ישראל מתחדשת עם שדות יזמות וש. גיטלמן השקעות ויזמות נדל"ן

פרויקטים בראשון לציון, פתח תקווה ואור יהודה, משפחתיות, ליווי אישי ודגש על אחריות חברתית ובנייה ירוקה. שדות וגיטלמן מחדשים את גוש-דן

אם עברתם לאחרונה בשכונת רמת אליהו בראשון לציון, בוודאי יכולתם להרגיש וייב של משהו חדש. בימים אלה, השכונה עוברת מהפך בזכות שלל פרויקטים של התחדשות עירונית. הבניינים הישנים והמוזנחים  מוחלפים בבנייה מודרנית וירוקה, השכונה הוותיקה משנה את פניה והופכת להיות יעד מבוקש למגורים. מי שמובילים את המהפכה ברמת אליהו הן צמד החברות "שדות התחדשות ויזמות" בע"מ וחברת "ש. גיטלמן השקעות ויזמות נדל"ן" בע"מ האחראיות על שמונה פרויקטים בשכונה, ארבעה מתוכם (ברחובות ארנון ואנילביץ) כבר משווקים לקהל הרחב במחירי PRESALE. 

צילום: ש. גיטלמן השקעות ויזמות נדל''ן

**הדמיית הפרויקט ברחוב אנילביץ ראשון לציון

שאולי, רס"ן במילואים מחיל הים, ואחיו אביב, עו"ד כ-20 שנה, הקימו את העסק לפני מספר שנים וקראו לו על שם סבם – שאול ז"ל. לשניים ניסיון רב והשכלה רחבה בתחום המסחר, המקרקעין ומימון נדל"ן. הם חברו לניר אברהמי, סא"ל במיל' והנדסאי בניין בהווה -  יזם ודור רביעי למשפחת קבלנים בישראל שצברה ניסיון עשיר ואחראית לבנייה של מאות יחידות דיור ברחבי הארץ. 

 

שיתוף הפעולה בין שתי החברות, הוביל לשלל פרויקטים של התחדשות עירונית בפתח תקווה, רמת גן, אור יהודה, בת ים, תל אביב וכמובן בראשון לציון. "התחלנו עם מעט פרויקטים ועכשיו אנחנו שותפים לתכנון וביצוע של מאות יח"ד. אנחנו מלווים את הפרויקט באופן אישי מפגישות הדיירים הראשונות, דרך הליך התכנון, העבודה מול הרשויות, הביצוע, המכירה ואכלוס הדירות", הם מסבירים. 

צילום: ש. גיטלמן השקעות ויזמות נדל''ן

פרויקטים של התחדשות עירונית – תמ"א 38 על סוגיה השונים אך לא רק – נועדו להחיות מחדש שכונות ותיקות וחלקן אף קשות. בחלק מהפרויקטים, הדיירים, שחלקם אנשים מבוגרים, מתבקשים למסור את דירתם לטובת היזם ומדובר בהחלטה לא פשוטה מבחינה כלכלית ורגשית. לכן, חשוב במקרים כאלה לדעת מי היזם שעומד מולך. שיתוף הפעולה בין האחים גיטלמן ואברהמי מבטיח ערכיות, משפחתיות, מקצועיות וליווי אישי. 

צילום: ש. גיטלמן השקעות ויזמות נדל''ן

"אנחנו באים מתפיסת עולם דומה ורואים בהתחדשות עירונית סוג של אחריות חברתית", הם מסבירים. "אנחנו בונים עם מחשבה עתידית וראייה חברתית, הרבה שטחים ירוקים, שטחי ציבור, חדרי דיירים". כלומר, המחשבה היא לא רק לנקודת הזמן בה הפרויקט יהיה מוכן, אלא על איך תיראה השכונה בעוד כמה שנים. המטרה היא לבנות משהו שיישאר ויהפוך לחלק בלתי נפרד מהנוף. בית אמיתי. 

צילום: ש. גיטלמן השקעות ויזמות נדל''ן

"אין אצלנו תכנון בניין משעמם. אנחנו מסתכלים על כל פרויקט כמתחם שבא לשנות את פני השכונה וזה יותר חשוב מעוד כמה מטרים של דירה. אנחנו לא מחפשים רק לדחוף מטרים ולצופף, ושיום אחרי האכלוס בן אדם שקנה דירה לא יוכל לצאת עם האוטו בגלל פקקים ביציאה מהחנייה של הבניין. הדגש הוא על בנייה בריאה, פרקטית ונוחה לתפעול, כך שגם לאחר הרבה שנים הבניין יהיה מתוחזק וראוי למגורים". 

** הדמיית הפרויקט ברחוב אנילביץ ראשון-לציון

 

מעבר למשפחתיות, ליחס האישי ולמחשבה על היום שאחרי, גיטלמן ואברהמי שמים דגש על בנייה ירוקה. מינימום נזק סביבתי, תכנון מדוקדק ברמת הצמחייה והריאה הירוקה, שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה וכאמור, בנייה פונקציונאלית שתהיה קלה לתפעול. "בכל פרויקט שלנו משולב משרד פיתוח נוף שנותן דגשים חשובים לקומת הקרקע, בדגש על השטחים הירוקים עד לרמת הצמח. אנחנו מאמינים בתכנון ירוק. חשוב לנו לדעת שאנחנו משאירים אחרינו משהו שיחזיק מעמד". 

 

** הדמיית פרויקט הQUARTET של צמד החברות באור-יהודה

שדות התחדשות ויזמות בע"מ

ש. גיטלמן השקעות ויזמות נדל"ן בע"מ

שחם 30, פתח תקווה 

טלפון:  03-9345111

03-9361942 

למידע נוסף על הפרויקטים של ש.גיטלמן השקעות ויזמות נדל"ן בע"מ היכנסו לאתר

יציקת הקומה החמישית ברחוב ארנון 3 ראשון לציון

אינסטגרם

פייסבוק

פייסבוק