כך שינתה אאוטלט 54 הרגלי צריכה בזמן הקורונה

ההשפעות והשלכות של משבר הקורונה ניכרות בכל עבר ובעיקר מי שקיבלו את המכה האנושה ביותר הם עשרות אלפי בעלי עסקים קטנים וגדולים כאחד. אולם בין כל הנתונים המדאיגים יש מי שדווקא עושים חיל בתקופת הקורונה, "אאוטלט 54 מרכז החשמל". יצאנו לשטח ללמוד ולבדוק את הסיבה להצלחה המטאורית, אלו הן התובנות שהבאנו מביקור באימפריה תוצרת כחול לבן.

כך שינתה אאוטלט 54 הרגלי צריכה בזמן הקורונה

ההשפעות והשלכות של משבר הקורונה ניכרות בכל עבר ובעיקר מי שקיבלו את המכה האנושה ביותר הם עשרות אלפי בעלי עסקים קטנים וגדולים כאחד.

צילום: צילום . רן יחזקאל

אולם בין כל הנתונים המדאיגים יש מי שדווקא עושים חיל בתקופת הקורונה, "אאוטלט 54 מרכז החשמל".

יצאנו לשטח ללמוד ולבדוק את הסיבה להצלחה המטאורית, אלו הן התובנות שהבאנו מביקור באימפריה תוצרת כחול לבן.

 

על פי נתונים שפורסמו מתחילת השנה נסגרו בישראל  37,600 עסקים מכל התחומים, מסעדנות, תחבורה, אופנה, בנייה ועוד, הבעיה היא כי עד לסיום שנת 2020 הערכות הן כי יסגרו עוד 85 אלף עסקים נוספים, מדובר בעלייה מטורפת ומדאיגה לעומת השנה שעברה ובכלל.

אולם מי שיוצא דופן בכל הבלאגן הוא "אאוטלט 54", מרכז ענק למכשירי חשמל יד שנייה עם אחריות אשר ממוקם במושב יגל במרכז הארץ ומי שמנהל את המקום הוא אלעד מנשה, על העבודה בצל הקורונה הוא סיפר לנו:

"ממש קצת לפני פרוץ המגפה סגרנו את הסניף השני שלנו שהיה ממוקם במשך שנים רבות בשוק הפשפשים, ציר תנועה מרכזי וסואן.

צילום: אאוטלט 54

עשינו זאת מכיוון שלמדנו על דפוס הלקוחות שלנו, רוב רובם שמעו והגיעו אלינו דרך המדיות החברתיות השונות ופחות בגלל תנועה של עוברים ושבים, לכן החלטנו למקד את כל הפעילות בהאנגר ענק הרבה יותר, עלויות תפעול זולות ונוחות להגיע ולחנות הכי קרוב שאפשר ואפילו להעמיס במקום מיד לאחר הרכישה, כך שאתם יכולים לשכוח מלקבל  דו"ח מפקחי עירייה.

במשך השנים יצרנו תדמית של יושר ואמינות שגרמה לאנשים לבצע מאיתנו הזמנה טלפונית מבלי להגיע לראות, משהו שלא מקובל בארץ בייחוד בתחום היד שנייה".

עוד לפני פרוץ מגיפת הקורונה קיבלנו החלטה חכמה שלא קשורה לוירוס, אלא קריאה נכונה של המפה וטיימינג מושלם עם לא מעט מזל וגם בזכות הקמה של מוקד טלפונים להזמנות שהתגבש ליחידה אחת, שירות משלוחים רחב שמגיע לכל פינה בארץ ועוד.

כך יצא כי בזמן שאנשים סגרו את החנויות שלהם, אנחנו לחצנו על דוושת הגז כי רכישת המוצרים דרכנו נעשית בצורה דיגיטלית, אם  דרך האתר

בטלפון: *5465, או דרך WhatsApp בטלפון: 052-3172255".

בשנים האחרונות ענף מוצרי החשמל השתנה מקצה לקצה, ישנה תחרות גדולה בין מותגים וחנויות וכמובן שינויים טכנולוגיים שמייצרים הפתעות חדשות בכל שנה כאשר אנשים מחפשים לקנות בזול ועדיין לקנות משהו טוב, לכן ביקשתי לשמוע מאלעד מדוע הוא שם דגש דווקא על מוצרים מיד שנייה? הוא הסביר:

"משום מה התקבעה בתודעה של רבים מהצרכנים בישראל כי מוצרים מחנות יד שנייה אינם טובים, לשמחתי עם הזמן הוכחנו ב"אאוטלט 54" שאפשר גם אחרת,

שאפשר לקנות מכשירי חשמל יד 2 איכותיים ולקבל גם יחס אישי ולדעת שיש עם מי לדבר.

