Netali charm: קוסמטיקה רפואית מתקדמת

מודל היופי הנשי עבר תהפוכות ושינויים במהלך ההיסטוריה, אך לכל אורכו ההקפדה על אסתטיקה והיגיינה היו שניים מהמרכיבים החשובים ביותר בתיאור היופי. בשנים האחרונות עולם הקוסמטיקה התפתח וכיום נחשב לאחד מהתחומים המשגשגים ביותר. עורכות מדור העסקים של רשת יצאו לבדוק עבורכן את הקליניקות המובילות בישראל לטיפולים קוסמטיים ואסתטיקה רפואית

אחת מהקליניקות המובילות בישראל הינה Netali charm, המעניקה טיפולי קוסמטיקה רפואית מתקדמת. את הקליניקה הקימה נטע אוסציוב, מומחית לטיפולי פנים ושיקום העור שפיתחה שיטה חדשנית ופורצת דרך המעניקה למטופליה מראה מושלם.  

צילום: (צילום: אנג'ליקה איסטומין)

בשיחה שערכנו עם נטע, שמענו ממנה על הרקע שהוביל אותה לעסוק בתחום "תמיד האמנתי שאנשים הם אלו שבוחרים את המקצוע שלהם. היום אני יודעת בוודאות שיש אנשים שהמקצוע בוחר בהם, כיוון שזה בדיוק מה שקרה אצלי. אני זוכרת את עצמי כבר בגיל 3, מתלווה למקום העבודה של אימא שלי אשר ניהלה מכון קוסמטיקה. לאט לאט מצאתי את עצמי מתאהבת במקצוע, ולכן במקביל ללימודי התואר הראשון בשיווק וכלכלה למדתי גם קוסמטיקה. התחלתי לקבל לקוחות לטיפולים קוסמטיים, במקביל ללימודים. עד מהרה השמועה התפשטה כמו אש בשדה קוצים, והתחלתי לצבור מוניטין וקהל לקוחות רב."

כשהגיעה לישראל, נטע החליטה ללכת עם התשוקה והחלה לעסוק בענף הקוסמטיקה, בליווי אנשי המקצוע המובילים בישראל "למדתי מהבכירות בענף קוסמטיקה בישראל, ביניהן חווה זינגבוים, אנה לוטן וחביבה ריסקין עד שהחלטתי לפרוש כנפיים ולפתוח קליניקה לאסתטיקה רפואית מתקדמת, Netali charm, ברמת אביב."

גם כיום, נטע לא נחה על זרי הדפנה, וממשיכה ללמוד ולהתפתח במטרה להוביל את התחום "אני מקפידה ללכת לכל כנס מקצועי, סוקרת פיתוחים בכל העולם, קוראת מאמרים וממשיכה להרחיב את הידע המקצועי שלי." היא מספרת "כל זאת מתוך הרצון להעניק למטופלות שלי את הטיפול והידע הטובים ביותר."

בקליניקה מעניקים למטופלים מעטפת שלמה בתחום האסתטיקה והקוסמטיקה, החל מטיפולי פנים קלאסיים כגון אייג'ינג, אנטיאייג'ינג, פיגמנטציה, אקנה ופוסט אקנה, הסרת שיער בלייזר ואפילציה. 

צילום: (צילום: אנג'ליקה איסטומין)

מעבר למקצועיות ולאיכות הטיפולים, אין כל ספק כי הייחודיות של הקליניקה של נטע טמונה בקשר המיוחד שנרקם בין נטע וצוות הרופאים במקום אל המטופלות. נטע מדגישה כי היא מקפידה על כך שהקליניקה תשמור על סגנון הבוטיק המאפיין אותה, מתוך מטרה להעניק לכל לקוחה יחס אישי "כל מטופלת שלי מרגישה כאן בבית משום שאנו דוגלים בשירות אישי מעל הכל. האווירה בקליניקה תמיד נעימה ורגועה ומשרה ביטחון. כל המטופלות מתמסרות אליי ואף מתייעצות איתי לגבי נושאים רבים, לעיתים אני מרגישה שאני משמשת גם בתור פסיכולוגית שלהן, אך אני עושה זאת באהבה גדולה וכמובן שומרת על דיסקרטיות מלאה עבורן."

מבדיקה שערכנו, עולה כי המטופלות הרבות שפוקדות את הקליניקה באופן קבוע מרעיפות שבחים רבים אודות איכות הטיפולים, ואף נוהגות לכנות את נטע בכינוי המחייב ''קוסמת'', בשל ידי הקסם שלה שמצליחות להעניק לכל אחת מהן מראה זוהר ומושלם.

בנוסף לטיפולים הקוסמטיים, בקליניקה מעניקים שירותי אסתטיקה רפואית מתקדמת. באמצעות שיתופי פעולה עם רופאים מומחים בעלי שם עולמי בתחום האסתטיקה הרפואית, בקליניקה מבצעים הזרקות בוטוקס, חומצה היאלורונית, עיצוב ופיסול פנים וטיפול אסתטי בנימי דם והעלמת ורידים.

צילום: (צילום: אנג'ליקה איסטומין)

כל הטיפולים מבוצעים ברמה בינלאומית תוך הקפדה על שימוש בחומרים האיכותיים ביותר המאושרים על ידי משרד הבריאות.

על אף הסטיגמה הרווחת בנוגע לטיפולים האסתטיים, לפיה ללקוחות מתקבל מראה מצועצע בעקבות הטיפול, לנטע חשוב להבהיר כי בקליניקה דוגלים באסתטיקה טבעית "אנחנו לא מפסלים בובות. המטרה שלנו היא להעניק למטופלים את המראה האולטימטיבי עבורם תוך הקפדה על המראה הטבעי."

אחד השיקולים המרכזיים בבחירת שירות של מומחה, הוא זהות האדם והמקצועיות שעומדת מאחוריו. הרזומה המרשים, איכות העבודות והיחס האישי ללקוחות לא מותירים צל של ספק – נטע אוסציוב היא הבחירה של עורכות המערכת. 

לאתר

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם