לאה יעקובי – המראה המושלם יחד עם החיוך היפה ביותר שלכם

פגשנו את לאה, שעם חיוך גדול הכניסה אותנו אל תוך סיפור חייה ואל הדרך שעברה עד להקמת העסק שלה: "אני רופאת שיניים בהשכלתי ולאחר שסיימתי את לימודיי בגרוזיה ובמוסקבה עליתי לארץ יחד עם בעלי שגם הוא רופא שיניים. לאחר השלמה מקצועית ולימודים בתל אביב התחלנו לעבוד במרפאות שיניים שונות כשכירים עד שהקמנו לפני כמה שנים את המרפאה הפרטית שלנו". לאה ובעלה שמעון פתחו את המרפאה בעיר רמת גן ובה העניקו למטופליהם מגוון טיפולים בתחום רפואת השיניים, שיקום הפה ואסתטיקה דנטלית.

מרפאת השיניים מאובזרת בציוד חדשני ואיכותי המאפשר מתן טיפולי שיניים ברמה הגבוהה ביותר. מגוון הטיפולים שניתנים במרפאה הם- שתלים, שחזורים אסתטיים, ועוד. בשנים האחרונות ולאחר שביססה עצמה בתחום רפואת השיניים הרגישה לאה כי היא מוכנה לצאת לדרך חדשה ולהתמקד בתחום שמאז ומתמיד היה התשוקה שלה- האסתטיקה. כיום,  לצד טיפולי השיניים ורפואת הפה מעניקה המרפאה טיפולי אסתטיקה שונים כמו טיפולים בהזרקת בוטוקס, חומצה היאלרונית, חוטים וביוסטימולטורים שונים וסוגים שונים של טיפולים לצורך אסתטיקה של הפנים.

צילום: צילום . לאה יעקבי

שאלנו את לאה מהו הדבר שמשך אותה לעסוק בתחום הרפואה האסתטית: "אם להגיד את האמת- תמיד רציתי לעסוק בתחום האסתטיקה. עוד כשסיימתי את הלימודים רציתי לעבור התמחות שנקראה באותם הימים-"התמחות ביופי". זה מאוד עניין אותי אבל לצערי זה לא קרה. חיכיתי כמה שנים ובסוף זה הגיע. הבנתי שאני רוצה להתחיל להתמקצע ולהעניק טיפולים בתחום לצד טיפולי השיניים במרפאה".

 

את לימודיה בתחום האסתטיקה עברה לאה תחילה בארץ ולאחר מכן בכמה מהמקומות הנחשבים ביותר בחו"ל אצל הרופאים המובילים בעולם. כיום, ממוקמת הקליניקה של לאה ושמעון ברחוב יגאל אלון 120, תל אביב יפו- בית קליפורניה. היא מספרת: "רצינו ליצור מקום שבו נוח לנו לעבוד יחד וגם מוכר למטופלים שלנו בעבר. לכן, ההחלטה לקיים ולרכז את כל הטיפולים במקום אחד הייתה מאוד פשוטה עבורנו". מלבד הטיפולים שפורטו מעלה, מעניקה לאה ללקוחותיה טיפולי מילוי שקעים מתחת לעיניים, מיצוק העור, פיסול פנים, תיקון צורת האף והשפתיים וטיפול הרמוניזציה של הפנים.

צילום: צילום . לאה יעקבי

ביקשנו מלאה לספר לנו מעט על הלקוחות שמגיעים אליה כיום: "כיון והמרפאה ממוקמת באזור מרכזי מאוד בתל אביב, מגיעים אלינו בעיקר מטופלים מאזור תל אביב, גבעתיים ורמת גן וכמובן שמגיעים אלינו גם מטופלים מכל רחבי הארץ . לשמחתי, הבשורה מתגלגלת מעצמה ולקוחות שלנו בוחרים לשתף ולהמליץ לחברים שלהם על הטיפול שקיבלו וכך המעגל מתרחב ומתרחב. זה משמח ומרגש לזכות באמון שלהם בכל פעם מחדש".

