גימיק או הברקה? טעמנו את הקינדר החדש, ולא תאמינו מה קרה לנו בפה

חשבנו שההיפופוטם השמח הוא השיא, ואז נכנס לחיינו החטיף החדש מבית קינדר וטרף את הקלפים. מה בכל זאת מבאס בו? כנסו כנסו

מילוי עשיר ומפנק שמוחזק על ידי דפנות פפריכים. קינדר קארדס | צילום: פררו

מור קמחי

בעבודתנו כבוחני מוצרים חדשים שמגיעים לשוק, נדיר שאנחנו פוגשים משהו שממש מפוצץ לנו ת'ראש. יש דברים טעימים, יש פחות, הרוב סבבה, לא מטורף. הקארדס החדשים של קינדר - עוגייה בעלת שתי שכבות וופל פריכות במילוי קרם חלב וקקאו - הלהיבו אותנו עוד לפני הביס, רק מעצם המחשבה על מוצר שוקולדי חדש. אנחנו תופסים את קינדר כגאונים בביצת הפתעה, אבל לא ממש מדהימים בשאר המוצרים, שכולם פחות או יותר חולקים את אותו טעם של שוקולד עם חלב מתוק ומרוכז. למעשה, רק מוצר אחד אנחנו ממש אוהבים - HAPPY HIPPO, וזה בגלל שבנוסף לטעם החמוד יש בו קראנץ' מעולה. וזה בדיוק הקסם המטורף של קארדס, רק יותר מזה.

כתבות נוספות ביאמיז:

הקארדס מגיעים באריזות של שניים, כשכל קארד, כפי ששמו מרמז, דק מאוד וגם פריך מאוד. אבל אמאלה ואבאלה, איזה עובי מדויק. הקארד עשוי ופל פריך שממולא בקרם החלב שוקולד המפורסם. כשנוגסים חשים קודם כל את הקראנץ' ומיד ממלא את הפה גם הקרם השוקולדי העשיר, והשילוב הזה של קראנץ' ורכות ומתיקות כה מצוין, שישר מתנפלים על הקארד השני שבאריזה.

Mvobpd
אלוף בפריכות. קינדר קארדס | צילום: פררו

מה עם קינדר בואנו, אתם בטח שואלים. גם הוא קראנצ'י. אז יש מאיתנו שנשבעים בשלטון הבואנו, אבל יש שחשים שהוא גדול מדי ולא כיף לאכול רק חצי ולשמור, ולהם יתאימו הקינדר קארדס הנהדרים. ועניין נוסף שיש לדבר בשבחו: הוופל מתוק במידה מעודנת, כך שכל העסק אינו כבד מדי, בטח כשהמוצר כה דק וכמות הקרם לא עמוסה כמו בבואנו.

ומה באשר לתמחור? המחיר נע בין 12.90 ל-19.90 שקלים לחבילה בת 10 יחידות כשבכל יחידה, כאמור, 2 קארדס. 19.90 הוא מחיר מעט מוגזם, אבל 12.90 שווים את זה בהחלט. בהמשך ימכרו הקארדס ביחידה בודדת שגם בה יהיו 2 קארדס, ומבחיתנו מדובר בנישנוש נהדר שיש מצב שינצח לנו את ההיפופוטם השמח. מה גם שלהיפופוטם יש פנים, וזה תמדי הקשה עלינו. מה לעשות, ילדים בראש אנחנו.

קינדר קארדס - 12.90-19.90 שקלים, להשיג ברשתות השיווק