מחזירים לכם את החיוך, במקום אחד – "Dental Medical Center דנטל מדיקל סנטר"

לא מעט מאיתנו נרתעים כאשר מגיעה העת לטיפולי שיניים, במיוחד כשישנה חרדה דנטלית. טיפול שיניים יכול להיות תהליך נפשי לא פשוט עבור אנשים רבים, שדוחים את הביקור אצל רופא השיניים למשך שנים. כמו כן, תהליך של טיפול שיניים יכול להיות מאוד ארוך, ובמקרים רבים מטרטר את המטופלים ממקום למקום, מה שכרוך בזמן יקר. עם זאת, השיניים שלנו בכלל והחיוך בפרט, הם אלמנטים משמעותיים במראה שלנו ולכן חשוב לטפל בבעיות רפואיות אלו במהרה, פן יידרדרו. הכירו את "דנטל מדיקל סנטר" – מרכז למצוינות דנטלית. המרכז נותן תחת קורת גג אחת את כל טיפולי השיניים הקיימים, לצד צוות מכיל, קשוב ומקצועי שיעזור לכם להגיע אל הביקור, לא עם פחד גדול, אלא עם תחושת ביטחון וחווית שירות נעימה

צילום: צילום: אבי אשרף

פורצי דרך בעולם רפואת השיניים

"-DMCדנטל מדיקל סנטר" נבנה מתוך חזון ליצור מרחב דנטלי חדשני, בו כל הקשור לעולם רפואת השיניים נמצא במקום אחד, בקונספט של ONE STOP SHOP. תמר בר חן, היזמית והבעלים של המרכזים הדנטליים, יחד עם ד"ר דורון בר חן, הבעלים והמנהל הרפואי, יצרו את המקום שמאפשר באותו מרחב, לקבל את מיטב טיפולי השיניים, על ידי מומחים, וכל הנלווה להם. את המרכזים הדנטליים מנהל יוגב כהן, ויחד עם תמר ודורון, הם חורטים על דגלם מקצועיות, חדשנות ושירות איכותי ואישי. דורון, שהינו מומחה לשיקום פה והשתלות, בעל ניסיון של 30 שנה בתחום, הביא את החזון בפן הרפואי, ודאג ליצור מרחב למידה רפואי בו רופא מומחה ותיק מלמד את הרופאים הצעירים בטכנולוגיות הספציפיות של "דנטל מדיקל סנטר", דבר המתאפשר באמצעות עיצוב ייחודי של חדרי הטיפול המחוברים ביניהם. כך, השלושה הפכו לפורצי דרך בעולם הרפואי ומייצגים השראה ומודל לחיקוי עבור רופאים ומרכזים מכל העולם.

צילום: צילום: אבי אשרף

שילוב של עולם ההייטק והדנטל

התהליך שמטופל עובר בעת ההגעה ל"DMC-דנטל מדיקל סנטר", מתחיל בבדיקה מקיפה, בצילום ובייעוץ מקצועי. במרכז דואגים להסביר למטופל היכן ממוקדות הבעיות הרפואיות והאסתטיות, ומשם פורשים בפניו את כל סוגי הפתרונות: מרפואת שיניים כללית, ועד השתלות שיניים בגישות שונות. 

במרכזים יודעים להתמודד עם כל סוגי האתגרים הרפואיים, גם המורכבים שבהם. "אנחנו מציגים ללקוח את כל סוגי הטיפולים שקיימים בשוק, בטכנולוגיות החדישות ביותר ובמחירים אטרקטיביים" אומר יוגב, "אנו מעסיקים 10 רופאים, כאשר כל אחד מהם מתמקד במה שהוא אוהב ובמה שהוא יודע לעשות בצורה הטובה ביותר באופן ספציפי, בשיתוף פעולה מלא האחד עם השני. כך, אנו מציעים למטופלים רופאים מהשורה הראשונה, מצוינים בתחומם והכל תחת קורת גג אחת.  מטופל יכול לעבור טיפול מלא, מראשיתו ועד סופו, ביום אחד, כמובן בהתאם למצבו". 

 

במרכזים המהפכניים של "DMC-דנטל מדיקל סנטר", מבוצעים מגוון טיפולי שיניים החל מטיפולים משמרים בסיסיים כגון: טיפולי שורש, שחזורים (סתימות) הלבנות שיניים ועד לטיפולים מורכבים יותר כמו השתלות שיניים בשיטות חדשניות טיפולים לאסתטיקה של החיוך- ציפויי שיניים בכל השיטות, יישור שיניים למבוגרים בשיטות חדשניות ועוד, כאשר כל הטיפולים מוגשים בקונספטים חדשניים, ומצוידים בטכנולוגיות המתקדמות, היעילות והמהירות ביותר בתחום. לדוגמא, בעולם ציפוי החרסינה, המרכז נחשב לאחד המצוינים בתחום הדנטלי ומבצעים את הטיפול ברמה מקצועית ובזמן מהיר מאוד, אודות לטכנולוגיות המיוחדות שיש ברשותם. "היתרון שלנו בתחום ציפוי החרסינה, הוא שהמעבדה שמייצרת את הציפויים, נמצאת במרפאות עצמן וכך למעשה הטכנאי צמוד לרופא בכל תהליך קבלת ההחלטות האסתטיות ושומר על בקרת איכות ברמה הכי גבוהה שיש".

צילום: צילום: אבי אשרף

חוויית שירות משנה חיים

האני המאמין של "DMC-דנטל מדיקל סנטר", לא מסתיים במתן הטיפול הרפואי המקצועי, החדשני והאסתטי ביותר, אלא בראש סדר העדיפויות, נמצאת חווית השירות האישית והחמה עבור כל מטופל. זאת אחת מיני סיבות, שאל המרכזים מגיעים מטופלים מכל הארץ ואף טיפולים של תיירות חוץ. "המטרה שלנו, היא מעבר לזמינות התורים הזריזה והטיפול הרפואי המקצועי, ליצור עבור המטופל חוויית שירות נעימה ואיכותית, להיות עבורו בית שמלווה אותו מהרגע שהוא נכנס ועד לשארית חייו", הם אומרים. 

במרפאה דואגים ללוות את המטופל לאורך כל התהליך, מתאימים לו את הטיפולים הטובים ביותר בהתאם לצרכיו, בשיטות המתקדמות ביותר ובמחירים נוחים. בתחילתו של הטיפול כל מטופל ממלא שאלון בריאות בו נשאל בראשונה, האם קיימת חרדה דנטלית, על-מנת להכיר את המטופל ובמקרי הצורך, להוסיף עוד שעה נוספת לכל טיפול כדי לאפשר לו חוויה מתקנת  ומכילה מול החרדה שלו. "אנו שואפים להיות רשת מרפאות פרטית בעולם הדנטלי, בשאיפה למצוינות והמשוב שאנו מקבלים מהמטופלים – מביא אותנו להבנה שאנו בדרך הנכונה". 

 

דנטל מדיקל סנטר

כתובת: 

קיסריה – הרקיע 1, שכונת הגולף 13, קיסריה

נתניה – מגדל קניון עיר ימים, נתניה

טלפון: *6149

כתובת האתר