"עובד ריהוטים": ממש לפנק את הבית

300 מטרים רבועים של ריהוט איכותי וייחודי, לצד אקססוריז במגוון ומבחר מדהים. עם 68 שנות ניסיון, תהיו בידיים הטובות ביותר

"עובד ריהוטים" היא גלריה גדולה (300 מ"ר) ברחוב סוקולוב 55 בחולון, עם מגוון גדול במיוחד לריהוט ביתי ואקססוריז לבית. הכל מהכל תוכלו למצוא שם, בדגש על עיצובים מרשימים ואיכות מוצרים: מערכות ישיבה, ספות, כורסאות, מזנונים, פינות אוכל, שולחנות סלון, חדרי שינה ועוד, כמו גם מבחר גדולת של אקססוריז וריהוט משלים: שעונים דקורטיביים, תמונות קיר, אגרטלים, מראות, קערות, פרחים, עציצים, עששיות, פמוטים – קרוב לאלף פריטי אקססוריז.

צילום: עובד ריהוטים

ביקור במקום הוא חוויה מיוחדת. ראשית, המבחר הגדול והמגוון, כמו גם האווירה הנינוחה במקום, התצוגה היפה והשירות החברי אפשר לומר, מצד איציק עובד והצוות שלו. לא מדובר בעוד גלריה לריהוט, כי אם במרכז רחב ידיים של ריהוט אקסלוסיבי ומבחר אקססוריז מהגדולים שנתקלתי בהם בארץ. ממש הנאה צרופה. לא פחות.

 

בעל הגלריה, איציק עובד, מספר: "האקססוריז שלנו מיובאים ממקומות שונים בעולם; מאיטליה, ספרד והמזרח הרחוק. לגבי הרהיטים עצמם, מדובר בייצור שלנו. מה שאומר הקפדה על איכות המוצר, רמת הגימורים שלו ושליטה בכל שלבי הייצור. כל רהיט אצלנו הוא סוג של כרטיס ביקור שלנו, על כל המשתמע מכך". 

לגבי המחירים מוסיף איציק: "המחירים שלנו סבירים לחלוטין ונוחים לכל כיס. בימים אלו אף יצאנו במבצע לרגל תקופת הקורונה. חתכנו מחירים כלפי מטה, כך שכל אחד יוכל למצוא אצלנו משהו שיתאים גם לכיסו".    

צילום: עובד ריהוטים

בכל הקשור ל"עובד ריהוטים", מדובר בעסק וותיק, מקצועי ומשפחתי, הפועל כבר 68 שנים !!! איציק מספר: "סבא שלי הקים את העסק, ביחד עם אבא שלי ואחד הדודים, בשנת 1952. נכנסתי לעניינים עוד לפני הצבא, בסביבות גיל 15. הייתי לומד בתיכון ולאחר הלימודים מגיע לחנות ועוזר בדברים שונים. במקביל פעלו במקום מרפדיה ונגריה, שם הייתי מסייע בייצור ואחר הצהריים גם במכירה. למדתי את התחום מהיסוד. כיום זה מאפשר לי לתת מענה מקיף ומקצועי לכל פניה או שאלה בתחום. אם זה סוגי בדים, עיצוב רהיטים חוקי חוזק, איכויות חומר וכיו"ב. כל מה שקשור לרהיטים – הניסיון והמומחיות שלי מסייעת רבות. עם הזמן נשארתי כאן ולקחתי לידי את ניהול המקום".

צילום: עובד ריהוטים

במקביל לממכר ריהוט ואקססוריז לבית, עוסק איציק גם במתן יעוץ לעיצוב כללי של חללי בתים, כולל התאמה של מידות, גוונים, שילובי עיצובים וכיו"ב. מענה מקיף לרצונו וטעמו של כל לקוח ולקוח. "חשוב לי שהמוצרים שלי יתאימו באופן מושלם למזמין". 
 

איך זה לעבוד 50 שנה במקום אחד?
"מדהים. כשאתה אוהב את מה שאתה עושה אתה נשאב לתוך זה. מדובר כבר בחלק ממני ועדיין מרתק אותי מידי יום מחדש. מה שמחזיק  אותי זה הכיף לשמוע את תגובות הלקוחות. את שביעות רצונם. לעשות טוב לאנשים".
 

מה מייחד את הגלריה שלכם?
"בעיקר אמינות ומקצועיות. כמובן גם האיכות והמגוון המיוחד של הפריטים. מי שנכנס לכאן מבין את זה מיד. השירות אצלנו הוא שם דבר". 

 

צילום: עובד ריהוטים

מהו הלהיט כרגע?
"הכל בצורה שווה – מערכות ישיבה, מזנונים ופינות אוכל".
  
מהי תפיסת עולמך בקשר לתחום הרהיטים?
"לעשות טוב לאנשים. נקודה. ריהוט ביתי הוא תחום בעל חשיבות רבה לכל אדם. כאשר לקוח מרהט את ביתו, הוא מתכונן לחיות עם הריהוט הזה באופן יומיומי. לכן חשוב שהמוצר יהיה איכותי, אמיד לאורך זמן, נוח וכמובן יפה לעין. ברגע שהענקת את כל הפרמטרים הללו - הלקוח קיבל את מבוקשו באופן מלא. מכאן גם מידת שביעות רצונו. לא סתם אנחנו קיימים כל כך הרבה שנים ועדיין עובדים ומעניקים הנאה ללקוחות רבים".

צילום: עובד ריהוטים

והלקוחות של עובד ריהוטים אכן נאמנים ומרוצים. לקוחה בשם אורלי כתבה: "רציתי להגיד מילה טובה. באמת שלא יצא לי להיתקל במסירות כזו של מי שבא אלינו לתיקון, ולאופי התיקון והשירות. אני אשמח להמליץ בכל עת. תודה גדולה לכולכם. אין כמוכם".
לקוח נוסף בשם רוני: "ביקור בגלריה 'עובד ריהוטים' הוא סוג של חוויה. המבחר, השירות, הידע, האמינות, ובסוף גם המחירים הנוחים. ממש אי אפשר לבקש יותר. בגלל זה חרגתי ממנהגי וכתבתי המלצה. למן הרגע הראשון הרגשתי שאני בידיים טובות. בטוח שאחזור לשם".  

 

 

טלפונים בכתבה:
03-5046582

077-3005985
052-2991234

מייל
אתר הבית