צמיגי אבו אחמד ובניו: הכל לרכב ובכל זמן

יום, לילה, שבתות וחגים, תמיד תוכלו לקבל שירות במוסך הוותיק והמעולה הזה, שממוקם בלב תל אביב. דור שלישי על גלגלים

"צמיגי אבו אחמד ובניו" הוא מוסך ותיק ומקצועי המתמחה בצמיגים לכלי רכב והרבה מעבר לכך. המוסך, הממוקם בתל אביב (שד' הר ציון 76), מתנהל עוד משנת 1995 בהצלחה גדולה. ולא בכדי. מדובר במוסך המשדר ניסיון, מקצועיות, מבחר ואמינות. מדובר במוסך גדול המתפרס על פני 150 מ"ר, בבעלות מוחמד אלעסאווי. תוכלו למצוא בו הכל מהכל לרכב שלכם. אם זה מבחר גדול של מצברים, ג'נטים מגנזיום, שטיחים לרכב, מראות לרכב, צמיגים מכל הסוגים והמינים ועוד ועוד. בנוסף משמש המקום גם כרפדיה לרכב, לכל סוגי הבדים והמושבים.
במקביל לשירותי המוסך והרפדיה, מבצעים אנשיו גם חילוצי דרך לפנצ'רים 24/7, כולל שבתות וחגים. ל"צמיגי אבו אחמד ובניו" גם סניף נוסף בנווה אילן – גם פנצ'ריה וגם שטיפת רכבים.

בכלל, בכל הקשור לזמינות ללקוחות, מדובר במקום שעובד כמעט ללא הפסקה. בימים רגילים הוא זמין ללקוחותיו משעה 6:00 בבוקר ועד 24:00. בימי שישי מ-6:00 עד 18:00 ובשבת מ-8:00 ועד 22:00. מה שאומר שיש מי שדואג לרכבכם באופן רציף, כמעט ללא הפסקה. ולא מדובר בעניין של מה בכך. כשנתקעים, לומדים להעריך את זמינותו של איש המקצוע.

צילום: צמיגי אבו אחמד ובניו

בכל הקשור לצמיגים, מדובר במשפחה שהעבירה את המקצוע מדור לדור. מוחמד מסביר: "אנחנו דור שלישי לצמיגים. אפשר להגיד שנולדתי בתוך צמיג. כעת גם הילדים שלי עובדים איתי. כולנו אנשי צמיגים. זה המקצוע המשפחתי שלנו".

צילום: צמיגי אבו אחמד ובניו

מה מייחד את המוסך שלכם לעומת אחרים?
"ידע רב, מחירים זולים ושירות מהיר. תוך 10 דקות מרגע הגעת הרכב אלינו, למרכז תל אביב - הוא כבר לא כאן. אדם מגיע ולא ממתין אצלנו כמעט. ישר עם הגעתו מתנפלים עליו 3 עובדים. גם אם מדובר בהחלפת 4 צמיגים. הכל מוחלף ביעילות, אמינות ובמחיר משתלם במיוחד. אנחנו גאים ברמת השירות שלנו. לקוחות נשארים נאמנים רק אלינו במשך שנים רבות. זה אומר עלינו לא מעט".

 

כדי לחזק את הצהרותיו לגבי מחירי המוצרים והשירות של "צמיגי אבו אחמד ובניו", מפתיע מוחמד בהכרזה מעניינת: תיקון פנצ'ר ב-30 שקלים בלבד, לכל לקוח שיגיע בעקבות הכתבה הזו.
כמו כן, מציין מוחמד כי בנוסף למחירים המשתלמים, הולך המוסך לקראת לקוחותיו ומאפשר עד 10 תשלומים ללא ריבית.

     

צילום: צמיגי אבו אחמד ובניו


מהי תפיסת עולמך לגבי התחום בו אתה עוסק כבר שנים רבות?
"החלפת צמיגים הוא מקצוע בטיחותי ממדרגה ראשונה. הצמיגים חשובים יותר מכל דבר אחר ברכב. צמיג תקין מציל חיים".

 

טלפונים בכתבה:
052-5542341
050-6510016