"לא צריכה אישורים מאף אחד": קרן פלס חושפת את הכל במופע חדש

הזמרת האהובה שוב פורשת כנפיים, אלא שבגיל 40 היא עושה את כשהיא יותר שלמה עם עצמה, ובעיקר לא מתנצלת. המופע החדש שלה, "שקופים", הוא חלק מתהליך ההתבגרות שלה - בלי מסיכות ובלי פילטרים

זמן צפייה: 15:44

קרן פלס שוב פורשת כנפיים, אלא שהפעם היא עושה את זה כשהיא יותר שלמה עם עצמה, ובעיקר לא מתנצלת. המופע החדש שלה, "שקופים", הוא חלק מתהליך ההתבגרות שלה, שהתחיל עם הקברט למבוגרים בלבד, "לילה אחד באפריל", שנוגע בסוגיות שלא תמיד נוח לדבר עליהן – בגידות, יצרים ומיניות. כבר כשכתבה את הקברט, סיפרה, התחילה לראות בדמיונה את "שקופים".

פלס כבר בת 40, ובגיל הזה היא מרשה לעצמה לחשוף את הכל - בלי מסיכות ובלי פילטרים. היא עומדת על הבמה שקופה וגלויה מול הקהל שלה, בדיוק כמו בשיר הנושא של המופע.  אחרי שבמשך שנים ארוכות הופיעה לצד אמנים נוספים, ואחרי שנפרדה מהמנהל שלה, שליווה אותה במשך 17 שנה, הפעם היא עובדת על החומרים לבדה. "אני נמצאת במצב שאני מנהלת לבד את כל העניינים שלי, מהדברים הטכניים ועד הדברים האמנותיים. זאת לקיחת אחריות מלאה על החיים שלי, המקצועיים והאישיים", מעידה פלס.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

ארבעה נעצרו בחשד שהונו קשישה וסחטו ממנה 100 אלף שקלים

מטוס קל התרסק באזור מגידו; הטייס נהרג, אדם נוסף נפצע בינוני

לאחר מצעד הגאווה: הושחתה האנדרטה לזכר שירה בנקי בי-ם • תיעוד

קרן פלס
קרן פלס

גם השיר החדש של פלס מדבר, איך לא, על האקסים. "אני תמיד היית מאוד דוגרית. אבל דוגריות של גיל 20 זה לא דוגריות של גיל 40. את צריכה להיות יותר אמיצה בגיל הזה לדבר אמת. כי בתוך היצירה נמצאים חייך, וחייך כוללים ילדים", אמרה פלס. "וילדים זה תמרור אזהרה ענקי".

עכשיו גם שני הילדים הקטנים שלה מגיעים להופעות, חשופים לאמת של אמא. "הילדים שואלים אותי, 'מה, גם אבא יכול לזרוק אותך?'", אמרה פלס. "אני עונה לו 'כן, אבל כל עוד אתה רואה שאנחנו ביחד, תדע שאנחנו בוחרים בזה'".

חוץ מסטנד אפ, קרן גם שרה במופע את הלהיטים הישנים והמוכרים שלה שהפכו אותה לכוכבת. על הבמה מופיעים איתה שניים שהיא פגשה באודישנים של הכוכב הבא לאירווזיון: רון בוחניק שהיא כבר הוציאה איתו שני שירים וקלרה סבג. את שניהם השופטת קרן פלס לא העבירה. "אני נתתי לה אדום והיא עפה מהתוכנית ישר לאולפן שלי. כי האדום היה רלוונטי לביצוע הספציפי בתוכנית, אבל בחיים האמיתיים לא נותנים לך אדום והיא עפה", סיפרה פלס.

"נפרדתי מהצורך באישורים, שיגידו לך כל הזמן שאת טובה – זה מקטין אותך", סיכמה פלס. "הלב שלי מתרחב כשאבא שלי גאה בי, אבל אני לא צריכה שאף אחד יגיד לי אם אני טובה או לא. אני טובה".

קרן פלס בהופעה
קרן פלס בהופעה