כך האחים, יוני ודניאל, התכוננו לקראת התכנית השניה של "The Wall"

מאחורי האופטימיות והשמחה של הזוג השני שהתמודד מול הקיר, עומד סיפור דרמטי ומדהים. בואו להכיר מקרוב את זוג האחים, דניאל כהן ויוני פיין

זמן צפייה: 01:38

לאחר שהתמודדו זיוה ושלומי גולדשמידט מול הקיר הענק בתכנית הראשונה של "The Wall" ששינה את גורלם לחלוטין לאחר שזכו ב499,802 ש"ח, הגיע תורם של הזוג הבא, שללא ספק הופכים את ההשתתפות בתכנית לחגיגה של ממש. הכירו את דניאל ויוני, זוג אחים: דניאל, בת 44, היא פיזיותרפיסטית וקונדיטורית ויוני, בן 48, חינך בעברו במשך 16 שנה וכיום עוסק כפסיכודרמטיסט. מקום הולדתו של יוני הוא קליפורניה, ארה"ב. כאשר היה בן 3 עבר עם משפחתו לפריז ואז נולדה דניאל. לאחר ארבע שנים עלו השניים לארץ והתגוררו בבאר שבע. המוטו של השניים הוא "הכול אפשרי", וזה גם המסר איתו הם מגיעים לתכנית הערב.

דניאל כהן ויוני פיין, מתוך פרק 2 של דה וול The Wall

"נעים להקיר": כך הקימו את הקיר הענק של The Wall THE WALL: מאחורי הקיר שכבש את העולם מאחורי האופטימיות והשמחה של השניים מסתתר סיפור דרמטי ומדהים: בשנת 2001 נפצעה דניאל באורח אנוש מיידוי אבנים בשומרון והובהלה לבית החולים כשהיא סובלת מקשיים תפקודיים רבים. יוני, שהגיע לבקר אותה בבית החולים, החליט לשיר לה את השיר "You Are My Sunshine", ובאורח פלא הבחין כי דניאל מצטרפת אליו לשירה בקול ב'. שמח ונרגש, בישר יוני למשפחתם כי דניאל חיה ונושמת. חלומם של דניאל ויוני הוא לפתוח מכון טיפולים שיעזור לאנשים בתחומים רבים, ביניהם כסף, גוף ונשמה.
הם הגיעו להתמודד מול הקיר במטרה לזכות בפרס כספי שיעניק להם את האפשרות להגשים את החלום.