ד"ר שווץ, מומחה לאסתטיקה: "אין כמו המראה הטבעי"

מי רוצה להיות צעיר?! לדעת ד"ר יעקב שווץ, המחזיק ברשת מרפאות אסתטיקה אין כמו המראה הטבעי שלנו. הוא כאן כדי לגרום לכן ולכם להיראות כמו שאתם אמורים להיראות בגילכם האמיתי, רק רעננים יותר.

 

כל אחת ואחד מאיתנו רוצים להיראות יפים. בשאלה 'מהו יופי?' התחבטו אמנים רבים. לד"ר יעקב שווץ, מומחה לאסתטיקה המחזיק בשלוש מרפאות לאסתטיקה בראשון לציון, רעננה וכוכב יאיר - יש את התשובה הנכונה, כנראה: "היום אנחנו נלחמים על המראה הטבעי ולא מראה מלאכותי", הוא אומר. "אנחנו דוגלים ביופי שמתאים לגיל. אף אחד לא רוצה להיראות 'צעיר לגילו'. המודל הזה נקרא 'פרו אייג'ינג' הוא אומר שאנחנו צריכים להיראות באותו גיל, אבל רעננים, זה הכל. אשה בת שישים שנראית בת שמונה עשרה - זה מגוחך, לכל הדעות. אצלנו במרפאה אנחנו עושים רענון, גורמים לך להיראות אחרי חופשה ומנוחה. לא עושים 'פוחלץ'".

צילום: צילום . יח''צ

מהראש אל האסתטיקה

ד"ר שווץ כבר נמצא 15 שנים בתחום האסתטיקה. הוא עלה ארצה ב-1990 מרוסיה שם למד בבית-הספר לרפואה בסנט פטרסבורג ושימש כרופא נוירוכירורג במכון לחקר המוח באקדמיית המדעים. הוא שימש שנים לא מעטות כמנתח ראש ולאחר מכן עזב את תחום ניתוח הראש ועבר לתחום האסתטיקה בו הוא מתעסק עד היום. הוא החל לעבוד בתחום האסתטיקה במרפאות מובילות ובהמשך ייסד רשת מרפאות משלו העוסקת במתן טיפולים אסתטיים לנשים וגברים עם דגש על שימוש בשיטות מהמתקדמות ביותר בעולם וללא שימוש בשיטות כירורגיות (ללא ניתוח, הרדמה וכאבים המתלווים לניתוח כירורגי). "איך שומרים על מראה טבעי?", אנחנו שואלים את ד"ר שווץ.

צילום: צילום . יח''צ

"קודם כל צריך לקבל ייעוץ נכון", הוא פוסק. "בשנות השישים-שבעים התלהבו מכל התחום של הטיפולים האסתטיים אבל לא ידעו איך לטפל נכון ובעשור האחרון התחום התפתח מאוד ויודעים באיזה חומרים להשתמש ואיזה אפקט נותן כל דבר - אבל מצד שני - התחום פרוע כי אין התמחות באסתטיקה בישראל וכל רופא יכול לעשות מה שהוא רוצה. לכן, חשוב לבחור רופא מקצועי מאוד, עם המלצות ורקורד. חוץ מזה: חשוב מאוד - גם לעשות טיפולים משמרים. צריך פעם-פעמיים בשנה לבוא לרופא לתחזוקה שוטפת. זה חשוב מכיוון  שאנחנו ממשיכים להזדקן. זה כמו ספונג'ה, כמו החלפת בגדים. התחזוקה זה העניין שצריך להשים עליו דגש בכל הנוגע לטיפולי אסתטיקה. אין לעשות פעם אחת ולגמור עם זה לכל החיים. בנוסף, חשוב לעשות שילוב של טיפולים ולא רק טיפול אחד ולא שניים. זה לא עוזר להגיע לתוצאה הרצויה שמצריכה שילוב של כל  הטכנולוגיות יחד שעוזרות לנו להגיע למראה הרענן והטבעי".

צילום: צילום . יח''צ


אינסטגרם

פייסבוק

סרטון