ארוחת עשר דורשת שדרוג? כך תעשו את זה בלי להתעסק בכלל באוכל

אנחנו רוצים שהילדים יהיו מרוצים מקופסת האוכל שלהם, אבל לפעמים אין לנו את הזמן לעשות שינויים מהותיים בקופסה כדי להפוך אותה לאטרקטיבית. הכירו דרך לשדרג אותה ולגרום להם לרצות לאכול את כל מה ששמתם בפנים מבלי להתעסק בכלל באוכל

ארוחת עשר
איך לשדרג את קופסת האוכל | צילום: Shutterstock

אם הם כבר לוקחים קופסת אוכל לגן או לבית הספר אנחנו יכולים לנצל אותה כדי להרים להם את מצב הרוח. כל מה שאנחנו צריכים זה להיערך לכל אלה מראש כדי למנוע התעסקות בבוקר. אלה 3 דברים שיהפכו את ארוחת עשר למשודרגת בלי להתעסק עם האוכל בכלל.

פתקיות

תכינו מראש פתקיות קטנות עם משפטים מרימים או סתם בוקר טוב ולב, כי כל ילד צריך את הבוסט מההורה שלו שיזכיר לו כמה הוא טוב ואהוב, וקופסת האוכל היא הזדמנות להזכיר לו שהוא תמיד בלב שלנו גם שאנחנו לא ביחד.

כתבות נוספות במדור "הורים ברשת":

קופסאת אוכל
איך לשדרג את ארוחת העשר | צילום: Shutterstock

העטיפה של הכריך

אנחנו לא מבינים למה צריך לעטוף אם הכול נמצא בקופסה? אז אולי אין לעטיפה שימוש הכרחי כשהיא בתוך הקופסה אבל תוספת שלה יכולה להרים את ארוחת העשר ואת הרצון לפתוח ולאכול אותה, כך שבמקום פשוט להניח את הכריך בתוך הקופסה, תעטפו אותו בנייר אפייה שהדבקתם עליו מדבקות נוצצות או של דמויות אהובות על הילד. הוא יפתח את הקופסה שלו בגאווה שיש לו את העטיפה המיוחדת והצבעונית שלו ומכם זה דורש עבודה מינימלית ואפשרית בארגוני הבוקר או בערב שלפני.

תגוונו בקופסאות

ילדים אוהבים גיוון, כך שיש להם אופציות שיתיאמו לחשקים שלהם באותו רגע. זה מרים להם את הרצון להתעסק עם ארוחת הבוקר ובכלל להוציא את הקופסה מהתיק וגם לאכול את מה שיש בתוכה. תלכו לקנות ביחד 4-3 קופסאות אוכל וכל פעם תחליפו ביניהם, זה ייתן תחושה של גיוון וגם יהיה להם את האפשרות לבחור כל פעם מה שהתחשק להם באותו יום.

הכותבת היא מנטורית להורים ויועצת שינה לגיל הרך