אדן ניהול בתים משותפים: ועד הבית כבר לא צריך להשתגע

מריבות על ניקיון הבניין, רדיפה אחרי שכנים שלא משלמים את חובם ובעיות עם אנשי המקצוע הם רק חלק קטן מכאבי הראש של מי שעומדים בראש של כל ועד בית, אולם בישיבת הצוות האחרונה, אחת ממפיקות המערכת סיפרה כיצד אצלה בבניין פתרו את הבעיה - בזכות השירות של "אדן ניהול בתים משותפים"

אדן ניהול נכסים וייזום פרוייקטים בעמ

מוגש מטעם: אדן ניהול נכסים וייזום פרוייקטים בע"מ

מדובר בחברה אשר פעילה כבר כ-11 שנה ותפקידה הוא פשוט ביותר - להחליף את המטלות של מנהלי ועדי הבתים ולדאוג לכל הפרטים, קטנים וגדולים כאחד, כך שהחיים בבניין המגורים יהיו שקטים, נעימים ומסודרים.

שוחחנו עם בעלי החברה על מנת ללמוד יותר על מה שמסתמן כפתרון האולטימטיבי ביותר לחיי שכנות תקינים, על כך ועוד בכתבה הבאה.

אדן ניהול בתים משותפים – לישון בראש שקט

כל מי שאי פעם עמד בראשות ועד הבית בבניין המגורים שלו יודע, מדובר במטלה עם אחריות גדולה, ואין רגע אחד של שקט, נחת או הערכה על העבודה, שבסופו של יום נעשית בהתנדבות מלאה.

הרי מה עושים כאשר יש תלונות מצד שכנים על מי שלא אוספים את הצואה של הכלבים, ולכן הדשא מלוכלך ומושך אליו זבובים?

או כאשר יש תלונות כי המעליות בבניין לא מתוחזקות כראוי, לא מאופסות כמו שצריך ולכן לעיתים ממתינים דקות ארוכות עד שאחת מהן מגיעה?

שלא לדבר על העיניים החשדניות של כל דייר שמעביר את דמי ועד ההבית החודשיים שלו, ומבקש לקבל דין וחשבון על כל אגורה שמושקעת בבניין.

מי שעשו סוף לכאבי הראש ולחוסר הנעימות שהובילו לא פעם לסכסוכי שכנים מיותרים, הם רונן דדון, נדב עמיאל, ארז אוסדון, הבעלים של חברת "אדן ניהול בתים משותפים".

לפני כ-11 שנים הם שינו את כל התפיסה שהיתה נהוגה עד אז בישראל, והפכו את הצורך לנהל ולתחזק בנייני מגורים למקום הרבה יותר מקצועי, צעד שהפך את החיים בכל בניין למסודרים, ללא קליקות וריבים.

על הפעילות בשטח סיפר רונן דדון, אחד מבעלי החברה:

"מה שאנחנו עושים בפועל זה פשוט להחליף את מי שניהלו קודם לכן את ועד הבית.

אנחנו לוקחים מהם את האחריות, מא' ועד ת', ומטפלים במקומם בהכל:

  • גבייה של מיסי ועד הבית מהשכנים.
  • ניהול מסודר של הנהלת חשבונות.
  • עבודה מול ספקים.
  • פיקוח על המנקים והגננים של הבניין.
  • התקשרות מול חברת המעלית במקרה הצורך.
  • עומדים מול הצורך בהגעה של נותני שירות במקרים דחופים, כמו שרברב או חשמלאי.
  • אנחנו מי שאחראים על הפיקוח על תקינות של רשת האינטרקום, שער החנייה, משאבות הגנרטור, מערכות כיבוי האש ועוד".

 

אדן ניהול בתים משותפים – לקוחות מרוצים

מאחר וכל מה שקשור באחזקת הבניין נעשה על ידי גוף חיצוני, אובייקטיבי, מקצועי ומנוסה כמו של "אדן ניהול בתים משותפים", לא הופתענו לגלות באתרי הביקורת השונים ברחבי האינטרנט,  עשרות חוות דעת חוות דעת חיוביות מצד לקוחות סיפרו כיצד תוך זמן קצר ניתן היה להבחין כי ישנו שיפור ניכר בתחזוקת הבניין, בפעולות הגבייה, והטיפול בבעיות השוטפות בצורה הרבה יותר מהירה ומקצועית, תוך כדי חיסכון כספי.

