נס חנוכה: פופ אפ ספינג' הראשון בישראל

כוכבת הריאליטי זיהתה את הפוטנציאל של הספינג' וזה מה שיצא ממנו. חדשות האוכל

ספינג' פופ אפ של גל קספרס
ספינג' פופ אפ של גל קספרס. הראשון בישראל | צילום: גל בן זאב

מי לא אוהב ספינג'? אל תענו לנו, כי בספק אם כאלה, ואם יש הם בודדים. כוכבת ריאליטי הבישול "מאסטר שף" גל קספרס זיהתה את הפוטנציאל והחליטה להיענות לביקוש הרב שיש לקינוח המרוקאי האהוב עם פופ אפ חדש. קספרס בשיתוף פעולה עם מותג הבישול והאפייה סאוטר הקימו את הספינג' פופ אפ הראשון בישראל: אמארנה & סאוטר.

ספינג' פופ אפ הראשון בישראל
כל זה יעלה לכם 130 שקלים. גל קספרס והספינג' | צילום: גל בן זאב

עוד בחדשות האוכל 

קליק בטעם קולה ליים: חדש על המדף

גל גדות והמנה שמשגעת את הודו

12 שעות עבודה, 6.7 ק"ג שוקולד: המתנה שחיכתה למסי

מה זה המאטה ששותים מסי וסוארס?   

הפופ אפ שיפתח החל מה- 1 בדצבמבר יהיה כולו על טהרת הספינג' המרוקאי עם טוויסט של קספרס. בין הספינג'ים השונים שימכרו במקום יהיה אפשר למצוא: ספינג׳ אמארנה - בציפוי סוכר וקינמון בתוספת קרם ריקוטה וניל, רוטב אמארנה, קראמבל לימוני ודובדבן אמארנה, מלבי - ספינג׳ בציפוי סוכר בתוספת רוטב פיסטוק עדין, קרם מסקרפונה מלבי ופיסטוק גרוס, בואנו - ספינג׳ בציפוי סוכר רוטב נוגט ושוקולד, קרם נוגט ואגוזי לוז מסוכרים. ואיך אפשר בלי "הדרים" ספינג' הגמר של גל קספרס - ספינג׳ בציפוי סוכר, בתוספת קרם מסקרפונה יסמין רוטב הדרים מי זהר וגרידת לימון.

מה בנוגע למחירים אתם שואלים? אז אם חשבתם שהמחירים של רולדין גבוהים, חכו שתשמעו על המחירים של הספינג' פופ אפ. מחירו של הספינג' יהיה 19 שקלים, ככה שפחות יתאים למשפחה מרובת ילדים.

ספינג' פופ אפ הראשון בישראל
ספינג' עם טאץ' של גל קספרס | צילום: גל בן זאב

קספרס אמרה על הפתיחה: "הספינג', או כמו שהוא מכונה הסופגניה המרוקאית כבר מזמן חצה את גזרת העדה המרוקאית והפך למאכל עממי ישראלי. בפופ אפ הזה החלטתי לשדרג את מעמדו של הספינג הרגיל, זה עם אבקת הסוכר ולתת לו טוויסט משלי שיהפוך אותו להיות הכוכב של חנוכה"

קניון עזריאלי תל אביב, קומה 2 בין השעות 10:00 - 22:00 .

שמעתם על מסעדה חדשה שאתם רוצים שנבדוק, רוצים לספר לנו משהו שלא ידענו, יש לכם טיפ בשבילנו? אנחנו במייל gilmishali@gmail.com