר המגש שלה, 60 ס"מ, הוא הגדול ביותר שאפשר למצוא בעיר, נכון לכתיבת שורות אלה היא גם צודקת, ואם יש אחת גדולה יותר, יותר מנשמח לשמוע עליה. פיצה פיל היא לא רק גדולה במיוחד אלא גם מגיעה עם תוספות מטורפות במיוחד כשהמיוחדת מכולן היא הפיצה הסגולה, פיצה עם רוטב סלק במקום רוטב העגבניות המוכר ועם טופינג של בטטה, זוקיני, מוצרלה ועלי רוקט. אם אתם לא בעניין של סלק, יש גם את רוטב העגבניות שעושים במקום עם מבחר תוספות, כשהבולטת במיוחד היא הפיצה עם הצ'יפס והצ'דר מעל.

לא רק פיצה גדולה במיוחד אלא גם המבחר. פיצה פיל
לא רק פיצה גדולה במיוחד אלא גם המבחר. פיצה פיל | צילום: אפיק גבאי
פיצה פיל
כמה גדולה? ככה. פיצה פיל | צילום: אפיק גבאי

עוד בחדשות האוכל 

מתכון לחמאה ביתית 

מנות לנשנוש מול פרק הבכורה של משחקי השף  

האלווין: המבורגר שייעלם תוך 72 שעות 

חדשה בשכונה: מסעדת דגים חדשה בתל אביב 

לאוהבי המתוק גם יש מענה, פיצה שחיתות עם : נוטלה, קרם וניל, שוקולד, מקרונים בשלל טעמים, מקופלת, קוקוס ושברי חלבה. טווח מחירי הפיצות 80 - 120 שקלים למגש שמספיק למשפחה אחת ואף יותר. משהו חשוב שמכעט שכחנו להגיד, כל המנות במקום יעשו לאינסטגרם שלכם רק טוב. באחריות!

פיצה מתוקה במיוחד. פיצה פיל
פיצה מתוקה במיוחד. פיצה פיל | צילום: אפיק גבאי

משה סנה 54, תל אביב

שמעתם על מסעדה חדשה שאתם רוצים שנבדוק, רוצים לספר לנו משהו שלא ידענו, יש לכם טיפ בשבילנו? אנחנו במייל gilmishali@gmail.com