חדשות האוכל: עוגת גבינה טובלרון כבר טעמתם?

עוד בחדשות האוכל: ערכה להכנת באבל טי בבית, הגרסה הספרדית לפירות יער מצופים שוקולד, וארטיק בטעם תירוש שיחזיר אתכם בשנייה לילדות

זמן צפייה: 08:37

כמה אפשר לפתוח את דלת המקרר ולסגור, ואז לעבור למקפיא וגם שם לא למצוא את מה שהנפש והגוף מחפשים - מפלט טעים ומרענן ממזג האוויר שממיס את תאי המוח והופך את כולנו להרבה פחות סבלניים. רשתות השיווק הבינו את הצורך לרענן והשיקו, כל אחת בתחומה, פתרונות מתוקים וטעימים שיצננו את הגוף עד לפעם הבאה שנפתח שוב ושוב את דלת המקרר.

הראשונים לככב הם קרטיבים מענבי סייבל, זן ענבים ישראלי שטעמו מתקתק, טרופי ומזכיר ענבי מוסקט. במסגרת שיתוף פעולה עם המותג "תמרה", הפכו הענבים לקרטיב מרענן עם בישום עדין וטעם שמזכיר תירוש (12 שקלים ליחידה). הארטיק מבוסס על 87% ענבי סייבל, ומחזיר לילדות בשניה בזכות דמיונו לתירוש האהוב.

הבאים בתור הם הגרסה הספרדית לטרנד הפירות הקפואים בציפוי שוקולד, שנמכרת ברשת נוי השדה. 5 טעמים כוללת הקולקציה שמתרכזת בפטל, פטל שחור ואפילו תות בציפויים שונים - משוקולד מריר דרך שווקולד לבן, חלב ואפילו שוקולד לבן עם עוגיות (37.90 שקלים לחבילה). אנחנו ממליצים בחום להוציא את האריזה 10 דקות לפני הביס הנכסף ולזכות במרקם רך מבפנים ופריך מבחוץ.

מהכיוון האסייתי מגיעים משקאות בובה טי ובאבל טי עם ערכה להכנה ביתית שמשווקת רשת am:pm. כל ערכה מתאימה להכנת 4 כוסות באבל טי שמוכנות תוך 15 שניות, והתוצאה כיפית, צבעונית ומזכירה את המקור.

מי שאוהב טובלרון, מילקה ואוראו, ישמח לגלות את גרסאות העוגות לממתקים האהובים, שמייבאת ארצה רשת קשת טעמים. 5 טעמים כוללת הקולקציה: עוגת גבינה בטעם אוראו; עוגת גבינה של טובלרון; עוגת שוקולד רכה בטעם טובלרון שמחממים במיקרו וזוכים לביס שוקולדי מפנק; עוגת לבה חמה של מילקה, ועוגת גבינה בטעם דיים עם שכבת שוקולד קרמי.