פתרונות – הדרך היעילה הקלה והמשתלמת לסגירת חורף

מחפשים להרחיב את הבית בלי להיכנס לשיפוץ, רוצים חדר נוסף ללא הוצאות מיותרות ובלי בלגן ולכלוך? רוצים להנות מהמרפסת בכל עונות השנה? חברת "פתרונות" מומחים לכיסויים והצללות מצילים לכם את החורף עם סגירת הפרגולה או המרפסת באופן מעוצב, זול ומהיר, אפילו בימי קורונה

פתרון מושלם להגדלת שטח הבית | צילום: צילום: אדיר וענונו

מעולם כנראה, לא בילינו זמן רב כל כך בבית כפי שעשינו בשנה האחרונה. בצל הקורונה רבים נאלצו לעבור לעבוד וללמוד מהבית.

הדירה או הבית, שבימי טרום קורונה היו מספיקים הופכים צפופים, כשפינת האוכל הופכת גם לחדר העבודה. הצורך בשקט ובפינה לעצמנו, כמו גם לאוויר צח. המפגשים בתנאים המגבילים של ימי קורונה, גרמו לכל מי שהייתה לו אפשרות לשהות בחצר יותר מתמיד. אלא שעכשיו, כשהחורף מגיע במלא עוזו, על הרוחות, האובך, הסופות והגשמים, גם פיסת השפיות הזו תעלם לנו.

פתרון מושלם לניצול מקסימלי של המרפסת והחצר

ליטל ז'ינו, מבעלי חברת "פתרונות" מומחים לפתרונות הצללה, קירוי, סוככים, כיסויים ורשתות צל. מספרת כי עם פרוץ הקורונה, החל גל של בעלי מרפסות או פרגולות שביקשו לספק סביבה להרחיב את השטח הלא מנוצל בבית נוכח השינויים: "סיפקנו מגוון עצום של סגירות לפרגולה בחצר או המרפסת כדי שאפשר יהיה להרחיב את השטח הבנוי. הזמן היה קריטי, וחשוב שההתקנות תתבצענה במהירות, ללא אבק, בנייה או בלגן. בלי צורך באישורים ופרוצדורות מורכבות ובעיקר שתהיה ניידת וקלה להסרה כשהמצב ישוב לקדמותו".

עשה זאת בעצמך   

הקורונה שינתה את כללי המשחק, מציין יהודה מצוות "פתרונות": "אנשים זקוקים לפתרון מידי וזול. אנחנו מאפשרים לכל אחד ליצור סגירה מותאמת במיוחד עבורו ולפי המידה המדויקת שלו, תוך שבועיים הסגירה תגיע עד פתח ביתו ועוד באותו יום יש חדר חדש בבית".

בכל מקרה עם הסבר מפורט כיצד להרכיב והוא מרכיב בעצמו, זה עניין של שעתיים והכל מוכן". יהודה מספר שהדרישה הגיעה דווקא מהלקוחות "בימי הקורונה יותר אנשים ביקשו להתקין בעצמם, הם בבית ויש להם זמן, גילינו שזה עובד נהדר. אנחנו כמובן כאן ושירות הלקוחות שלנו זמין ויש מענה מידי. אנחנו לא מוותרים על הפן האישי, אבל אם פעם היו באים להתייעץ אתנו בעסק ברמת גן, היום זה נעשה בטלפון ובאווטאפ

יש נציג שמלווה את הלקוח מתחילת הדרך, עוזר לו לבחור, מסביר ומתאים לו את הפתרון האישי עבורו. כל סגירה כזו נתפרת במיוחד ונעשית בהתאמה. הלקוח יכול לבחור צבע, תוספות כמו חלון או דלת, רשתות נגד יתושים ועוד".

שימושי, קל לתפעול ויפה

סגירת החורף עשויה משימשונית 610 גרם PVC , היא קלה מאוד וניידת, אפשר לגלגל למעלה ולפתוח אותה ולהוריד שוב על פי הצורך. כל היתרונות האלה לא באים על חשבון העיצוב. בחברת "פתרונות" יודעים שלמרות שאתם מרחיבים את שטח הבית אתם עדיין אתם רוצים ליהנות מהנוף והגינה שלכם, לכן יצרו עבורכם כיסויים שקופים לגמרי. כמו כן ניתן להשיג את היריעות בשלל צבעים בהתאם לסגנון שלכם, ביריעות אטומות או חצי חצי, בסגנון כפרי או נקי ומודרני. פשוט לפתוח את מניפת הצבעים ולבחור.

