"מרכז הקבלה" – חכמה עתיקה בגישה מעשית

מתי להפסיק לחפש זוגיות? יש לי הכל - כסף, משפחה, השכלה, חברים - אז למה אני לא מאושר? למה יש כל כך הרבה סבל בעולם? איך לממש את הכישרון המיוחד שלי?

״הַשְּׁבִיל הַזֶּה מַתְחִיל כָּאן, בֵּין סְנִיף בַּנְק לְמַעְיָן. לֹא סָלוּל, לֹא תָּמִיד מְסֻמָּן. הַשְּׁבִיל הַזֶּה מַתְחִיל כָּאן״.

(אהוד בנאי).

אם גם אתם, כמו רבים מאתנו, חיים בתחושה פנימית שיש משהו מעבר, אנחנו אולי לא רואים אותו או לא יכולים להוכיח את קיומו, אבל ממש מרגישים את נוכחותו בעולם. יתכן שהגיעה השעה לעלות בעצמכם על השביל להתבוננות פנימית, ושינוי מציאות חייכם בעזרת חוכמת הקבלה. תורת הקבלה היא חכמה אוניברסלית, תורה רוחנית עתיקה שחושפת ומגלה את סודות היקום.

תורת הקבלה כשמה כן היא: מלמדת אותנו לקבל. לקבל את השפע האינסופי הקיים ביקום - אהבה, בריאות, פרנסה, הגשמה עצמית ושמחה.  על פי הגישה המעשית של "מרכז הקבלה" הצעד הראשון  לקבלת כל השפע הזה,  הוא זיהוי ה'יריב הפנימי' שלנו. 'היריב' הוא שם קוד לשלל הפחדים, ההתמכרויות, הדפוסים האוטומטיים, הקולות בתוכנו שאומרים: "אני לא מספיק טובה",  "עדיף לא לנסות כדי לא להתאכזב", "איחרתי את הרכבת" וכו'. בעזרת הכלים המעשיים והידע שחוכמת הקבלה מעניקה, נוכל להשתחרר מאחיזתו, כך נוכל לקחת בחזרה את השליטה בחיינו, ולאפשר ליכולות והכשרונות היחודיים שלנו להתגלות.

מרכז הקבלה
צילום: צילום: יח''צ

מרכז הקבלה: הסוד גלוי וזמין לכולם

היחודיות של "מרכז הקבלה" היא הרוח הפלורליסטית שבו, הנובעת מכתבי המקובלים. לפיהם, החוכמה מיועדת להגיע לכל אדם באשר הוא, ללא קשר למינו, דתו ואורח חייו. (התלמידה המפורסמת ביותר של מרכז הקבלה היא כנראה הזמרת מדונה). מטרתה להועיל לכלל האנושות, ולא נדרשים לכך תנאים מוקדמים; כל שנדרש הוא להיות מוכנות להיכנס לתהליך עמוק, אשר יאפשר לנו להבין את הסיבה שלשמה באנו לעולם.

מרכז הקבלה
צילום: צילום: יח''צ

הידע הקבלי שהיה קיים מאז ומעולם, הועלה לראשונה על הכתב על ידי ר' שמעון בר יוחאי, ענק רוחני מהמאה ה-2, ביצירתו:  "ספר הזוהר" המפענח את הצופן הגנוז בתורה. מתוך הבנה שהאנושות טרם התפתחה דיה כדי להשתמש כראוי בידע האינסופי והסודות הצפונים בו, הוסתר ספר הזוהר מעיני כל, והמשיך לעבור בסודיות ממקובל למקובל עד שנתגלה שוב בספרד במאה ה-14. שושלת המקובלים מגיעה עד ימינו, הרב יהודה אשלג, "בעל הסולם", כתב את הפירוש המודרני לספר הזוהר, ובשנת 1922  לקח על עצמו להנגיש לדורות הבאים את הידע יקר הערך. מתוך מחויבות לחזון המקובלים, הרב שרגא ברג, דור שלישי לתלמידי הרב אשלג, ורעייתו קרן, הקימו את "מרכז הקבלה" בית הספר המוביל בעולם ללימודי קבלה, שסניפיו פזורים ברחבי העולם.

כדי להיכנס בשערי הידע העמוק הזה, נדרשת הכרות עם מונחי היסוד והרעיונות המרכזיים שבבסיס החכמה. ובדיוק לשם כך פותח קורס "סודות חכמת הקבלה".  הקורס - נגיש כעת גם על גבי פלטפורמה אינטרנטית - 20  שיעורי הקורס שהם מערך ידע, תובנות ותרגולים שמשנה את צורת התבוננות ואת תפיסתנו את החיים

הקורס מועבר כיום בפורמט אינטרנטי בזום, 4 השעורים הראשונים הם בחינם וללא כל התחייבות, על מנת לבדוק עם עצמכם, האם אתם מוכנים 'לעלות על השביל'.

מרכז הקבלה
צילום: צילום: יח''צ

הקורס נפתח מידי חודש וחצי. לפרטים נוספים, כנסו לאתר של מרכז הקבלה . אפשר גם לחוש מעט את המרכז בדף הפייסבוק או עמוד האינסטגרם.