מלכות העולם התאחדו: מיס סיסטרטה תייצג את ישראל בתחרות הריאליטי הגדולה בעולם לדראג

מיס סיסטרטה, מלכת דראג מפורסמת בישראל וזמרת אופרה בחסד, נבחרה לייצג את ישראל ב-Queens of the Universe, תחרות שירה בינלאומית מבית היוצר של "המירוץ לדראג של רופול"

זמן צפייה: 07:29

למי שלא מכיר, "המירוץ לדראג של רופול" היא תוכנית הריאליטי אמריקאית המצליחה בעולם למלכות דראג, עם עשרות גרסאות מקומיות ואינסוף סדרות בת - כשעל כולן מפקח רופול צ'ארלס, מלכת הדראג המפורסמת ביותר בעולם. לאחר 15 עונות לגרסתה האמריקאית, החליטו היוצרים לפתח תוכנית שירה חדשה שתביא לבמה הגדולה מלכות דראג מכל קצוות העולם - כולל מישראל.

כתבות נוספות בגאווה

מיס סיסטרטה (אור אלקיים), זמרת אופרה שכיכבה בעונה החדשה, הגיעה לאולפן פותחים יום עם ירדן הראל ואלעד זוהר כדי לספר על החוויה לעלות על הבמה הגדולה בעולם: "המירוץ לדראג של רופול היא האולימפיאדה של הדראג, ואחת התוכניות המצליחות בעולם. אני משתתפת בספין אוף חדש - עונה של זמרות שכולן שרות לייב להבדיל מהרבה מלכות דראג ששרות ליפסינק", סיפרה מיס סיסטרטה.

"השירה האופראית התחילה ממש בטעות. הייתי במקהלת האופרה כזמר טנור, ויום אחד כרמן לא הגיעה, ואמרתי שאחליף אותה. מאז, לקחתי שיעורים אצל אלינור זון, אחת מהמורות הנפלאות לפיתוח קול בישראל - ומשם היסטוריה", הוסיפה. צפו בריאיון המלא