"נעים להקיר": כך הקימו את הקיר הענק של The Wall

ביום שני ינחת בישראל משחק הטלוויזיה המצליח שכבש את העולם וזכה להצלחה מסחררת בעשרים מדינות. רגע לפני שהכול מתחיל, קבלו הצצה להקמת הקיר הענק של "The Wall" שעומד לשנות את חייהם של כמה זוגות בארץ

זמן צפייה: 01:21

לאחר שהדהים את הצופים ונחל הצלחה מסחררת בעשרים מדינות מסביב לעולם, ביניהן ברזיל, ארצות הברית, גרמניה, ספרד וצרפת, "The Wall", משחק הטלוויזיה הגדול ביותר בעולם יגיע אל ישראל ביום שני הקרוב (5.2) בעונה חדשה ומסחררת.

[brightcove_iframe video_id='vod-the-wall-season-01-articles-ep00-part02' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_ntiws1sf' duration='69'']

מה זה בעצם "The Wall"?

"The Wall" הוא משחק טלוויזיה מסחרר ומרגש בהנחיית צביקה הדר, במהלכו מתחרה זוג מול קיר ענק במטרה לזכות בפרס כספי. כל מה שעל הזוגות לעשות הוא לענות נכון על שאלות טריוויה ברמות קושי שונות כדי להתקדם לשלבים המתקדמים של המשחק מתוך שאיפה לזכות בפרס הגדול, 6 מיליון שקלים. אלא שהחוקים ב"The Wall" שונים ממשחקי הטלוויזיה שכבר יצא לכם להכיר עד היום, ולא מספיק שהזוגות צריכים להיות חדים במיוחד ולענות נכון, הם גם צריכים להתברך בהרבה מזל שישחק לטובתם, כי מי שיקבעו עם כמה כסף הזוג ייצא מהתכנית, הן לא רק התשובות לשאלות שענו הזוג אלא גם כדורי ענק שיפלו מגובה 4 קומות ויפגעו בסכומי כסף משתנים שישפיעו לחלוטין על המשחק.

[brightcove_iframe video_id='vod-the-wall-season-01-articles-ep00-part01' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_5eznd16w' duration='80''] אז רגע לפני שהעונה מתחילה, קבלו הצצה מיוחדת להקמת הקיר הענק והאימתני של "The Wall" שעומד ממש בקרוב לשנות את גורלותיהם של כמה זוגות בארץ.

תכנית הבכורה של "The Wall" תשודר ביום שני הקרוב (5.2) בערוץ 13