חדשות האוכל: מסיבת נקניקיות, וארבעת המינים במשלוח עד הבית

עוד בחדשות האוכל: גלידה בהשראת השפתון האייקוני שחוגג 50 שנה, המבורגר ספיישל מושחת לסוכות, וקוקטיילים קלאסיים שפגשו חוצפה ישראלית

חגיגה גרמנית במרלן
מסיבת נקניקיות. חגיגה גרמנית במרלן | צילום: אמיר מנחם

מסיבת נקניקיות במרלן

מזללת ההמבורגרים מתל אביב וגבעתיים משיקה מסיבת נקניקיות בהשראה גרמנית שתחל היום (13.10) ותימשך עד ה-19.10. בתוכנית האמנותית: נקניקיות טובות לצד כל החשודים המידיים שהופכים את הארוחה להרבה יותר טעימה - בירות, לחמניות פרעצל ורטבים מתאימים. המסיבה הגרמנית מתקיימת במסגרת שיתוף פעולה עם שפאטן-פרנסיסקאנר, בירה לאגר בהירה מהחבית, שתוגש לצד הנקניקיות שיככבו במסיבה במחיר סופר משתלם של 49 שקלים לארוחה שלמה.

המבורגר מרלן
גם הוא יהיה שם. המבורגר במרלן | צילום: אמיר מנחם

בתפריט הגרמני שיוגש לצד התפריט הקבוע, תמצאו American Hot Dog - נקניקיות עגל עם כרוב כבוש, מיונז סריראצ'ה, חרדל, בצל מוחמץ ובצל ירוק; Hot Dog classic - נקניקיית עגל מוגשת עם צ'יפס ובצל פריך; Spicy hot dog - נקניקיית עגל עם איולי סריראצ'ה, בצל מוחמץ, תירס קלוי, גבינת צ'דר וחלפיניו מוחמץ, וגם Currywurst - פרשנות ייחודית למנה הגרמנית האהובה, שבמרכזה נקניקית עגל, קרעי תפוח אדמה פריכים, רוטב קאריוורסט אוטנטי ובצל ירוק. לצד המנות יוצע פיינט בירה מהחבית שפאטן-פרנסיסקאנר לאגר בהירה ב-25 שקלים. בנוסף, במהלך שבוע החגיגה יוצעו כמה דילים משתלמים: בימי ראשון ורביעי 1+1 על כל התפריט, וביום שני: 30% הנחה על כל התפריט מלבד ארוחות החגיגה הגרמנית.

מרלן - תל אביב , בן ציון 2, תל אביב | רמב"ם 30, גבעתיים

כתבות נוספות ביאמיז:

ספיישל סוכות בבורגר סטיישן

רשת המבורגרים הכשרה משיקה תפריט סוכות חגיגי ושובר שגרה,שמבוסס על מנות שמחברות בין אמריקה הגדולה לחספוס והפלפול המקומי. הרשימה כוללת כמה מנות מושחתות להפליא שעושות נעים בבטן ובנשמה, ביניהן מנת הדגל הבלתי מעורערת של תפריט הספיישל: צ'יפס ניו יורק, מנה שמחברת בין צ'יפס פריך, אסאדו מפורק, ומעל הכל פרוסת גבינה טבעונית שנמסה על הכל (55 שקלים).

ארוחת סוכות, בורגר סטיישן
מושחתת בקטע מענג. ארוחת סוכות בבורגר סטיישן | צילום: איתן וכסמן

אוהבי הנקניקיות יעופו על קזבלן, מנה מפנקת שכוללת מיני נקניקיות צ'וריסוס, חמוצים, בצל כבוש, איולי הבית וצ'ימיצ'ורי (68 שקלים), ויש גם את "ליסבון", המבורגר עם אסאדו מעושן, גבינה טבעונית, בצל מקורמל ורוטב שום (68 שקלים).

תפריט הספיישל יוגש לצד התפריט הקבוע , שבראשו שלוש הקלאסיקות של המקום: המבורגר קלאסי, המבורגר ספייסי חריף, וצ'יזבורגר כשר. את כל הטוב הזה אפשר לבלוס בכל אחד מסניפי הרשת, במשלוח או בטייק אווי.