 

אחד הדברים שמאפיינים את מטופליה של לאה הוא הרצון להיראות טוב ולהרגיש טוב. לאה מספרת: "היום, אחרי שביצעתי עשרות טיפולים לגברים ולנשים אני מבינה דבר אחד פשוט- לטיפוח וליופי אין גיל. יש בחורות צעירות שמגיעות אליי לקליניקה ורוצות לעשות טיפול פנים בעקבות קמט קטנטן שהופיע ומפריע להן. יש גם מטופלת בת 90 שרוצה לשמור על עור הפנים שלה וכבר שנים מבצעת טיפולים אסתטיקה משמרים. כמובן שגם גברים מגיעים ומבצעים טיפולים שונים כמו הזרקות בוטוקס והעלמת קמטים".

 

צילום: צילום . לאה יעקבי

הסתקרנו מאוד לדעת מהו תהליך הטיפול אותו מעניקה לאה ללקוחותיה: "הדבר הראשון והחשוב ביותר מבחינתי זה הבריאות של המטופל. אני לא מתחילה לבצע שום טיפול לפני שווידאתי מול המטופל מה הצורך שלו וביצעתי אבחנה מדויקת. ברגע שמאבחנים את הבעיה ומתאימים לה את סוג הטיפול הנכון, המטופל יכול לדעת שהתהליך בטוח עבורו והוא ישיג את התוצאה שלשמה הוא הגיע אלינו".

בתחילתו של הטיפול מבצעת לאה יחד עם המטופל סדרה של צילומים על מנת שתוכל ללמוד בצורה הטובה ביותר על תווי הפנים שלו ובכדי לזהות את הבעת הפנים הטבעית שלו, דרך פעולתם של שרירי הפנים ועוד. לאחר מכן, היא מתאימה לו את סדרת הטיפולים הנכונה לו: "בסיום תהליך האבחון אני מנסה למצוא את הפתרונות האיכותיים ביותר שיעניקו למטופל מראה טבעי שיענו על הצורך שלו. מעבר לכך, אני יכולה להגיד שברוב המקרים הטיפול הוא לא הדבר העיקרי. מעבר לטיפול עצמו אני מייעצת ומעניקה למטופלים שלי טיפים שיסייעו להם לשמור על המראה שלהם לאורך זמן וחשוב מזה- יגרמו להם להרגיש טוב עם עצמם ועם המראה שלהם"

לינוי ורוני, חברות טובות שמגיעות יחד לטיפול בקליניקה מספרות לנו: " האמת שאת לאה ושמעון הכרנו בכלל במסגרת טיפולי שיניים שביצענו בעבר. ברגע ששמענו שלאה מתחילה לעסוק בתחום הטיפולים אסתטיים ידענו שרק אליה אנחנו נגיע והיא זו שתדע לטפל בעור הפנים שלנו בצורה הטובה ביותר. יש משהו באופי שלה שגורם לך להתחבר אליה, להרגיש בנוח ולבטוח בה. לא משנה מתי, תמיד אנחנו מקבלות יחס מדהים, אדיב ומקצועי. כיף לדעת שיש מרפאה שרואה במטופלים שלה כחלק מהמשפחה ולא כלקוחות" רוני מוסיפה: "מבחינתי ההרגשה הטובה שאני מקבלת ברגע שאני מגיעה אל הקליניקה היא הדבר החשוב ביותר. כאן אני מרגישה באמת בבית".

צילום: צילום . לאה יעקבי

רגע לפני סיום, ביקשנו מלאה לצייד אותנו בכמה טיפים שחשוב שנדע בכל הנוגע לתחום האסתטיקה וטיפוח הפנים: "כל מי שחושב שטיפולים אסתטיים זה מוקדם לו- שיידע שהוא צריך להתחיל. בתחום האסתטיקה ישנה חשיבות לזמן שבו מתחילים את קבלת הטיפולים. ברגע שרואים קמט שאיתו אנחנו לא מרגישים בנוח, אפשר ורצוי לטפל בו בזמן". מחייכת ומוסיפה: "מעבר לכך, שגרת טיפוח היא חלק מרכזי שחשוב להכניס ולשלב באורח החיים שלנו ובמהלך היום יום. מי שמתחיל טיפולים אסתטיים צריך לדעת שהם טיפולים לכל החיים. לכן, צריך לקחת את זה בחשבון מבחינת ההשקעה שזה מצריך. גם מההיבט הכלכלי וגם מבחינת הזמן. אם אתם שואלים אותי, אז בלי שום ספק- זה שווה את זה"

לאה, רופאת שיניים ועוסקת ברפואה אסתטית

טלפון ליצירת קשר: 03-6727219