בדרך לתקרית דיפלומטית? הכירו את השגרירות הישראלית הראשונה באיחוד האמירויות

הערב שוחררה הצצה ראשונה לסדרה "השגרירות", קומדיית מצבים החדשה שתעלה בקרוב על המסך של רשת 13. הסדרה, בכיכובם של איציק כהן, עידו מוסרי, מאיה ורטהיימר ואחרים, תספר את סיפורה של השגרירות הישראלית הראשונה באבו דאבי

זמן צפייה: 00:58

קצת יותר משנתיים חלפו מאז חתימת הסכמי הנורמליזציה בין ישראל לאיחוד האמירויות, והגיע הזמן לפתוח את השגרירות הישראלית הראשונה באבו דאבי. הערב (שבת) שוחררה ההצצה הראשונה לתוכנית "השגרירות", קומדיית מצבים חדשה שתעלה בקרוב על המסך של רשת 13 ותספר את הסיפור של אותה שגרירות שעשתה היסטוריה.

הסדרה מספרת את סיפוריהם של אנשי צוות השגרירות, בסיטואציות אנושיות, מצחיקות ומטורפות. "השגרירות" תתמקד במערכות היחסים, הסוגיות הבין-אישיות והחברתיות של הצוות, אשר בראשם עומד השגריר, אותו מגלם איציק כהן. הסדרה תציג את השוני בין תרבות עיגול הפינות הישראלית לתרבות הקפדנית של איחוד האמירויות ואת הישראלים, שמחפשים הזדמנויות להתעשר מול מדינה שבה הכסף לא נגמר.

כתבות נוספות:

יוצרי הסדרה הם יובל חקלאי, שגם ישחק את סגנו של השגריר, ארנון וייס, מהתסריטאים של קופה ראשית וניב גת שגם ביים.

רוצים להכיר את הקאסט? הנה השחקנים הבולטים: איציק כהן מגלם את השגריר הישראלי, לידור אדרי את דוברת השגרירות, עדן דניאל גבאי בתפקיד הנהג שלו, אסנת פישמן היא אשת השגריר, השחקן לידור אדמוני מגלם את קצין הביטחון, השחקנית מאיה ורטהיימר משחקת את נציגת המוסד, השחקן עידו מוסרי מגלם את אחיו של השגריר, השחקנית שירי אברמוב תופיע בתפקיד נספחת המשטרה ושיפי אלוני משחקת את נספחת משרד הביטחון.

הקאסט של ''השגרירות'' בהקראה ראשונה של התסריט
הקאסט של ''השגרירות'' בהקראה ראשונה של התסריט | צילום: יחצ

"השגרירות" | חמישי, 26.1, ברשת 13