"הורידו לו את המכנסיים והתחתונים והרביצו לו": עומר בן ה-11 עבר התעללות ליד ביתו

עומר הותקף במרכז המסחרי באשקלון ע"י חברות ילדים: "לא יכולתי להילחם כי הם הרבה יותר חזקים ממני". הוא התלונן במשטרה, אבל זה לא היה הסוף, למחרת הם תפסו אותו שוב והרביצו לו. בתוכנית "העולם הבוקר" הוא סיפר על התחושות הקשות - ואימו סיפרה על הקושי באיתור הנערים למרות הגשת התלונה: "אנחנו לא יודעים מה לעשות"

זמן צפייה: 09:05

עומר וונדרסמן בן ה-11 הותקף במרכז המסחרי באשקלון, כשחבורת ילדים הורידה לו את המכנסיים והתחתונים והרביצה לו. הוא התלונן במשטרה, אבל זה לא היה הסוף, למחרת הם תפסו אותו שוב והרביצו לו. אימו חן כתבה בפוסט מצמרר בפייסבוק על מאמציה להשיג את שמות התוקפים ללא הצלחה. הבוקר הם התארחו בתוכנית "העולם הבוקר" וסיפרו על התחושות הקשות.

"אחרי שחזרתי מבית הספר הלכתי למרכז המסחרי שנמצא ליד הבית שלנו. הייתי עם עוד ילדה וראינו ילד אחר שהתרסק עם האופניים שלו", שחזר עומר. "הוא הגיע למסקנה שצחקנו עליו והזמין את כל החברים שלו. הם עקבו אחריי ואחרי חברים שלי וביקשנו מכל המוכרים שירחיקו אותם".

כתבות נוספות במדור "הורים ברשת":

עומר המשיך: "לבסוף, הם הקיפו אותי במקום שאף אחד לא יכול היה לראות והורידו לי את המכנסיים והתחתונים. לא יכולתי להילחם בחזרה כי הם הרבה יותר חזקים וגדולים ממני". לדבריו, "זאת לא הפעם הראשונה שאני פוגש אותם. הם תמיד מקללים אותי ומציקים לילדים אחרים".

חן, אימו של עומר, סיפרה כי לאחר המקרה הם פנו למשטרה, אך הבעיה היא שהם לא מכירים את הילדים כיוון שלא מדובר בילדים שלומדים עם עומר בבית הספר. לדבריה, "אנחנו לא מקבלים מענה מהמשטרה, יש מצלמות במרכז המסחרי אבל לא נותנים לנו לצפות בהן. אנחנו לא יודעים מה לעשות? לעקוב אחריהם? לתפוס אותם?".

תגובת משטרת ישראל: "המשטרה פתחה בחקירה, במסגרת בוצעו ויבוצעו הפעולות הנדרשות במטרה להגיע לזהות המעורבים במעשה. בניגוד לנטען, חוקרי המשטרה פעלו ברגישות הנדרשת בעת הגשת התלונה. נמשיך לחקור את המקרה ביסודיות במטרה להגיע לחקר האמת".