יש מוצרים מיד שנייה שהם טובים ממוצר חדש, יעילים וחזקים לא פחות ובסופו של דבר גם המחיר מדבר.

כדי לנפץ את הסטיגמה הזו יזמנו תוכנית פעולה שמבטיחה 100% אמינות בכל רכישה של מוצר יד שנייה דרכנו וכך הצלחנו לשנות את התפיסה.

למשל מקררים, אחד המוצרים הכי נמכרים שלנו, ברגע שיש לקוח שמבקש למכור את המקרר הישן שלו אנחנו מגיעים אליו, מוודאים גם בעזרת טכנאי מקצועי כי המקרר לא עבר תיקון קודם לכן ולא צריך תיקון עכשווי ורק אז לוקחים אלינו להאנגר, מנקים אותו ומעלים למדף.

בזכות בקרת איכות קפדנית וביטוח מלא תוך שמירה על שירות ברמה גבוהה מאוד אנחנו יכולים להבטיח רכישה של מוצר תקין לגמרי ולכן גם מעניקים תעודת אחריות כאשר התשלום עצמו נסגר בו במקום, אשראי בטלפון ואפילו מי שמבקש לשלם במזומן הוא יכול לעשות זאת כאשר מגיע אליו המוביל".

צילום: אאוטלט 54

מאות ויותר חוות דעת של לקוחות שפרסמו על חוויית הקנייה שקיבלו ב "אאוטלט 54" לא משאירות מקום לספק לגבי טיב השירות, מחירים ואמינות.

רינת סורקין כתבה בביקורת בגוגל:

"כתבתי לאלעד בפייסבוק בשעה 20.00 לגבי מקרר, תוך פחות משעה קיבלתי תשובה, הסברים על הכל ועוד מגוון אופציות ונסיונות התאמה למה שאני מחפשת. הזמנתי משלוח מהיום להיום בחמישי בערב לשישי והכל הלך מושלם.

גם המובילים היו נחמדים נורא. זול, נראה כמו חדש ועם אחריות.

אין ספק שזה השירות הכי טוב שיכולתי לבקש".

נועה בוליג פירגנה גם היא:

הזמנתי לפני יומיים מקרר, כיריים ומכונת כביסה.

קודם כל המחירים מפתיעים ונוחים לכל כיס.

התמורה כל כך שווה, השירות המדהים שקיבלתי יוצא דופן.

עברתי דירה בדקה ה 90 והייתי חייבת אספקה מהירה וקיבלתי את המוצרים תוך פחות מ 24 שעות מרגע ההזמנה".

יוסי רבין העיד אף הוא על טיב השירות ואמינות:

קניתי כבר מספר לא קטן של מכשירי חשמל מ"אאוטלט 54" ותמיד קיבלתי יחס נהדר, מהיר ואדיב עם מחירים טובים.

קרה לי מקרה שבו האחריות על מכונת הכביסה שרכשתי מהם הסתיימה ובכל זאת כאשר נתקלתי בתקלה הם עזרו לי ללא עלות ומנעו ממני רכישה חדשה ומיותרת.

מדובר בסוג של יושרה ואמינות כמוה לא נתקלתי קודם לכן בישראל".

הפתרון ש"אאוטלט 54" מעניקים לכל מי שמבקש למכור ולהרוויח על מוצר חשמלי שאינו זקוק לו עוד הוא מהיר ויעיל, הדברים נכונים גם למי שמבקשים לרכוש את אותם המוצרים מיד שנייה.

בזכות ריבוי הלקוחות וקצב ההזמנות לאלעד לא היתה ברירה והוא הגדיל בצורה משמעותית את שירות המשלוחים שלו, על כך הוא סיפר:

"בגלל המציאות החדשה בה לא מעט אנשים, אגב, כולל לקוחות שלנו, נשארו ללא עבודה, רבים מהם פנו אלי לשאול האם יש לי צורך בידיים עובדות נוספות ואת חלקם הכנסתי אל שירות המשלוחים שלנו, כך שמעבר לתרומות שאנחנו עושים באופן קבוע למוסדות מסויימים אני שמח לעזור עד כמה שניתן גם לאחרים.

קרו לי לא מעט מקרים שאנשים ביקשו הנחה משמעותית דווקא בגלל התקופה הקשה ומיד נרתמנו לעזור להם.

ברגעים הללו כמו משבר הקורונה נמדדת כוחה של חברה ואני מרגיש סיפוק גדול כאשר יכול לעזור למי שזקוק לעזרה".

לפרטים נוספים כנסו לאתר: לאתר

צילום: רן יחזקאל

או צרו קשר בטלפון: *5465

או דרך WhatsApp בטלפון: 052-3172255

אינסטגרם

פייסבוק