הסגירה עמידה בכל מזג אוויר ומתאימה לכל עונות השנה. החומר אטום לגמרי, לא חדיר מים, התפרים נעשים בהלחמה בתדר גבוה.

מהשרטוט לשטח, בכוחות עצמכם | צילום: צילום: אדיר וענונו

אין צורך במתקין מקצועי?

"ממש לא, זה כמו להרכיב רהיט מאיקאה, או לבנות סוכה" אומרת ז'ינו ומוסיפה "בכל מקרה הסוכנים שלנו נמצאים כל הזמן בקשר רציף ויסייעו בכל שאלה. אבל זה ממש פשוט, כל היריעות מגיעות ממוספרות ומסודרות. זה רק עניין של הברגה. לא צריך כלים מיוחדים, כל בית סטנדרטי שתולים בו תמונה או מדף, יכול להסתדר בקלות. יש כאן עוד יתרון, מעבר לחסכון במתקין, דווקא עכשיו, בימי הקורונה, אנשים נמצאים זמן רב בבית, הם מחפשים לעצמם תעסוקה, יש פה חדוות בנייה ויצירה. הסגר לא מפריע, ואין חשש מקורונה כי מישהו נכנס הביתה, ותמיד אפשר להתגאות ש"עשינו לבד" אבל זה לא באמת לבד, כי יש הנחיות וליווי בכל רגע".

איך זה עובד?

"אנחנו משוחחים בטלפון עם הלקוח, בודקים מה הוא צריך, מה התקציב ומה המטרה, הוא שולח  תמונה או סרטון של הפרגולה, אנחנו מנחים אותו בדיוק כיצד לקחת מידות, מה לקחת בחשבון ושולחים לו סקיצה של התוכנית בהתאם. כשהלקוח מאשר את הסקיצה מתחילים לתפור לו את היריעות. תוך שבועיים מיום ההזמנה הוא יכול לבוא לאסוף אצלנו או לקבל אליו במשלוח עד הדלת,

להנות מהנוף והמרחב בחוץ עם היתרונות של הנוחות והחימום בפנים. סגירה שקופה | צילום: צילום: אדיר וענונו

הפתרון המהיר והמשתלם ביותר

לסגירות חורף כאלה אין צורך באישורים כי זו סגירה ארעית, זה עוד יתרון, בקלות ובמהירות אפשר לפרק ולהחזיר את המצב לקדמותו, או לגלגל את היריעות כלפי מעלה. "אנחנו לא בונים פרגולות אלא מלבישים את הקונסטרוקציה הקיימת בסגירה הרמטית ואטומה לגשם, לרוחות, ללכלוך ולאובך וכך מייצרים בעצם עוד חלל שימושי בבית. לא צריך לבנות כלום, לכן קל להרכיב לבד. הקונספט שלנו קל יעיל ומתאים ממש לכל כיס, למשל, סגירת חורף לפרגולה בגודל של 30 מ"ר, כולל תוספות יעלה החל מ 2000 ₪ בלבד. "

למי הכיסוי יכול להתאים?

"לפרטיים, מוסדות ועסקים. החל מגודל של מטר על מטר ועד כאין סוף" אומרת ז'ינו, "אפשר להוסיף חלונות שקופים, פתיחת אוורור, חלונות נפתחים , דלת, רשתות לחלונות נגד יתושים, וילונות, רוכסנים לגלגול היריעה ועוד".

פתרונות נוספים מבית "פתרונות":

* רשתות צל

* ברזנטים

* סוככים

* יוטה

* רשתות נגד יתושים

* פרגולות חשמליות

* רשתות לחממות וחקלאות

* כיסויים לריהוט גן

* מחלקה מיוחדת לבעלי מקצוע, מעצבי פנים וקבלנים ועוד

השירות בכל הארץ,  תוך 14 ימי עסקים ויש חדר נוסף בבית.

 

למידע ופרטים נוספים צלצלו: 0528855022

או שלחו הודעה אל Pitronot ב-whatsApp

רוצים להתרשם מהמגוון? בקרו בקטלוג

עמוד האינסטגרם של פתרונות

עמוד הפייסבוק של פתרונות