ריבים על ספונג'ה וים של דמעות: כל מה שצריך לדעת לקראת פרק ההחלטה הראשון

נויה ודור התחילו בטוב אבל אז הגיע הבוקר השני • דניאל קיבלה רגליים קרות במעמד הבחירה עד שפגשה את מולי • יובל התלהבה מהאחיינים של מאיר והתבאסה מהתפילין • רועי ולי ים שרדו ארוחת ערב מביכה - ומה זה אם לא זוגיות מוצלחת • מי ימשיכו הלאה לשלושה ימים נוספים ומי יגידו יאללה ביי? | אהבה חדשה, פרק ההחלטה

זמן צפייה: 00:36

אנחנו כבר מאוהבים: אומנם שודרו רק שני פרקים מאז עליית העונה השלישית של אהבה חדשה ובכל זאת נויה, יובל, רועי ודניאל הצליחו להיכנס לנו ללב ברגישות, בכנות, וברצון שלהם למצוא אהבה. בדרך למטרה הנכספת הם יצטרכו לקבל כמה וכמה החלטות - כואבות יותר או פחות - כשהראשונה שבהן תתרחש כבר בפרק הבא (שלישי, 21:15 ברשת 13); רגע לפני מעמד ההחלטה שבו נגלה מי מהזוגות יבחרו להמשיך יחד לשלושה ימים נוספים ומי ייפרדו לשלום בחיבוק ואיחולים לבביים, ארגנו לכם ריקאפ קצר מאירועי הפרקים הקודמים.

לכתבות נוספות באהבה חדשה:

נויה ודור | פז"מ: 3 ימים

תחילת הקשר של השניים נראה מבטיח, שכן עוד לפני שהם בכלל נפגשו - בשלב תעודות הזהות - נויה אמרה שדור "הקסים אותה" וכי יש לה תחושה שהוא "בחור מרים". הפגישה הראשונה ביניהם לוותה בצחקוקים הדדיים, מתיחה אחת משעשעת ובעיקר המון כנות מצידו של דור, שהודה: "לא הייתי מתחיל עם נויה - היא יותר מדי יפה". בל נשכח שבהמשך, הוא הוכיח את כישורי הציור שלו וגרם לה להצהיר בקול גדול: "זהו, לא צריך להביא עוד בחורים".

אלא שאז הגיעו הדייט הראשון והיום השני ואיתם גם המשברים: בדייט ההוא משהו קצת השתבש והתגלו סדקים ראשונים בין השניים, אבל די מהר הם שמו את הכול על השולחן ופתרו את המצב - מה שלא ניתן להגיד על הבוקר השני: נויה התעוררה עם רצון עז לנקות את הבית, ובעוד היא מכינה את האזור לספונג'ה - דור מחליט להכין ארוחת בוקר. זה, ובכן, הרתיח את נויה: "מה אתה עושה? אם אני אומרת שמנקים - לא אהיה רגועה עד שהבית יהיה נקי". הוא, מצידו, בקושי הבין מה בדיוק קרה שם: "אני מצטער. לא יותר מדי אבל מצטער".

דניאל ומולי | פז"מ: 3 ימים

הימים הראשונים של דניאל בתוכנית לא היו קלים: מלבד המצלמות שמתעדות אותה 24/7, היא נאלצת להתמודד עם המעמסה הרגשית המובנת מאליה - ועכשיו גם הוסיפו לה את מולי על הראש. למעמד הבחירה הראשון היא הגיעה עם דמעות ותהיות, אבל בסופו של דבר היא החליטה לתת הזדמנות לאהבה ובחרה במולי, חרדי לשעבר שבנה את ביתו במו ידיו. הפגישה הראשונה עברה בטוב, כשדניאל אמרה לא פעם שהיא "מרגישה ברת מזל שהוא פה" והבטיחה שתשתדל  "ליהנות ולשחרר שליטה".

ברגע האמת, ובכן, דניאל ממש לא נהנתה ובטח ובטח שלא שיחררה שליטה: כשהשניים יצאו לטיול ברחבי העיר, דניאל נראתה מעט מרוחקת ולא כל כך שיתפה פעולה כשמולי לקח אותה לאכול במסעדת פועלים. "אלו לא הסירים של סבתא שלי", היא הסבירה לו. את הזעם שלו על הסיטואציה הוא שמר לערב, אז - בעודם מכינים ארוחה - הוא ביקש לפתוח את הנושא אלא שגם זה הוביל לריב: היא רצתה קודם לשבת ואז לדבר והוא רצה ללבן את העניינים כבר בזמן שחתכו סלט. "את בונה תסריט שצריך לנגן אותו, את לא רואה אותי", אמר לה. בסוף זה נגמר בהתנצלות שלה.

יובל ומאיר | פז"מ: 3 ימים

כשמאיר הציג את עצמו בתעודת הזהות הוא הדגיש בעיקר את היותו דוד פעיל שלא מפספס הזדמנות לבלות עם 19 האחיינים שלו. זה, כמובן, כבש את ליבה של יובל והיא בחרה לבלות איתו את שלושת הימים הראשונים שלה במתחם. "יש וייב טוב", היא אמרה אחרי הפגישה הראשונה שלהם, "הערכים שלנו משותפים". ואכן, ההתחלה נראתה מבטיחה וזורמת והכימיה הייתה ניכרת לעין, בעיקר באותה ארוחת ערב שבה יובל חטפה מיני התקף חרדה ומאיר ניסה להיות קשוב עד כמה שיכל.

ואולם, בבוקר שאחרי יובל התעוררה וראתה את מאיר מניח תפילין. כמי שבא ממשפחה דתית מאיר ממשיך לשמור על המסורת וזה, להפתעת יובל, הרתיע אותה. "חשבתי שלא תהיה לי בעיה עם זה, אבל אני מרגישה שהדת יכולה להיות מחסום גדול", הודתה. השניים התיישבו לשיחה כנה שבה מאיר הסביר לה את הקושי בלהיות אדם חילוני שחי אורח חיים מסורתי: "אם לא היה בי את הפער הזה - כנראה שלא הייתי רווק בן 37".

רועי ולי ים | פז"מ: 3 ימים

הוא רופא, הוא חתיך והוא הגבר הראשון בתולדות אהבה חדשה שנכנס למתחם כדייר מהמניין בניסיון למצוא את אהבת חייו: קבלו את ד"ר רועי אסף; אז אחרי שלקח הפוגה מהמשמרות בבית החולים והצהיר כי הוא מגיע לכאן עם "ראש פתוח", הדוקטור שלנו בחר בלי ים כזו שינסה לפתח איתה קשר זוגי.

כג'נטלמן שהוא, רועי העדיף שלא להשתלט על המיטה מיד כשנכנס לדירה (שכאמור, תהיה שלו לאורך כל התוכנית, כן?), אלא המתין ללי ים ונתן לה את זכות הבחירה. כבר בערב הראשון שלהם יחד היה נראה שהם נהנים זה מהנוכחות של זו, ובואו - אם הם צלחו את ארוחת הערב המביכה שבה נודע כי רועי יצא בעבר עם נויה וכי דור של נויה ניסה להתחיל עם לי ים - הם כנראה יתגברו על הכול.

אהבה חדשה, פרק ההחלטה הראשון, הערב (שלישי) ב-21:15 ברשת 13