"לכדורים יש רצון משלהם": רגע הזכייה המרגש של זיוה ושלומי גולדשמידט

ההתמודדות המאתגרת של זיוה ושלומי מול הקיר הענק של "The Wall" הסתיימה ברגע מפגש מרגש של השניים בו גילו באיזה סכום זכו. צפו ברגע הגורלי מתוך התכנית הראשונה

זמן צפייה: 02:26

לאחר שענו על שאלות טריוויה ברמות קושי שונות ותלו את תקוותם בכדורים הגורליים שעשויים לשנות את גורלם לחלוטין, הגיעו זיוה ושלומי גולדשמידט, הזוג הראשון שהתמודד ב"The Wall" אל שלב האחרון של המשחק, שהוא גם השלב המותח והגורלי ביותר שלו.

זיוה ושלומי גולדשמידט מתוך פרק 1 של דה וול, THE WALL

"נעים להקיר": כך הקימו את הקיר הענק של The Wall

THE WALL: מאחורי הקיר שכבש את העולם

שלומי, שענה על שאלות הטריוויה בחדר המבודד, קיבל לידיו חוזה שבו כתוב כי השניים צברו 77,703 שקלים בסיבוב הראשון של המשחק והתבקש להחליט האם הוא חותם על החוזה ומחליט לקחת את הכסף, או לוקח סיכון וקורע את החוזה מתוך אמון כי השניים זכו בסכום גבוה יותר בשלבים המתקדמים של המשחק. אלא כי בזמן ששלומי התלבט באיזו אפשרות לבחור, זיוה ציפתה במתח לתשובתו וקיוותה כי הוא יחליט שלא לחתום על החוזה על מנת שהשניים ייצאו עם הסכום הגבוה יותר בו זכו, 499,802 שקלים.

לאחר שליווינו את זיוה ושלומי במשך כל התכנית וקיווינו כי יזכו בסכום שיעזור להם במאבק על חייו של בנם הבכור עדי, הגיע רגע השיא של התכנית, המפגש בין השניים, בו שלומי מספר לזיוה על החלטתו.