תכשיטי ליאורה – תכשיטי אופנה יוקרתיים ומרהיבים

מחפשת את התכשיט המיוחד להופעה מושלמת? הזמיני ממגוון תכשיטים יפהפיים, בעיצובים מקוריים ומיוחדים לנשים ולכלות

תכשיטים בעבודת יד אצל תכשיטי ליאורה

כולנו אוהבות תכשיטים, תכשיטים יפים ומחמיאים עוזרים לשדרוג כל הופעה, ובכוחם לגרום לנו לחייך, מעניקים לנו נוכחות, ומאפשרים לנו לבטא את האופי שלנו. אם בא לך תכשיט יפה, איכותי, מחמיא ובמחיר מאוד משתלם, שווה להציץ בקולקציה של תכשיטי ליאורה, מותג תכשיטי האונליין המצליח שמציע מגוון ענק של תכשיטים בעבודת יד.

ליאורה אברבנאל הייתה צורפת ומעצבת תכשיטים בהכשרתה אך שנים רבות עבדה בתחום אחר. עם זאת, לאורך השנים הייתה עושה תכשיטים "מהצד" לחברות ולקוחות מזדמנים; לפני כמה שנים החליטה ליאורה להפוך את תכשיטי האופנה לעיסוקה העיקרי: התכשיטים המרהיבים של ליאורה מעוצבים בסגנון בוהו שיק, וינטג', ולעתים ויקטוריאני. מדובר בתכשיטי שזירה, המשלבים קריסטלים ופנינים של סברובסקי, חרוזים (חרוזים יפנים: חרוזי דליקה, חרוזי מיוקי) גולדפילד או כסף (מה שמאפשר לנשים עם רגישות למתכות זולות לענוד את התכשיטים).

תכשיטים בעבודת יד אצל תכשיטי ליאורה
צילום: צילום: יח''צ

ישנם שני דברים עיקריים המייחדים את תכשיטי ליאורה. הראשון הוא איכות גבוהה בתחום תכשיטי האופנה: ליאורה משתמשת בחומרים איכותיים ויקרים יחסית, קרי גולדפילד, כסף וסברובסקי, ובהיותה תכשיטנית מנוסה, השזירה היא ברמה הגבוהה ביותר, עבודת יד של עשרות ולעתים מאות חרוזים בתכשיט. בנוסף על כך, העיצובים של ליאורה כולם מקוריים וייחודיים, המשלבים ידע מקצועי, ניסיון וחשיבה אומנותית מקורית. מי שרואה תכשיט של ליאורה, חייבת מיד לשאול "וואי, מהמם! מאיפה?", שהרי התכשיט תמיד גונב את ההצגה. התכשיטים של ליאורה הם פשוט יצירת אומנות קטנה ומושכת. הדבר השני המייחד את תכשיטי ליאורה הוא המחיר, ליאורה מציעה את מגוון תכשיטיה במחירים שווים לכל כיס, מתוך אמונה כי לכל אישה צריכה להיות האפשרות להרגיש הכי יפה שיש, בין אם זה באירוע ובין אם זה בשגרת היומיום.

תכשיטים בעבודת יד אצל תכשיטי ליאורה
צילום: צילום: יח''צ

מוצריה של ליאורה נמכרים בכל העולם דרך Etsy ואמזון, ובארץ נמכרים לרוב דרך אתר הבית. ליין פופולרי של תכשיטים הוא הקולקציה המיוחדת של ליאורה המיועדת לכלות: מדובר בתכשיטים חגיגיים מאוד, אשר הולמים אירועים חגיגיים במיוחד ומוסיפים את הערך הנוסף לכל הופעה. תכשיטי הכלות ברובן מעוצבים בחרוזים לבנים בשילוב פניני סברובסקי, גולדפילד או כסף, ומשתלבים בצורה מדהימה עם דוגמאות התחרה היפהפיות של שמלות כלה רבות. ניתן אף להכין תכשיט בהזמנה אישית בהתאם לעיצוב של השמלה המיועדת לאירוע.

שווה לכן להציץ עכשיו באתר הבית של ליאורה, ולראות קולקציה ענקית של תכשיטי אופנה. אפשר לראות את מבחר התכשיטים גם באינסטגרם ובפייסבוק.

תכשיטים בעבודת יד אצל תכשיטי ליאורה
צילום: צילום: יח''צ