בין היתר טל.מ כתב:

"שירות ברמה כזו לא קיבלתי כבר הרבה זמן.

יום שישי, 12 בצהריים, גיליתי נזילה רצינית במחסן.

תוך פחות משעה אחת, ארז אוסדון התייצב בבניין, איתר את הבעיה ודאג לתקן ולסדר אותה במהירות הבזק.

יום שישי בצהריים, מי נותן כזה שירות בארץ? פשוט מדהימים".

מור.א העידה:

חברת אדן מנהלת לנו את הבניין כבר קרוב לחמש שנים. כבר מהיום הראשון שלהם הרגשנו שיפור באיכות החיים. הכל מטופל ביעילות ובמקצועיות, וכלל אין צורך לדבר על סכסוכי שכנים שנעלמו".

אדן ניהול בתים משותפים – כך יוצאים לדרך

ביקשנו מרונן דדון לספר לנו על תהליך העבודה מולם, הוא פירט בהרחבה:

"יש מספר שלבים עד שתהליך ההתקשרות יוצא לדרך.

קודם כל נערכת פגישה בינינו לבין נציגות ועד הבית שפעילה בשטח.

בפגישה אנחנו רושמים לעצמנו את כל הפרטים על המצב התחזוקתי של הבניין, כיצד הכל מנוהל, מי הם נותני השירות הקייצים, ומה הציפיות שלהם לעתיד, בכל הנוגע לתחזוקה ובכלל.

לאחר שאנחנו מגישים דו"ח מפורט על תהליך ההבראה שבנינו עבורם, אנו מגישים את הצעת התקציב החודשית שמבוססת על הפירוט של ההוצאות ודרישות הדיירים, ומהצעת התקציב תיגזר בעצם העלות של ועד הבית ודמי הניהול לכל דירה בכל חודש.

ההחלטה מתקבלת מהצד של הדיירים באסיפה מסודרת, ולאחר מכן, מתחילה חפיפה מול חברי הנציגות".

אדן ניהול בתים משותפים – כדאי לדעת

חברת "אדן ניהול בתים משותפים" חרטה על דגלה שלושה דברים עיקריים, אמינות, מקצועיות ויעילות.

בזכות אסטרטגיה ייחודית, הם הפכו את החיים בעשרות בנייני מגורים ומשרדים, לחוויה שקטה ונעימה.

למדנו כי בניגוד לחברות אחרות בתחום, בהתקשרות מול "אדן ניהול בתים משותפים", אין שום התחייבות, כאשר דיירי הבניין יכולים להפסיק את ההתקשרות בכל שלב.

"בזכות הניסיון שצברנו לעצמנו, אנחנו יודעים להעניק את השירות המקצועי הטוב ביותר, כך שבטוחים בשביעות הרצון של הלקוחות שלנו, ולראייה, 11 שנים זה פרק זמן מאוד ארוך בתחום כל כך תובעני, זה אומר הכל.

מעבר לזה, תמיד יש איש קשר מטעם הבניין שמולו אנחנו עובדים, כך שבכל בעיה או בקשה שצצה לה פתאום, יש לו אוזן קשבת, ולנו את האמצעים לפעול בשיא היעילות ובמהירות האפשרית", סיפר רונן דדון.

אדן ניהול בתים משותפים – יצירת קשר

על מנת בכדי לספק השירות הטוב ביותר, חברת אדן ניהול בתים משותפים" מספקת שירות אך ורק לבניינים המתאימים לשיטת העבודה שלה, הן מבחינת המערכות והן מבחינה גיאוגרפית ותיאום ציפיות.

נכון להיום פעילות החברה נעשית בערים תל אביב, יפו, רמת גן וגבעתיים, והיא כוללת בנייני מגורים ומשרדים, כאשר שירות הלקוחות שלהם פעיל 24/7.

ליצירת קשר, חייגו עכשיו: 1700-70-33-55

אתר הבית של אדן ניהול נכסים וייזום פרוייקטים בע"מ