בורגר סטיישן - סניפים ברחבי הארץ

ארבעת המינים במשלוח עד הבית עם וולט מרקט

זה היה רק עניין של זמן, והנה כבר לא צריך לצאת מהבית כדי להתארגן על ארבעת המינים. החל מהיום משלחת וולט מרקט מארז לסוכות עם ארבעת המינים עד לפתח הדלת. המארז כולל אתרוג, לולב, הדס וערבה בכשרות מהודרת, ויהיה זמין במשלוח עד הבית ב-24 סניפי ברחבי הארץ, כולל גוש דן, השפלה, השרון באר שבע, חיפה והקריות. תמצאו אותו תחת קטגוריית "מוצרי חג" באפליקצייה, במחיר 99.9 שקלים, ולצידו מגוון קישוטים לסוכה ומוצרים נוספים לחג  במרחק הקלקה.

מארז 4 המינים - להשיג באפליקציית וולט

גלידת אניטה מרימה לשפתון האייקוני

מותג הטיפוח Clinique ורשת גלידריות הבוטיק ANITA חוגגים את השנה החדשה עם שני טעמי ספיישל במסגרת חגיגות 50 שנה לגוון השפתון האייקוני Black Honey, ומשיקים סדרה מוגבלת של שני טעמי גלידה שמבוססים על הצבעים המוכרים: Black Honey - גלידת קרם דובדבנים עם קקאו ונגיעות דבש ו-Pink Honey - גלידת קרם דובדבנים, פטל ונגיעות דבש.

גלידת אניטה
גלידה ואודם באותו לק. קולקציית דבש שחור של אניטה | צילום: עידן כהן

הקולקציה המתוקה כוללת גם שני מוצרים באותו גוון נחשק: שמן לשפתיים וללחיים בגימור גלוסי בוהק ומסקרה עוצמתית בגוון בורדו דרמטי. לרגל ההשקה מציעים מארז Black Honey Limited Edition הכולל קילו גלידה ושמן לשפתיים ב-180 שקלים, שימכר בסניף ANITA נווה צדק ובאפליקציית Wolt עד גמר המלאי.

אניטה - שבזי 40, נווה צדק, תל אביב

קוקטיילים חדשים בספייסהאוס

הקוקטיילים של ספייסהאוס עולים שלב עם  סדרת פרימיום חדשה שמוקדשת לקוקטיילים קלאסיים עם טוויסט ישראלי. מאחורי הסדרה עומד המיקסולוג הוותיק יותם שילה, אחד מחלוצי תרבות ברי הקוקטיילים לתל אביב. כעת, אחרי כמעט שני עשורים של ניסיונות וטעמים, הוא משיק סדרה מיוחדת שעושה שימוש בחומרי גלם איכותיים מהארץ.

קוקטיילים של ספייסהאוס
טעמים קלאסיים בנגיעת חוצפה ישראלית. קוקטיילים של ספייסהאוס | צילום: סטודיו X

כל קוקטייל מגיע בבקבוקים נוטפי סטייל בשני גדלים - 200 מ”ל ו-700 מ”ל, כולם טייק אוף על קוקטיילים קלאסיים עם טוויסט של חוצפה ישראלית. הרשימה כוללת דירטי מרטיני שמקבל חיזוק של שמן זית מבית “פתורה”. במקום להשתמש במי זיתים, שילה יצר ג’ין שספג את הטעמים העדינים והמרקם העשיר של שמן הזית. התוצאה? מרטיני ממזרי עם טעמים עמוקים שיגרמו לכם לגלות את הקוקטייל הוותיק מחדש.

עוד ברשימה - פורנסטאר מרטיניעל בסיס וודקה פסיפלורה משולבת עם פולי וניל של ”ונילה וידה” הישראלית; בזיל סמאש עם בזיליקום של משק כהן, מגדלי הבזיליקום הוותיקים בישראל, וגם ניו יורק סאוור: קוקטייל קלאסי שמקבל תפנית מקומית עם יין אדום מהגולן. שייקר, כוס נאה להגשה וכוס קרח בצד, ואתם מסודרים עם הדרינק המושלם לחג.

signatures של ספייסהאוס - להשיג בחנויות האלכוהול המקצועיות ובאתר של ספייסאהוס