האנגר הרהיטים: הנסיעה הכי משתלמת לבית שלכם

בשנים האחרונות החודשים נובמבר ודצמבר לא רק מאותתים על תחילתה של השנה הקרה והחורפית, אלא מדובר גם בתקופת הסיילים הכי משתלמים

ספה בהאנגר הרהיטים

על מנת למצוא את ההצעות הכי שוות בשוק, ערכנו סקר גדול בין 3,000 קוראי המדור הרשומים במערכת, כאשר ביקשנו לגלות היכן הם עורכים את "טרפת" קניות סוף השנה שלהם. לאחר שקלול של כל התוצאות עלו מספר שמות בולטים, ובכל הנוגע לעולם ריהוט הבית, מקום אחד הגיע למקום הראשון, "האנגר הרהיטים" באופקים.

מפיקה מטעם המדור עשתה את כל הדרך אל רחוב הבנאים 1 בעיר הדרומית, ואלו הרשמים שהביאה עימה בחזרה.

האנגר הרהיטים: אימפריה תוצרת כחול לבן

"האנגר הרהיטים" היא חנות ענקית שבה ניתן למצוא את כל מה שצריך לבית. מדובר בעסק הפעיל כבר למעלה מעשור, כאשר אל המשכן הנוכחי, מקום גדול של 600 מטרים וחנייה בשפע, הם נכנסו לפני כשנתיים וחצי, ומי שמנהל את העסק המרשים הוא איש העסקים נאור ביתן.

בין היתר בהאנגר ניתן למצוא:

  • סלונים ומערכות ישיבה.
  • חדרי שינה.
  • מזרונים.
  • מיטות מרופדות.
  • שולחנות.
  • פינות אוכל.
  • ארונות.
  • מזנונים ועוד.

פינת אוכל בהאנגר הרהיטים
צילום: צילום: סטודיו טאץ'

למדתי כי רוב הרהיטים השונים הם ייצור עצמי, תוצרת כחול לבן, כאשר ישנה קולקציה של רהיטים המגיעים ביבוא מכמה מדינות בחו"ל, בין היתר מטורקיה ואיטליה, כאשר ניתן לבחור ולעצב כל רהיט בהתאמה אישית, בכל הנוגע לצבע, מידות וכד'.

אותה האיכות כמו במרכז רק במחירים נוחים

מעבר לנראות ולחוויית השירות במקום הגדול והמרשים, ואף יותר מכמות ומהמגוון העצום של רהיטי הבית השונים, כמו גם מאיכות המוצרים, לא יכולתי שלא להתרשם גם מהמחירים הנוחים בהרבה על מוצרים דומים שניתן למצוא באזורים אחרים בישראל, כמובן במרכז הארץ.

על השוני הזה של המחירים נאור ביתן הבעלים של "האנגר הרהיטים" הסביר לי: "יש יתרונות גדולים כאשר מקימים עסק בפריפריה. כיוון שעלות השכירות שלי על השטח הזה נמוכה בהרבה לו הייתי פותח את אותו האנגר בעיר במרכז ישראל, אני יכול להוזיל במחיר הסופי של כל רהיט ורהיט, והפער נמדד במאות ואלפי שקלים".

האנגר הרהיטים: לקוחות מחמיאים

חדר שינה קומפלט בהאנגר הרהיטים
צילום: צילום: סטודיו טאץ'

בזמן השהות שלי בהאנגר, שוחחתי עם מספר לקוחות שהגיעו למסע קניות, נוכחתי לדעת כי רובם הגדול עשו זאת בפעם השנייה והשלישית.

בין היתר נועה.פ תושבת ראשון לציון סיפרה לי: "השירות פה מעולה, הרהיטים באיכות גבוהה מאוד, מודרניים ומיוחדים והמחירים מנצחים כל מקום אחר, לכן אני חוזרת לפה היום בפעם השלישית, ויש לי הרגשה כי בעתיד תהיה גם פעם רביעית, אני ממליצה בחום לכולם".

4bfb

עדנה.א מבאר שבע פירגנה גם היא: "נאור הוא אחד מנותני השירות הכי טובים שיצא לי לפגוש. קניתי דרך ההאנגר שלו כבר סלון, מזנון, פינת אוכל, כיסאות ואקססוריז נדירים ממש, כך אפשר להגיד כי הבית שלי הוא הקטלוג שלו, ואיך נוהגים להגיד, סוס מנצח לא מחליפים.

יש פה הכל מהכל, במחירים מפתיעים בהתחשב באיכות המושלמת. הפעם הגעתי כדי לקנות ריהוט לבת שלי והיא ביקשה לעשות זאת בהתאמה אישית לטעם שלה, והשירות שאנחנו מקבלים אדיב, סבלני ומקצועי, פשוט כיף".

האנגר הרהיטים: מבצע מהסרטים

האנגר הרהיטים תעצב לכם את הבית
צילום: צילום: סטודיו טאץ'

רק כדי להבין את עוצמת המבצעים שניתן למצוא פה, אני יכולה לציין כי רגע לפני סיום השנה, אפשר להשיג ב"הנגאר הרהיטים" מבצע עכשווי יוצא דופן:

סלון, כורסא, מזנון, שולחנות סלון, פינת אוכל, כיסאות ומיטה זוגית ב 12,000 שקלים בלבד, תוצרת כחול לבן וניתן לשנות צבעים ומידות. כדי לקבל מידע נוסף אודות המבצע המדובר, לחצו כאן

בימים אלו עלה לאוויר גם האתר החדיש של "האנגר הרהיטים", כך שאם לא יצא לכם להגיע אל אופקים, תוכלו ליהנות מאותו השירות, רהיטים איכותיים ומחירים נוחים גם משלט רחוק, לחצו כאן כדי להתרשם מהחנות, ולבחור לעצמכם רהיט, כאשר שירות המשלוחים מגיע לכל פינה בארץ.

שירות לקוחות: 08-9237077 או 050-7474853

פייסבוק