אתרוג מטבחים – נגרות מדוייקת, חדה ומתקדמת

בשנים האחרונות נגריית הבוטיק "אתרוג מטבחים" הפכה להיות הדבר הכי חם, לוהט וקפדני בעולם הריהוט המקומי. בזכות נגרות מדוייקת, ייצור של מטבחים וארונות ברמת דיוק ישרה כמו פלס ושילוב חומרי גלם איכותיים בעלי תו תקן מחמיר, היא הפכה לנחשקת על ידי עשרות בתי אב בדרום ובמרכז הארץ, שמבקשים לביתם יצרן מטבחים מחמיר וקפדני ועם זאת, בעל יחס אישי כאילו קניתם במכולת השכונתית

שוחחנו עם מנהל החברה על מנת ללמוד על החידושים האחרונים בתחום, ועל הגישה שלו לעולם ייצור המטבחים והרהיטים אשר מובילה את מוניטין החברה גם אל אוזנינו. זהו סיפורה של נגרית בוטיק ייחודית הצומחת בדרום הארץ.

צילום: אתרוג מטבחים

"אתרוג מטבחים" היא עסק משפחתי אשר ממוקם כיום באזור התעשייה עמק שרה בבאר שבע.

מה שהחל לפני 50 שנה כנגרייה קטנה, התפתח תוך כדי השנים

למפעל קטן לכל דבר והייחודיות הזו משחקת תפקיד מרכזי באיכות המטבחים ושאר ארונות שהיא מייצרת עבור המגזר הפרטי, אדריכלים, מעצבים והמגזר העסקי.

בקרוב מאוד המפעל עומד לקבל גם את תקן iso 9001 אשר בודק את איכות הניהול במקום, ״כך שדלת נוספת תיפתח עבור "אתרוג מטבחים" ונוכל להתמודד גם על מכרזים גדולים יותר בתחום הבוטיק״ אמר לנו המנהל.

צילום: אתרוג מטבחים

כאשר קוראים את עשרות ויותר חוות הדעת החיוביות שהחברה מקבלת באתרי הביקורת השונים באינטרנט, אין זה צריך להפתיע אף אחד, בין היתר יעל.ב כתבה:

״הזמנו עבודות נגרות מגוונות בכל רחבי הבית.

החל משלב הייעוץ והתכנון, לתהליך ההזמנה, ביצוע והתקנה ותוספות שביקשנו במהלך הדרך.  זכינו לליווי אישי, שירות מלא, ביצוע איכותי ומוקפד, והכל תוך שירות אדיב, סבלנות וסובלנות ומחירים הוגנים. 

נהנינו מהשירות ונהנים מהתוצרים, תודה ענקית ואיחולי המשך הצלחה לבית עסק משובח.

צילום: עיצוב: אורטל אביטבול / ביצוע: אתרוג מטבחים

גם ערן.ס החמיא:

אני חייב להודות מקרב למנהל המפעל של "אתרוג מטבחים" וצוות העובדים כולו שהלבישו לנו ריהוט איכותי ומותאם לצורכינו בכל רחבי הבית.

המטבח המודרני המושלם, חדרי הילדים, חדר רחצה, מזווה, חדר כביסה וחדר עבודה.

נהנינו משירות מקצועי, אדיב, סבלני ומאיר פנים לכל אורך הדרך".

כאשר הגענו אנחנו לבקר ב"אתרוג מטבחים" לא יכולנו שלא להתפעל מהמקום.

מצאנו מתחם שאינו גדול במיוחד אך הוא הרבה מעבר לעוד נגרייה סטנדרטית והכל מסודר בצורה מעוררת השראה, כאילו היה זה מסדר צבאי וניקיון המאפיין את אירופה.

כל עמדה עומדת מתוקתקת ומסודרת וכך גם העבודות שהם מייצרים עבור קהל הלקוחות הגדול שהולך וצומח מאז נכנס הדור השלישי לתמונה.

צילום: אתרוג מטבחים

שאלנו את מנהל המפעל האם הוא יכול להצביע על טעם אחד עיקרי ולהגיד כי זהו הטעם של הצרכן הישראלי? הוא חייך וסיפר:

"לא, אין טעם אחד אחיד, אם היה, אז היה משעמם. אחד הדברים שאני נהנה מהם הוא לראות איך אופיו של אדם מקבל ביטוי בעיצוב ותיכנון המטבח לביתו. מדהים לראות כמה רכות ואהבה יש לאנשים כאשר מדובר במטבח שלהם, המקום העיקרי בו הם הולכים לבלות בביתם החדש״.

יש מי שמגיעים אלינו בזכות העובדה שאנחנו ידועים כמי שמייצרים מטבחים מודרנים ומקפידים על האיכות, אולם יש גם קהל שמחפש את המטבח הכפרי או כאלה שלא אוהבים קווים נקיים וחלקים אלא מבקשים שנייצר עבורם מטבח צבעוני ומקושקש, אולם בסופו של יום, האנשים מבינים את ההבדל האיכותי גם ברמת דיוק וגימור".

מעבר לנראות הסופית, כאשר מרכיבים מטבח מדובר באומנות לכל דבר וישנה חשיבות מכרעת לדברים הקטנים ביותר, על כך הסבירו לנו:

"בכל פעם שאני יושב מול לקוח אני דואג שתהיה איתי אחת מהמעצבות שלנו וביחד אנחנו פורסים את כל התוכנית, לא רק הניראות הסופית נלקחת בחשבון, אלא גם יעילות והפיכת המטבח נוח לשימוש לאורך שנים.

צילום: אתרוג מטבחים

מה לגבי השורה התחתונה אשר חשובה לכולם, המחיר, מנהל "אתרוג מטבחים" הסביר לנו:

"כידוע, בסופו של יום אי אפשר לקבל מוצר טוב בזול, זה חשבון פשוט, ובכל מקרה אצלנו המחירים הוגנים ואנו מצליחים להתחרות גם בחברות ידועות. הצרכן הישראלי כידוע  רוצה טוב וזול, אמנם בסה״כ אנשים הם הגיוניים ומגלים עניין במוצרים איכותיים, אחרי שקנו דירה או בית חדש, על המטבח לרוב הלקוחות לא מתפשרים.

באשר לחומרי הגלם, אנחנו לא מתעסקים בפחות מאיכות המוצרים הכי גבוהה בשוק, אחרת אני מרגיש שנעשה עוול לשם ״אתרוג״ שמייצג את השלמות כידוע. בקיצור, אני שואף לתת את הטוב ביותר במחיר הוגן.

"אתרוג מטבחים", יחס אישי, זמינות בכל שעה, אמינות ומקצוענות ממדרגה ראשונה.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 052-8500133 /           08-6864344

סרטון

אתר הבית

פייסבוק