מתחילים את השנה עם אנרגיה חדשה

אחרי שנה של פגישות וירטואליות והזמנות אונליין – אפשר כבר לומר בוודאות כי הטכנולוגיה והחדשנות מגיעות לכל נקודה בעולם, ובכל תחום של חיים, גם כזה שחשבנו שאינו יכול להשתנות עוד

זמן צפייה: 00:35

ועידת החדשנות IL ו- spotv 13 יוצאת לדרך ותעסוק בנושאים החמים והחשובים ביותר שעל סדר היום בישראל ותביא אל מרכז הבמה את הדמויות הבכירות והמעניינות ביותר במדינה, ביניהן, יובל שרף, מיכל ינאי, יניב גרטי, מנכ"ל אינטל, שי לי שפיגלמן, מנכ"לית משרד המדע והטכנולוגיה, אביחי שטרן, ראש העיר קריית שמונה, שלומי אביבי מהבנק הדיגיטלי, מיכל צור שלו, יזמת ונשיאת קלטורה, רן עוז, מנכ"ל מגדל, אפרת דובדבני, מנכ"לית מרכז פרס לשלום, כפיר דמרי space IL, טל שורר חדשות 13 ועוד.

אחרי שנה של פגישות וירטואליות והזמנות אונליין – אפשר כבר לומר בוודאות כי הטכנולוגיה והחדשנות מגיעות לכל נקודה בעולם, ולכל תחום של חיינו, גם לאלה שחשבנו שלא יכולים להשתנות עוד. בוועידת החדשנות נחגוג את החדשנות הישראלית, את הטכנולוגיה פורצת הגבולות ואת מה שהיא משנה בחיינו.

ועידת החדשנות בהנחיית שרון כידון ודני רופ, יחד עם פרשנים כלכליים בכירים מחדשות 13, תתקיים ביום שני ה-1/2 בשעות 12:00-15:00 ותשודר בשידור חי בערוץ "רשת 13", באתר ובאפליקציית "רשת 13".

בין הנושאים שיידונו בוועידה הם: מי החברות והסטארט-אפים שיהפכו את חיינו לבריאים יותר, ואיך?, פוד-טק: האם האוכל שלנו כבר לא גדל מעצמו? חברות פוד טק, חברות מזון, רשתות קמעונאות ושפים ומסעדנים, מדברים על הטרנדים החמים בעולמות המזון, פינ-טק: עולם התשלומים, שוק ההון וההשקעות עובר לטכנולוגיות מתקדמות: מי מרוויח מזה?, סייבר: האם אנחנו יכולים להגן על עצמנו? יותר ויותר פעולות ברשת זה יותר ויותר מידע: מי משתמש בו לרעה ואיך מגנים עליו טוב יותר? אנרגיה חדשה: הדרכים החדשות לקבל אנרגיה, האם הסכמי השלום ישנו את השוק הישראלי, החברות הבינלאומיות נכנסות לשוק, כשרובוט ואדם נפגשים – מה יש להם לומר אחד לשני? על הפיתוחים הכי אנושיים בעולם הרובוטיקה, הפילוסופיה של הטכנולוגיה: איפה עובר הגבול האתי, לאן עוד יש להתקדם, ומה עושה כל הטכנולוגיה הזו למוח שלנו?

הוועידה תשודר בלייב באתר ובאפליקצית רשת 13 ביום שני 1.2.2021 בין השעות 12:00-15:00

ייזום וניהול הועידה: בני מורן, ניהול תכניות והפקות