הסגנון, הטעם והיצירתיות

הכירו את מעצבת הפנים, שירן דדיה, שתהפוך לכם את חווית האדריכלות ועיצוב הפנים לבלתי נשכחת

מוגש מטעם: שירן דדיה

משפט חכם אומר כי כישרונו של מעצב פנים מוצלח נמדד ביכולתו לעצב את פנים המבנה או כל מרחב מחייה אחר באופן המקסימאלי, תוך ניצול נכון ומדויק של החללים בשטח. אכן, אין ספק שלחדש ולהתחדש זה כיף ומרענן, אך זה גם דורש ביצוע חכם ופרקטי, כזה שיגרום לעיצוב שלכם להישאר רלבנטי הרבה אחרי שאותם טרנדים יחלפו. אז כמה רגעים לפני שאתם מסתערים בהתלהבות ומיישמים את הסגנונות החדשים בעיצוב הבית שלכם, חשוב שתעשו זאת בחכמה, שכן עיצוב פנים, באמצעות שימוש בטרנדים, עלול במהירות לחלוף ולהיות לא רלוונטי.

צוות המערכת שלנו סקר לאחרונה מגוון רחב של מעצבות פנים וחיפש את זאת שתציג משהו ייחודי לעומת העיצובים האחרים שהתרגלנו אליהם. חיפשנו אחת כזאת שמצד אחד תוכל לשלב בעיצוב הבית סגנונות חדשים ועדכניים ומצד שני תגרום לנו לייצר שינוי שיגרום לנו נחת ושלווה. הכירו את שירן דדיה, בעלת משרד SD תכנון ועיצוב פנים, המתמחה בתכנון ועיצוב בתים פרטיים צמודי קרקע, דירות יוקרה ובתי עסק.

צילום: צילום : מאור מויאל

בבדיקה שערכנו מצאנו כי הפרויקטים במשרד מגוונים, כלומר אין פרויקט שנראה כמו השני ואין פרויקט שחוזר על עצמו – המקוריות מדברת חזק. כל פרויקט הוא חד פעמי, מיוחד ונבנה ביחד עם הלקוח, זאת מאחר כי כל אחד שונה מהשני, דבר המוביל כל פרויקט לתוצאה אחרת בסופו של דבר. בעבודה מול שירן דדיה, אתם מקבלים את התכנון והעיצוב בחבילה אחת שלמה, כזו שתיקח בחשבון את כל השכבות של המבנה כבר מהרגע הראשון, החל מהסקיצה הראשונית של העמדת הקירות, תכנון מערכות מורכבות בשלבי השלד ועד שלב ההום סטיילינג. שירן והצוות שלה, יעצבו עבורכם את החללים החיצוניים של המבנה כמו כניסה לבית, בריכה, מטבחון חוץ וצמחייה. כמו כן גם את החללים הפנימיים של המבנה כמו מטבח, חדרי רחצה, תקרות, תאורה, ריהוט, נגרות, אקססוריז ועד סטיילינג לכל הבית.

חשוב לציין כי עיצוב פנים מתחלק לשניים: תכנון אדריכלי במעמד רכישת המגרש/הנכס, והחלק השני הוא עיצוב הבית.  התכנון האדריכלי שלה מלווה אתכם ממש מהרגע הראשון: אתם עורכים פגישה ראשונית, בה שירן דדיה  מבינה את הצרכים ואת סגנון החיים שלכם. בהתאם היא תבנה את הפרוגרמה, מבחינת חדרים, חללי אירוח וכדומה. לאחר מכן יצא סט תכניות למכרז עבור קבלנים, שכולל הכל, החל מתשתיות, חשמל ואינסטלציה ועד עבודות גמר חיפויי קירות, ריצופים, גבס ועוד. אתם בוחרים את הקבלן שהכי מתאים לכם ויוצאים לדרך, כאשר התהליך כולל פיקוח עליון בשטח, משלב השלד ועד התוצאה הסופית שהיא האכלוס כמובן.

צילום: צילום : מאור מויאל

שירן דדיה עובדת עם בעלי המקצוע הטובים ביותר, חשובה לה מקצועיות וירידה לפרטים הקטנים שעושים את כל ההבדל. בנוסף, אתם תקבלו הדמיות ברמה הפוטוריאליסטית הגבוהה ביותר שקיימת בשוק, באמצעותן תוכלו לבחון את המבנה מבפנים ומבחוץ.

התרשמנו כי שירן דדיה תביא עמה לבית שלכם את הסגנון, את הטעם הטוב ואת היכולת להפיק את המרב מכל תקציב שתגישו לה. הניסיון הרב שלה יאפשר לכם למצוא פתרונות ייחודיים ומותאמים אישית לכל חדר, דירה ובית. בשיחה שערכנו עימה היא אמרה: "אני מאמינה שהתהליך לא פחות חשוב מהתוצאה. תכנון ועיצוב הבית שלכם הוא תהליך חשוב ומהותי מאחר והוא צריך לבטא את האופי שלכם, להיות מקום אליו אתם רק מחכים לחזור. אני ממליצה בחום להתמסר לתהליך במאה אחוז, לבוא בראש פתוח".

צילום: צילום : מאור מויאל

עם ניסיון של שנים בתחום, לצד היכרות עם מגוון סגנונות, שירן דדיה סיגלה לעצמה את כל הכלים הדרושים ליצירת התמונה הרצויה והמתאימה לכל הגורמים, על סמך גודל השטח, צורתו, אור וכיווני אוויר, תוך שמירה על קווים אסתטיים ונעימים. בכל פגישה ושיחה היא דואגת להעניק יחס חם ואישי, כשהיא מלווה אתכם באחד השלבים החשובים בחייכם ודואגת להגשים לכם את החלום, תוך שילוב ידע, ניסיון, חוש טעם והרבה תשוקה.

אז אם רכשתם קרקע לאחרונה או שאתם לקראת שיפוץ גדול ומעוניינים בתכנון פונקציונלי ועיצוב יוקרתי מא' ועד ת', תהיו בטוחים כי שירן דדיה היא מעצבת הפנים שאתם צריכים.

טלפון 0545401424

מייל: shirandadya@gmail.com

אתר הבית

פייסבוק

אינסטגרם