הערב ב"The Wall": חגיגת הניצחון של מנגיסטו

לאחר ששרדו עונה שלמה של "הישרדות", ייפגשו הערב השורדים הטריים אלון ששון ומסגנאו מנגיסטו עם הקיר הענק של "The Wall" ויתמודדו עם משימת חייהם, לנצח את הקיר. בקטע מתוך התכנית, מנגיסטו רוקד את ריקוד הניצחון שלו לאחר שהכדור הירוק שהפיל נחת על סכום אסטרונומי שהשאיר אותו חסר מילים

זמן צפייה: 00:55

לאחר ששרדו עונה שלמה של "הישרדות" באמצעות מצ'טות, אסטרטגיות מתוחכמות, כוח פיזי והרבה שמחת חיים, ינסו אלון ששון ומסגנאו מנגיסטו לנצח את הקיר הענק של "The Wall" באמצעות ידע כללי והרבה מזל. השורדים הטריים שהפכו לחברים טובים יפגשו הערב את הקיר ויעשו הכול כדי לנצח במשימת חייהם ולצאת מהאולפן עם כסף.

אלון ששון ומסגנאו מנגיסטו מתוך דה וול, תכנית 4

על מנת לנצח את הקיר של "The Wall", לא מספיק שהשניים יצטרכו לענות נכון על השאלות כדי לקבל כדורים ירוקים, הם יצטרכו להתברך בשפע של מזל שיגרום לכדורים ליפול על הסכומים הנכונים. בקטע מתוך התכנית שתשודר הערב, מנגיסטו מבין שהמזל ללא ספק איתם לאחר שהכדור שהפיל מפתח מספר 7 נפל על הסכום הבלתי נתפס של חצי מיליון שקלים. האם המזל יישאר איתם עד סוף התכנית ויגרום להם לצאת עם כסף מהאולפן? קבלו הצצה קטנה מתוך התכנית שתשודר הערב, מיד אחרי "גוט טאלנט"

"נעים להקיר": כך הקימו את הקיר הענק של The Wall

THE WALL: מאחורי הקיר שכבש את העולם